Stellantis ostvario rast na evropskom tržištu svih i elektrifikovanih vozila u prvih deset meseci godine
Nakon što je Stellantis N.V. saopštio impresivne rezultate za treće tromesečje prošle nedelje, poslovni sektor proširenog regiona Evrope pokazao je značajan doprinos snažnim rezultatima kompanije
Treba naglasiti značajan rast neto prihoda od 5% u odnosu na prethodnu godinu, koji je rezultat porasta isporuka od 11% i doslednih neto cena, i koji je doveo Stellantis do druge pozicije u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18,3% u trećem kvartalu. Dominantni segment lakih komercijalnih vozila (LCV) kompanije Stellantis, koji konzistentno zadržava tržišni udeo iznad 30%, podržava nedavno lansiranu poslovnu jedinicu Stellantis Pro One u vođstvu u svom sektoru.
Zabeleženi su značajni uspesi na ključnim evropskim tržištima,
uključujući tržišni udeo od 14,9% u Nemačkoj u septembru, najviši u skoro tri
godine, i snažne doprinose od strane brendova Opel i Jeep, kao i game lakih
komercijalnih vozila. Na tržištu Ujedinjenog Kraljevstva, Stellantis je
postigao tržišni udeo od 14% u istom mesecu - beležeći najviši mesečni obim -
sa najprodavanijim autom iz B-segmenta, modelom Vauxhall Corsa.
Na tržištu električnih vozila (BEV), Stellantis ubrzano
raste, sa povećanjem od 41% u poređenju sa trećim tromesečjem 2022. godine, osvajajući
tržišni udeo od 15,3% u Evropi i vodeći u različitim segmentima električnih
vozila. Prodaja BEV vozila postepeno raste iz tromesečja u tromesečje,
stavljajući Stellantis na drugo mesto u evropskim rang listama sa više od
87.000 isporučenih BEV vozila u trećem tromesečju. Modeli poput Fiat 500e,
Opel/Vauxhall Corsa electric, Peugeot e-208, Jeep Avenger i celokupna ponuda
električnih lakih komercijalnih vozila (38% tržišnog udela) podržali su
rezultate kompanije; posebno je Stellantis osvojio vodeću poziciju na nemačkom
tržištu električnih automobila u septembru, sa tržišnim udelom od skoro 23%.
-Ne samo da smo smanjili razliku u odnosu na lidere na
evropskom tržištu, već smo ih prestigli na tržištu električnih vozila ovog
poslednjeg tromesečja - rekao je Uve Hohgešurc, izvršni direktor kompanije
Stellantis za proširenu Evropu. - U dinamičnom i konkurentnom okruženju
obeleženom stalnim izazovima, pokazujemo otpornost, efikasnost i agilnost,
oslanjajući se na našu jedinstvenu ponudu proizvoda uz predanost naših
zaposlenih i posvećenost naše prodajne mreže. Takođe, dinamika naše
elektrifikacije ubrzana je i u oktobru, te smo na putu da do kraja 2024. godine
udvostručimo broj naših potpuno električnih modela, kao deo našeg strateškog
plana Dare Forward 2030. I dalje je pred nama dug put, ali
smo spremni za uspeh na našem zajedničkom putovanju.
Preliminarni rezultati za oktobar u regionu EU29 pokazuju povećanje registracija od 14% u odnosu na prošlu godinu, sa tržišnim udelom od oko 19,1% za mesec (+0,2 procentna poena u odnosu na septembar 2023) i 18,8% za prvih deset meseci godine. U pet ključnih evropskih zemalja, prodaja u oktobru je veća nego prošle godine: +21,3% u Francuskoj, +28,9% u Nemačkoj, +18,2% u Italiji, +6,4% u Španiji, +6% u Ujedinjenom Kraljevstvu. Francuska, Italija i Portugal prednjače na ukupnom tržištu vozila, dok Francuska, Portugal i Španija vode na tržištu elektrifikovanih vozila. U Ujedinjenom Kraljevstvu, Vauxhall je vodeći brend električnih komercijalnih vozila, dok su verzije električnih vozila Vauxhall Corsa, Mokka i Vivaro na vrhu svojih segmenata BEV vozila. Stellantis je imao odličan oktobar u Nemačkoj, gde su prodaje komercijalnih vozila gotovo udvostručene, što je doprinelo rekordnom tržišnom udelu od 25,7%.
Komentari(0)