Stellantis ostvario rast na evropskom tržištu svih i elektrifikovanih vozila u prvih deset meseci godine

Nakon što je Stellantis N.V. saopštio impresivne rezultate za treće tromesečje prošle nedelje, poslovni sektor proširenog regiona Evrope pokazao je značajan doprinos snažnim rezultatima kompanije

    foto: Stellantis
    Podeli




Treba naglasiti značajan rast neto prihoda od 5% u odnosu na prethodnu godinu, koji je rezultat porasta isporuka od 11% i doslednih neto cena, i koji je doveo Stellantis do druge pozicije u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18,3% u trećem kvartalu. Dominantni segment lakih komercijalnih vozila (LCV) kompanije Stellantis, koji konzistentno zadržava tržišni udeo iznad 30%, podržava nedavno lansiranu poslovnu jedinicu Stellantis Pro One u vođstvu u svom sektoru.

Zabeleženi su značajni uspesi na ključnim evropskim tržištima, uključujući tržišni udeo od 14,9% u Nemačkoj u septembru, najviši u skoro tri godine, i snažne doprinose od strane brendova Opel i Jeep, kao i game lakih komercijalnih vozila. Na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, Stellantis je postigao tržišni udeo od 14% u istom mesecu - beležeći najviši mesečni obim - sa najprodavanijim autom iz B-segmenta, modelom Vauxhall Corsa.

Na tržištu električnih vozila (BEV), Stellantis ubrzano raste, sa povećanjem od 41% u poređenju sa trećim tromesečjem 2022. godine, osvajajući tržišni udeo od 15,3% u Evropi i vodeći u različitim segmentima električnih vozila. Prodaja BEV vozila postepeno raste iz tromesečja u tromesečje, stavljajući Stellantis na drugo mesto u evropskim rang listama sa više od 87.000 isporučenih BEV vozila u trećem tromesečju. Modeli poput Fiat 500e, Opel/Vauxhall Corsa electric, Peugeot e-208, Jeep Avenger i celokupna ponuda električnih lakih komercijalnih vozila (38% tržišnog udela) podržali su rezultate kompanije; posebno je Stellantis osvojio vodeću poziciju na nemačkom tržištu električnih automobila u septembru, sa tržišnim udelom od skoro 23%.

-Ne samo da smo smanjili razliku u odnosu na lidere na evropskom tržištu, već smo ih prestigli na tržištu električnih vozila ovog poslednjeg tromesečja - rekao je Uve Hohgešurc, izvršni direktor kompanije Stellantis za proširenu Evropu. - U dinamičnom i konkurentnom okruženju obeleženom stalnim izazovima, pokazujemo otpornost, efikasnost i agilnost, oslanjajući se na našu jedinstvenu ponudu proizvoda uz predanost naših zaposlenih i posvećenost naše prodajne mreže. Takođe, dinamika naše elektrifikacije ubrzana je i u oktobru, te smo na putu da do kraja 2024. godine udvostručimo broj naših potpuno električnih modela, kao deo našeg strateškog plana Dare Forward 2030. I dalje je pred nama dug put, ali smo spremni za uspeh na našem zajedničkom putovanju.

Preliminarni rezultati za oktobar u regionu EU29 pokazuju povećanje registracija od 14% u odnosu na prošlu godinu, sa tržišnim udelom od oko 19,1% za mesec (+0,2 procentna poena u odnosu na septembar 2023) i 18,8% za prvih deset meseci godine. U pet ključnih evropskih zemalja, prodaja u oktobru je veća nego prošle godine: +21,3% u Francuskoj, +28,9% u Nemačkoj, +18,2% u Italiji, +6,4% u Španiji, +6% u Ujedinjenom Kraljevstvu. Francuska, Italija i Portugal prednjače na ukupnom tržištu vozila, dok Francuska, Portugal i Španija vode na tržištu elektrifikovanih vozila. U Ujedinjenom Kraljevstvu, Vauxhall je vodeći brend električnih komercijalnih vozila, dok su verzije električnih vozila Vauxhall Corsa, Mokka i Vivaro na vrhu svojih segmenata BEV vozila. Stellantis je imao odličan oktobar u Nemačkoj, gde su prodaje komercijalnih vozila gotovo udvostručene, što je doprinelo rekordnom tržišnom udelu od 25,7%.

Komentari(0)

sortiraj