Seat - Punim gasom kroz 2018. godinu

Seat je zauzeo vodeće mesto na tržištu Španije i isporučio je najveću količinu vozila ikada u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Švajcarskoj, Izraelu i Maroku

    foto: SEAT
    Podeli




Istorijski rekord u prodaji za Seat! Prodaja Seata ponovo je krenula 2018. godine da bi dostigla ukupno 517.600 vozila, što je 10,5% više nego u 2017. godini (468.400). Ovaj rezultat prodaje je najveći u 68-godišnjoj istoriji i premašuje rekord iz 2000. godine (514.800 automobila). U 2018. godini Seat je ostvario rast prodaje šestu godinu za redom. Od 2012. godine prodaja Seata je porasla za više od 60%. U decembru je isporučio 25.300 automobila, što je 23,1% manje u odnosu na isti mesec 2017. godine (33.000).

Leon za ponos

Model Arona je podstakla prodaju Seata 2018. godine. U prvoj godini, kompanija je prodala 98.900 jedinica svog gradskog SUV-a, koji je treći vodeći model u ponudi. Arona se uspešno pridružila modelima Ibiza, Leon i Ateca kao jedan od četiri stuba brenda. Seat Leon je i dalje najprodavaniji model (158.300, -6,8%) i postigao je jedan od najboljih istorijskih rezultata. Isporuke modela Ibiza dostigle su 136.100 vozila (-10,7%), dok je Ateca četvrti Seatov najprodavaniji model sa 78.200 isporučenih jedinica u 2018. godini. Štaviše, 2018. godine novi Cupra brend je ostvario svoj uspešan debi i ostvario rast od 40%, sa prodajom od 14.300 jedinica, što je za 4.100 više nego u 2017. godini.

Luca de Meo, predsednik Seata

-Rekord prodaje potvrđuje uspeh naše strategije i modela u ofanzivi proizvoda koje smo lansirali od 2016. godine. Ostvarili smo dvocifreni rast već drugu godinu zaredom, neuobičajeno dostignuće u automobilskoj industriji. Poverenje klijenta i pozitivni finansijski rezultati koje smo ostvarili čine nas optimističnim u suočavanju sa izazovima koje ova industrija postavlja. Seat ima za cilj da bude bitan igrač u novoj eri automobilske industrije - objasnio je Luca de Meo.

Wayne Griffiths, potpredsednik Seata

-Godina 2018. bila je istorijska za Seat. Mi smo jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi, postižući najveću prodaju u našoj istoriji zahvaljujući dvocifrenom rastu na glavnim tržištima kao što su Nemačka, Velika Brtanija i Francuska. U Španiji, Seat je je takođe povećao prodaju za više od 10% i mi smo jaki lider na tržištu. Prošle godine svaki treći Seat je bio SUV model, što nam je omogućilo da povećamo profitabilnost brenda, kao i distributivne mreže. U 2018. godini uspešno je lansiran brend Cupra što je dovelo do rasta prodaje tih modela za 40%. Da zaključimo, imamo sveobuhvatan asortiman proizvoda u glavnim segmentima, a u 2019. godini novi Taracco će nam pružiti novi podsticaj za nastavak rasta - kaže Wayne Griffiths, potpredsednik SEAT-a za prodaju i marketing.

U 2019. godini, novi razvojni asortiman Seata je proširen novim SUV modelom Taracco koji će u narednim mesecima biti dostupan širom sveta. Taracco upotpunjuje SUV gamu modela zajedno sa modelima Ateca i Arona. Cupra model dočarava sportski karakter, vanserijski užitak vožnje ali i prestiž. Ova godina će doneti i druge novosti koje će brend predstaviti u narednim mesecima, kao što je prezentacija četvrte generacije Seat Leon modela.

Komentari(0)

sortiraj