Takmičenje Hyundai World Football Heritage
Hyundai Motor Company, najveći proizvođač automobila u Južnoj Koreji i ponosni Zvanični partner 2018. FIFA Svetskog kupa Russia, najavljuje pokretanje takmičenja "Hyundai World Football Heritage"
Takmičenje se najavljuje u okviru promocije vodećeg svetskog prestižnog fudbalskog događaja.
Legendarne Fudbalske zvezde Thierry Henry, Lukas Podolski i Cafu takođe su
sudelovale u obeležavanju takmičenja navijača, glumeći u nizu video spotova
kako bi odali poštovanje fudbalskom nasleđu svojih nacionalnih timova.
Ovi video zapisi s veseljem uvode sećanje na događaje iz
prošlosti, kada su ovi igrači još bili aktivni u svojim reprezentacijama.
Međunarodni fudbalski fanovi dobijaju priliku da prisustvuju najdragocenijoj
fudbalskoj utakmici na svetu, finalu FIFA World Cup Russia 2018. Osim letova i
smeštaja, ovaj jedinstveni događaj za koji se dobija prilika jednom u životu pojačan
je činjenicom da će predmet fudbalske baštine biti izloženi u Hyundai Motor studiju
u Moskvi, odabrani od strane FIFA Svetskog fudbalskog muzeja.
Takmičenje se sastoji od online prijava i interaktivne web
stranice koja prikazuje najbolje online prijave iz 32 kvalifikovane zemlje.
Više informacija o tome kako učestvovati možete videti na worldcup.hyundai.com.
Hyundai Motor Company je za FIFA World Cup Russia 2018.
godine, razvila novi program dostupan putem digitalne platforme koja će
povezati fanove i poboljšati njihovo iskustvo u svakom trenutku globalnog
fudbalskog događaja. Pre toga, Hyundai Motor Company osnovao je Hyundai Fan
Park kako bi svi navijači uživali u događaju navijajući za svoju nacionalnu
fudbalsku reprezentaciju, ali od ove godine plan je da se uključi mnogo više
navijača širom sveta dobrom upotrebom digitalnih platformi i društvenih mreža.
Uz Hyundai World Football Heritage, Hyundai Motor Company
organizuje i test drive događaje, kao i učešće u nagradnom osmišljavanju
slogana kako bi podstakla navijače da podele svoje strasti i iskustva u vezi
Svetskog fudbalskog prvenstva.
-Izuzetno smo srećni što smo u mogućnosti da pozovemo fudbalske navijače iz
celog sveta da sudeluju na ovom posebnom takmičenju, koji će imati priliku da
budu gosti na Svetskom prvenstvu u Rusija 2018. – rekao je Minsoo Kim,
potpredsednik divizije marketinga Hyundai Motor Company i dodao:
-Kao zvanični automobilski partner FIFA World Cup, posvećeni
smo podršci i unapređenju razvoja svetskog fudbala pružajući obožavaocima
jedinstven doživljaj kao što je ovaj, na isti način na koji se obavezujemo da
ćemo brinuti za naše klijente, tako što ćemo obezbediti posebno iskustvo svima
koji poseduju Hyundai vozila širom sveta.
Prijave se mogu poslati putem objavljivanja priča o World
Cup-u sa hashtagovima (#myfootballheritage) na društvenim mrežama ili putem
službene web stranice Hyundai Motor Company (worldcup.hyundai.com) do 13. maja,
što važi za fudbalske navijače iz celog sveta. Imena 32 pobednika takmičenja koji
su osvojili priliku da prisustvuju finalu FIFA World Cup Russia 2018, biće
objavljena na web stranici.
Zatim, u saradnji sa FIFA Svetskim fudbalskim muzejem, u
Hyundai Motor studio Moskva, biće postavljen program Hyundai World Football
Heritage tokom odigravanja 2018. FIFA World Cup Russia.
Hyundai je započeo saradnju sa FIFA 1999. godine i nastaviće sponzorstvo kao jedan od najvećih sponzora šampionata, pod nazivom zvanični automobilski partner do 2022. godine.
Komentari(0)