Savršeno vozilo za urbano okruženje

Nova Honda-e je projektovana da pruži izuzetan doživljaj vožnje u urbanim okruženjima sa nula emisije štetnih gasova

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Izuzetnom kombinacijom veoma osetljive dinamike, efikasnosti i performansi, Hondino električno vozilo sledeće generacije doneće karakteristike zabavne vožnje bez premca u segmentu kompaktnih električnih vozila.

Domet od preko 200 kilometara

Honda-e je opremljena motorom velike snage koji daje približno 150 KS i impresivni obrtni moment preko 300Nm. Baterija od 35,5kWh u Hondi-e jedna je od najkompaktnijih u svojoj klasi, tako da doprinosi izuzetnoj ravnoteži malom težinom, uz sposobnost brzog punjenja od 80% za 30 minuta, i domet od preko 200 kilometara, što je savršeno za svakodnevno kretanje po gradu.

Hondini inženjeri obratili su posebno pažnju na pojačanje vozne dinamike kako bi pružili zabavan i primamljiv doživljaj. Baterija je smeštena nisko ispod poda vozila, pa se centar gravitacije automobila nalazi na oko 50 centimetara iznad tla. Sa raspodelom težine od 50:50, širokim, a opet kompaktnim dimenzijama i kratkim prepustima napred i pozadi, Honda-e pruža optimalnu stabilnost i performanse u upravljanju kada je reč o segmentu kompaktnog električnog automobila.

Prečnik okretanja 4,3 metara

Da bi se naglasio sportski karakter, snaga se prenosi sa zadnjih točkova, što takođe pruža veću pokretljivost u upravljanju za prednje točkove. Zahvaljujući tome, prečnik okretanja je oko 4,3 metara, obezbedivši da Honda-e bude sposoban za izuzetno manevrisanje uskim gradskim ulicama. Honda-e će nuditi i kontrolu jednom pedalom, što omogućava vozaču da ubrzava i usporava automobil koristeći samo pedalu za ubrzavanje. Kad je pedala za ubrzavanje pritisnuta, automobil će ubrzavati normalno, kada se pusti, dolazi do automatskog regenerativnog kočenja koje usporava automobil. Kontrola jednom pedalom poboljšava efikasnost vožnje u urbanim okruženjima i smanjuje potrebu za upotrebom više pedala, zbog čega je vožnja primamljivija, uzbudljiva i nesmetana sa maksimalnom kontrolom za vozača.

Laka šasija

Materijali velike snage u strukturi doprinose strukturnoj krutosti dok ujedno smanjuju težinu. Laka šasija obezbeđuje idealnu platformu sa koje se vešanje fino podešava, kao i postavke upravljanja za dinamičan doživljaj vožnje. Dinamične karakteristike Honde-e mogu se dodatno pojačati „sportskim modom“ koji podiže performanse kroz bržu reakciju ubrzanja.

Kombinacija izuzetnog dizajna i vozne dinamike

Honda-e je projektovan tako da ispuni potrebe modernog stila života. On je jedinstvena kombinacija izuzetnog dizajna, napredne funkcionalnosti i sportske vozne dinamike, savršeno vozilo za urbano okruženje. Hondin novi kompaktni električni automobil deo je strategije brenda da sadrži elektrifikovane pogonske sklopove u svim automobilima koje prodaje u Evropi do 2025. godine.

Komentari(0)

sortiraj