Seat - Punim gasom kroz 2018. godinu
Seat je zauzeo vodeće mesto na tržištu Španije i isporučio je najveću količinu vozila ikada u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Švajcarskoj, Izraelu i Maroku
Istorijski rekord u prodaji za Seat! Prodaja Seata ponovo je krenula 2018. godine da bi dostigla ukupno 517.600 vozila, što je 10,5% više nego u 2017. godini (468.400). Ovaj rezultat prodaje je najveći u 68-godišnjoj istoriji i premašuje rekord iz 2000. godine (514.800 automobila). U 2018. godini Seat je ostvario rast prodaje šestu godinu za redom. Od 2012. godine prodaja Seata je porasla za više od 60%. U decembru je isporučio 25.300 automobila, što je 23,1% manje u odnosu na isti mesec 2017. godine (33.000).
Leon za ponos
Model Arona je podstakla prodaju Seata 2018. godine. U prvoj godini, kompanija je prodala 98.900 jedinica svog gradskog SUV-a, koji je treći vodeći model u ponudi. Arona se uspešno pridružila modelima Ibiza, Leon i Ateca kao jedan od četiri stuba brenda. Seat Leon je i dalje najprodavaniji model (158.300, -6,8%) i postigao je jedan od najboljih istorijskih rezultata. Isporuke modela Ibiza dostigle su 136.100 vozila (-10,7%), dok je Ateca četvrti Seatov najprodavaniji model sa 78.200 isporučenih jedinica u 2018. godini. Štaviše, 2018. godine novi Cupra brend je ostvario svoj uspešan debi i ostvario rast od 40%, sa prodajom od 14.300 jedinica, što je za 4.100 više nego u 2017. godini.
Luca de Meo, predsednik Seata
-Rekord prodaje potvrđuje uspeh naše strategije i modela u ofanzivi
proizvoda koje smo lansirali od 2016. godine. Ostvarili smo dvocifreni rast već
drugu godinu zaredom, neuobičajeno dostignuće u automobilskoj industriji.
Poverenje klijenta i pozitivni finansijski rezultati koje smo ostvarili čine
nas optimističnim u suočavanju sa izazovima koje ova industrija postavlja. Seat
ima za cilj da bude bitan igrač u novoj eri automobilske industrije - objasnio
je Luca de Meo.
Wayne Griffiths, potpredsednik Seata
-Godina 2018. bila je istorijska za Seat. Mi smo jedan od najbrže
rastućih brendova u Evropi, postižući najveću prodaju u našoj istoriji
zahvaljujući dvocifrenom rastu na glavnim tržištima kao što su Nemačka, Velika
Brtanija i Francuska. U Španiji, Seat je je takođe povećao prodaju za više od
10% i mi smo jaki lider na tržištu. Prošle godine svaki treći Seat je bio SUV
model, što nam je omogućilo da povećamo profitabilnost brenda, kao i
distributivne mreže. U 2018. godini uspešno je lansiran brend Cupra što je
dovelo do rasta prodaje tih modela za 40%. Da zaključimo, imamo sveobuhvatan
asortiman proizvoda u glavnim segmentima, a u 2019. godini novi Taracco će nam
pružiti novi podsticaj za nastavak rasta - kaže Wayne Griffiths, potpredsednik
SEAT-a za prodaju i marketing.
U 2019. godini, novi razvojni asortiman Seata je proširen novim SUV
modelom Taracco koji će u narednim mesecima biti dostupan širom sveta. Taracco
upotpunjuje SUV gamu modela zajedno sa modelima Ateca i Arona. Cupra model
dočarava sportski karakter, vanserijski užitak vožnje ali i prestiž. Ova godina
će doneti i druge novosti koje će brend predstaviti u narednim mesecima, kao
što je prezentacija četvrte generacije Seat Leon modela.
Komentari(0)