Toyota Aygo debituje u Ženevi
Od lansiranja 2014. godine Aygo je ostvario značajan uspeh za Toyotu u evropskom A-segmentu
Nova Toyota Aygo svetlost dana ugledaće u Ženevi! Jačajući jedinstvenu srž modela i pozicionirajući visoko u okviru konkurentnog A-segmenta, Toyotini dizajneri i inžinjeri nisu samo ojačali Aygov mladalački i prepoznatljiv imidž, već su kako bi ga učinili zabavnijim za vožnju poboljšali performanse i karakteristike upravljanja.
X prednji dizajn
Njegov lako prepoznatljiv X prednji dizajn i širok spektar
opcija prilagođavanja koje nudi, osiguravaju da se uvek izdvaja iz gomile
četvorotočkaša. Aygov dobar izgled i angažovanje voznih karakteristika čine ga
jednim od najuspešnijih Toyota modela za privlačenje novih kupaca i osvajanje
prodaje. Prošle godine ovaj model je bio među top prodavanim automobilima u A
segmentu sa više od 85.000 jedinica.
Novi AYGO zadržava prednji ikonski X potpis, ali je
transformisan iz dvodimenzionalne grafike u moćniji, trodimenzionalni
arhitektonski element. Novi prednji dizajn uključuje redizajnirane klapne
prednjih farova (Keen Look), sa integrisanim dnevnim svetlima (DRL) koji na
prvi pogled dodatno ojačavaju Aygov upečatljiv izgled.
Donji deo uokviruje prednju rešetku, naglašavajući stabilni stav Ayga i agilnost
koja je sastavni deo kompaktnog vozila. Dok podna svetiljka, dostupna u crnoj, sjajno crnoj ili srebrnoj
boji, naglašava širinu vozila.
Iz profila, trodimenzionalnija prednja forma je kombinovana
sa novim dizajnom spoljnih sočiva u klapnama zadnjih farova kako bi vizuelno
povezala prednje i zadnje, davajući utisak kretanja unapred i povećane
dinamike.
Prepoznatljiv na
asfaltu
Na zadnjem delu, nova LED DRL svetla pružaju Aygu
sofisticiran izgled i čine model prepoznatljivim. Jedinstveni svetlosni potpis
stvara percepciju kompaktne kabine iznad donjih branika, naglašavajući širinu
zadnjeg dela i stabilnost vozila. Novi stil eksterijera upotpunjuju dve nove
boje karoserije - Magenta i plava, kao i dodatak 15-inčni aluminijumski
naplatci sa jedinstvenim dizajnom za svaki paket opreme, jačajući vrhunski
izgled novog Ayga.
Na ploči, nadograđena instrumentna grafika ima više
trodimenzionalni efekat i novu boju osvetljenja. Usavršene su nove, premijum
boje Quartz Grey i Piano Black, a za većinu paketa opreme su napravljene nove
tkanine za sedišta.
Nova struktura Ayga je razvijena sa ciljem privlačenja šire
publike, fokusirajući se na premium segment. Svaki paket opreme sadrži
jedinstveno dizajnirane elemente, lako prepoznatljive po prednjem braniku,
aluminijumskim naplatcima i unutrašnjom završnom obradom.
Oprema - X,
srednji X-play i premium X-clusiv
Od početnog paketa opreme X, do srednjeg X-play, i
premium X-clusiv, svaki paket opreme je prilagođen kako bi bio dopadljiv
ukusima i potrebama različitih kupaca.
U srcu nove Aygove strategije leži X-play. Ima nekoliko opcija koje
omogućavaju kupcima da prilagode svoj automobil ličnom ukusu. Izuzetno vredna i
obimna standardna oprema X-play uključuje komforne funkcije kao što su klima
uređaj i 7-inčni multimedijalni X-touch ekran osetljiv na dodir.
Novi premium paket opreme X-clusiv nadograđuje se
na x-play standardnu opremu i može se pohvaliti prepoznatljivim bi-tone
kombinacijama u tri boje, jedinstvenim 15-inčnim aluminijumskim naplatcima i
dizajnom sa dvostrukim krakom, sedištima sa tapaciranim kožnim detaljima,
automatskom klimom, funkcijom pametnog ulaza (Smart Entry) i sistemom
bezbednosti Toyota Safety Sense.
Pored toga, dva specijalna izdanja modela, X-cite i X-trend, će
osvežiti redovnu Aygovu ponudu.
