Stellantis Pro One proširuje postojeću ponudu vodoničnih gorivih ćelija

Stellantis Pro One proširuje postojeću ponudu vodoničnih gorivih ćelija internom proizvodnjom koja počinje na srednjim i velikim kombijima u Evropi

    foto: SHUTERSTOCK
    Podeli




Linija komercijalnih vozila Stellantis Pro One proširuje svoje proizvodne mogućnosti vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama tako što sada počinje interna proizvodnja na ponudama srednjih i velikih kombi vozila u Hordain (Francuska) i Glivice (Poljska), respektivno, povećavajući nultu emisiju štetnih gasova kompanije. ponude. Prošireni asortiman i povećana proizvodnja kombija sa gorivnim ćelijama u kompaniji, u industrijskom obimu, pomažu da se učvrsti Stellantisov položaj kao neprikosnovenog lidera u pogonu sa nultom emisijom u komercijalnim vozilima u Evropi.

U oktobru 2023. godine, kompanija je predstavila potpunu rekonstrukciju linije kombija kao ključni element Pro One strateške ofanzive za Stellantisovo poslovanje sa komercijalnim vozilima. Stellantis i njegovi brendovi koriste čitav niz naprednih elektrificiranih pogona, sigurnosti, ADAS-a i tehnologija povezivanja kako bi osigurali okruženje bez stresa za vozače i pouzdanog poslovnog partnera komercijalnim vlasnicima. Stellantis Pro One ima moćan otisak u proizvodnji komercijalnih vozila kako bi podržao svoje evropsko liderstvo sa lokacijama Mangualde (Portugal), Vigo (Španija) i Ellesmere Port (UK) za K9 kombije, Hordain (Francuska) i Luton (UK) za K0 kombije srednje veličine, i Atessa (Italija) i Glivice (Poljska) za kombi vozila velikih dimenzija.

-Akcija da dovedemo kombije srednje veličine sa vodoničnim gorivim ćelijama i dodamo velike kombije sa gorivim ćelijama u naše proizvodne linije je dokaz naše posvećenosti da zadržimo vodeću ulogu u najsavremenijoj tehnologiji vodonika i učinimo je dostupnom našim najzahtevnijim kupcima - rekao je Jean-Michel Billig, Stellantis glavni tehnološki direktor, razvoj vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama. -Veštine i posvećenost naših inženjerskih i operativnih timova su od suštinskog značaja dok sledimo ambicije Dare Forvard 2030 i održavamo liderstvo u segmentu komercijalnih vozila sa nultom emisijom.

Sa ciljem da podrže intenzivnu upotrebu kupaca, verzije komercijalnih kombija sa gorivnim ćelijama su zasnovane na tehnologiji koja se koristi u BEV varijantama vozila sa nultom emisijom, uz dodatne prednosti kratkog vremena punjenja goriva i bez žrtvovanja nosivosti. Za kombi vozila srednje veličine, druga generacija sistema gorivih ćelija pruža rekordni domet segmenta do 400 km i vreme dopunjavanja goriva manje od četiri minuta. Za velike kombije, dodatak tehnologije gorivnih ćelija donosi domet do 500 km i vreme dopunjavanja goriva od samo pet minuta.

Stellantis će imati osam verzija srednje veličine i velikih kombija sa gorivim ćelijama proizvedenih u kompaniji: Citroen e-Jumpi i e-Jumper, Fiat Professional E-Scudo i E-Ducato, Opel/Vaukhall Vivaro i Movano i Peugeot E- Ekspert i E-Bokser. Tehnologija vodoničnih gorivnih ćelija igra važnu ulogu u Stellantisovom planu pogona sa nultom emisijom. Lansiran 2021. godine, Stellantis je prvi proizvođač na svetu koji je plasirao ovu vrstu vozila. Godine 2023. Stellantis je postao ravnopravni akcionar jedne trećine u Simbio-u, vodećoj kompaniji za tehnologiju vodonika koja posluje u Evropi i Sjedinjenim Državama.

Komentari(0)

sortiraj