Srce brenda - Priča o uspehu Mercedes E-Klase

Početkom 20. veka, vozila koja su se pozicionirala ispod najluksuznih klasa, a opet iznad kompaktne klase, bili su glavni deo portfolija Mercedes-Benz modela i marki koje su prethodile

    foto: Mercedes
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Prvi Mercedes-Benz modeli koji su na tržište stigli 1901. godine i utvrdili koncept moderne automobilske konstrukcije već su bili dostupni u različitim verzijama i ciljali su različite kupce, uključujući i one koji bi danas izabrali vozilo gornjeg segmenta srednje klase.

Od 1946. isporučeno 14 miliona jedinica

Sa preko 14 miliona jedinica isporučenih od 1946. godine, E-Klasa je najprodavanija serija modela u Mercedes-Benz istoriji. Mnogi to doživljavaju kao "srce brenda". Kupci E-Klase su među najvernijim fanovima Mercedesove zvezde! Osam od deset kupaca E-Klase limuzina ostaje lojalno brendu Mercedes-Benz prilikom kupovine sledećeg vozila.

Prvi model 170 V pokrenut posle rata

Kada je proizvodnja ponovo pokrenuta nakon Drugog svetskog rata, prvi automobil koji je krenuo u proizvodnju bio je model 170 V, prvobitno predstavljen 1936. godine, u početku kao vozilo za spasilačke službe, policiju, trgovinu i zanatstvo. Ubrzo je usledila limuzina 1947. godine, kao prvi posleratni putnički Mercedes-Benz automobil.

Model 180 (V 120) iz 1953. godine sa unibodi i "Ponton" oblikom postavio je nove tehničke i formalne trendove. Usledili su 1961. godine četvorocilindrične verzije serije „Fintail“ (V 110) - prvi model sa bezbednim kućištima i zglobnim zonama. Sledeći veliki korak usledio je sedam godina kasnije u obliku „Stroke Eight“ (modelna serija V 115/114).

U isto vreme, s dolaskom prvog modela kupea, ovo je označilo i proširenje opsega dostupnih varijanti karoserije. Njegov uspeh ponovo je nadmašen naslednicom modela 123 koja počinje od 1976. godne. Takođe je proizveden u karavan verziji kojom je Mercedes-Benz postavljao standarde za ovaj automobil kao izuzetno funkcionalno porodično vozilo. Serija 124 od 1984. do 1995. godine, koja je bila dostupna i kao kabriolet sa četiri sedišta, prvi je put dobila ime E-Klasa sredinom 1993. godine.

Četiri prednja svetla

Lice "četiri prednja svetla" i njegova inovativna tehnologija bile su glavne karakteristike serije 210, lansirane 1995. godine. Model 211 E-Klase, lansirana je početkom 2002. godine. Sledila je 2009. serija 212 (limuzina i karavan) i serije 207 (Kabriolet i Coupe), a od 2010. godine E-Klasa limuzina je takođe postala dostupna i kao V 212 verzija proizvedena u i za Kinu sa produženim međuosoviskim rastojanjem. Mercedes-Benz je 2016. godine lansirao E-Klasu modela serije 213. Već od 2017. godine, karavan je prvi put dostupan i kao verzija All-Terrain.

E-klasa postavlja nove rekorde prodaje

Više od 351.000 vozila E-Klase limuzina i karavana isporučeno je kupcima u trećoj punoj godini kada se nova generacija pojavila na tržištu. Značaj Kine kao najvažnijeg tržišta za Mercedes-Benz limuzine je jasno vidljiv na primeru E-Klasi. Verzija E-Klase sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem postavila je novi rekord i zabeležila dvocifren rast prodaje na pomenutom tržištu. Svaka druga E-Klase limuzina koja je isporučena u 2019. godini isporučena je kao produžena verzija za kinesko tržište. U Južnoj Koreji, E-Klasa limuzina je zabeležila najveću jednogodišnju prodaju do sada.

Savremena digitalna proizvodnja nove E-Klase

E-Klasa limuzina i karavan proizvede se u pogonu Mercedes-Benz Sindelfingen i dolaze iz iste proizvodne linije kao Mercedes-Benz CLS i Mercedes-AMG GT kupe sa 4 vrata u fleksibilnom proizvodnom sistemu. Proizvodnja koristi savremene digitalne tehnologije - od pametnih telefona za lociranje vozila na liniji i aditivnih metoda za proizvodnju opreme do upravljanja digitalnim prodavnicama, što uključuje različite ključne pokazatelje kojima se upravlja u jednom sistemu.

Proizvodnja takođe koristi sistem Ubisense. Ovaj sistem locira alate za pričvršćivanje koji su zaposlenima potrebni u postupku montaže i pruža zaposlenom potrebne informacije o određenom vozilu. Na ovaj način se aktiviraju samo alati koji su zapravo potrebni za rad na vozilu. Zaposleni dobija optimalnu podršku u postupku montaže.

Fabrika u Sindelfingenu je središte centra za zadovoljstvo kupaca za putničke automobile luksuznog segmenta, kao i vodeće postrojenje za S-Klasu i E-Klasu. Lokacija zapošljava više od 35.000 ljudi. Pored pomenutih modela, Mercedes-Benz proizvodi S-Klasu, Coupe i Kabriolet, Mercedes-Maybach S-Klasu kao i Mercedes-AMG GT porodicu.

U narednom periodu to će takođe biti lokacija za proizvodnju električnih vozila novog brenda EQ proizvoda i tehnologije. Počev od 2022. godine, Mercedes-Benz Sindelfingen fabrika biće u potpunosti CO2 neutralna. Pored toga, „Fabrika 56“, jedan od najsavremenijih proizvodnih pogona na svetu, trenutno se gradi na lokaciji.

Komentari(0)

sortiraj