Stellantis Pro One proširuje postojeću ponudu vodoničnih gorivih ćelija
Stellantis Pro One proširuje postojeću ponudu vodoničnih gorivih ćelija internom proizvodnjom koja počinje na srednjim i velikim kombijima u Evropi
Linija komercijalnih vozila Stellantis Pro One proširuje svoje proizvodne mogućnosti vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama tako što sada počinje interna proizvodnja na ponudama srednjih i velikih kombi vozila u Hordain (Francuska) i Glivice (Poljska), respektivno, povećavajući nultu emisiju štetnih gasova kompanije. ponude. Prošireni asortiman i povećana proizvodnja kombija sa gorivnim ćelijama u kompaniji, u industrijskom obimu, pomažu da se učvrsti Stellantisov položaj kao neprikosnovenog lidera u pogonu sa nultom emisijom u komercijalnim vozilima u Evropi.
U oktobru 2023. godine, kompanija je predstavila potpunu
rekonstrukciju linije kombija kao ključni element Pro One strateške ofanzive za
Stellantisovo poslovanje sa komercijalnim vozilima. Stellantis i njegovi
brendovi koriste čitav niz naprednih elektrificiranih pogona, sigurnosti,
ADAS-a i tehnologija povezivanja kako bi osigurali okruženje bez stresa za
vozače i pouzdanog poslovnog partnera komercijalnim vlasnicima. Stellantis Pro
One ima moćan otisak u proizvodnji komercijalnih vozila kako bi podržao svoje
evropsko liderstvo sa lokacijama Mangualde (Portugal), Vigo (Španija) i
Ellesmere Port (UK) za K9 kombije, Hordain (Francuska) i Luton (UK) za K0
kombije srednje veličine, i Atessa (Italija) i Glivice (Poljska) za kombi
vozila velikih dimenzija.
-Akcija da dovedemo kombije srednje veličine sa vodoničnim
gorivim ćelijama i dodamo velike kombije sa gorivim ćelijama u naše
proizvodne linije je dokaz naše posvećenosti da zadržimo vodeću ulogu u
najsavremenijoj tehnologiji vodonika i učinimo je dostupnom našim
najzahtevnijim kupcima - rekao je Jean-Michel Billig, Stellantis glavni
tehnološki direktor, razvoj vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama. -Veštine i
posvećenost naših inženjerskih i operativnih timova su od suštinskog značaja
dok sledimo ambicije Dare Forvard 2030 i održavamo liderstvo u segmentu
komercijalnih vozila sa nultom emisijom.
Sa ciljem da podrže intenzivnu upotrebu kupaca, verzije
komercijalnih kombija sa gorivnim ćelijama su zasnovane na tehnologiji koja se
koristi u BEV varijantama vozila sa nultom emisijom, uz dodatne prednosti
kratkog vremena punjenja goriva i bez žrtvovanja nosivosti. Za kombi vozila
srednje veličine, druga generacija sistema gorivih ćelija pruža rekordni domet
segmenta do 400 km i vreme dopunjavanja goriva manje od četiri minuta. Za
velike kombije, dodatak tehnologije gorivnih ćelija donosi domet do 500 km i
vreme dopunjavanja goriva od samo pet minuta.
Stellantis će imati osam verzija srednje veličine i velikih kombija sa gorivim ćelijama proizvedenih u kompaniji: Citroen e-Jumpi i e-Jumper, Fiat Professional E-Scudo i E-Ducato, Opel/Vaukhall Vivaro i Movano i Peugeot E- Ekspert i E-Bokser. Tehnologija vodoničnih gorivnih ćelija igra važnu ulogu u Stellantisovom planu pogona sa nultom emisijom. Lansiran 2021. godine, Stellantis je prvi proizvođač na svetu koji je plasirao ovu vrstu vozila. Godine 2023. Stellantis je postao ravnopravni akcionar jedne trećine u Simbio-u, vodećoj kompaniji za tehnologiju vodonika koja posluje u Evropi i Sjedinjenim Državama.
Komentari(0)