X-cite je najistaknutija varijanta Aygo serije
zahvaljujući jedinstvenoj Magneta boji u bi-tone kombinaciji, 15-inčnim
aluminijumskim naplatcima crne boje, Mahhatten boji tkanine sedišta sa štepom u
Magneta boji, okvirima ventilacionih otvora u boji karoserije i instrument
tablom i ručicom menjača u Piano Black boji.
Korisnici koji su u potrazi za dinamičnijim modelom Toyote
biće privučeni X-trend-u. Njegovu crnu spoljašnjost upotpunjuju crni detalji
prednjih farova, upadljivi retrovizori Cyan boje, jedinstveni set sportskih
nalepnica, 15-inčni aluminijumski 10-kraki naplatci, tapacirung sa kožnim
detaljima i elementi unutrašnjosti u Cyan boji.
Poboljšane performanse
Novi Aygo poseduje poboljšane performanse i dinamiku vožnje
za još veću gradsku agilnost, uz održavanje vodeće efikasnosti u vožnji. Za
povećanu udobnost vozila u toku vožnje, Aygu pomaže izuzetno smanjenje NVH
(buke, vibracije i krutosti).
Toyotin nagrađivan 998cc, 3-cilindrični, 12-ventilni, DOHC benzinski motor je
sada Euro 6.2 kompatibilan. Revidiranom motoru, kod kojeg je kombinovan idealan
balans snage i potrošnje goriva, sa ciljem boljeg iskustva u gradskoj vožnji
poboljšan je obrtni momenat pri manjem broju obrtaja motora.
Dvostruko ubrizgavanje
goriva
Novi Aygov motor ima koristi od novog sistema dvostrukog
ubrizgavanja goriva, veće stope kompresije, niza novih komponenata sa niskim
trenjem, hlađenog sistema za recirkulaciju izduvnog gasa (EGR) i poboljšane
ravnoteže za smanjenje vibracija kod brzine u praznom hodu.
Motor sada razvija 72 KS pri 6,000 o/m, i 93 Nm obrtnog momenta pri 4,400 o/m.
Novi Aygo može od 0-100 km/h da ubrza za 13,8 sekundi, i dostiže maksimalnu
brzinu od 160 km/h. Dolazi u standardnoj i Eco varijanti. Druga varijanta ima
koristi od 4. i 5. stepena prenosa, niskih koeficijenata otpora kotrljanja
(RRC), Toyotinog Stop-Start sistema i aerodinamičkih poboljšanja.
Standardna verzija postiže smanjenje potrošnje goriva od 4,1 na 3,9 l/100 km,
što znači da se smanjuje emisija CO2 do 5 g/km na samo 90 g/km. Eco verzija je
još bolja, sa ekonomičnom potrošnjom od 3,6 l/100 km i emisijom CO2 od
samo 83 g/km.
Dopunjavajući ova poboljšanja performansi i efikasnosti
motora, podešavanja suspenzije novog Ayga su promenjena i ažuriran je softver
za upravljanje vozilom, omogućavajući brzo i precizno reagovanje na pokrete
vozača za još veću agilnost i uživanje u gradskoj vožnji.
Toyota Safety Sense
Toyota Safety Sense se sastoji od aktivnih sigurnosnih
tehnologija osmišljenih tako da pomognu u prevenciji ili ublažavanju sudara u
širokom spektru saobraćajnih situacija.
Sistem automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (PCS), pri brzinama od
10-80km/h, otkriva druga vozila ispred i smanjuje rizik od udarca otpozadi.
Kada postoji opasnost od sudara, zvučno i vizuelno upozorava vozača da ukoči.
PCS takođe primorava kočioni sistem da isporučuje dodatnu
silu za zaustavljanje kada vozač pritisne pedalu kočnice. Ako vozač ne reaguje
na vreme, sistem automatski koči, smanjujući brzinu za oko 30km/h ili čak
zaustavi automobil do kraja, kako bi se sprečio sudar ili ublažila sila udara.
Sistem za upozorenje o napuštanju trake (LDA) prati oznake saobraćajne trake i pomaže u sprečavanju nesreća i sudara uzrokovanih napuštanjem trake. Ako vozilo počne naglo da napušta traku, bez uključenih indikatora, LDA upozorava vozača zvučno i vizuelno.
Komentari(0)