Toyota CH-R Hybrid - Jedinstveni igrač u konkurenciji

Nova Toyota CH-R prkosi uobičajenom! Kada pričamo i pišemo o ovom vozilu ne moramo stajati mirno, ali definitivno sa velikim poštovanjem kako ovom modelu, tako i njegovom proizvođaču automobila

    foto: Gordana Nikolić
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Smeo i privlačan izgled koji ga izdvaja od svih drugih! Nova Toyota CH-R napravljena je po strogo visokom standardu za koji većina proizvođača automobila u konkurenciji, što bi se narodski reklo, samo može da zavidi. Za ovog četvorotočkaša se može slobodno reći da je najpoželjniji automobil u gradu! Jer bukvalno gde se god pojavi ostavlja jak utisak “na terenu” kod većine prisutnih prolaznika! Dizajniran je kako za gradski saobraćaj, tako i za jednu četvoročlanu porodicu i njihov svakodnevni život - od posla, saobraćajne gužve, pa sve do komfora i sigurne vožnje na dalekim putovanjima.

Odlične dimenzije i perfektan motor

Novi Toyotin četvortočkaš je dugačak 4,36 metara, širok je 1,83, dok se u visinu proteže na finih 1,55 metara. Zapremina prtljažnika je 364 litre. U njega se mogu smemstiti dve velike putne torbe, kao i dosta manjih stvari. Obaranjem zadnje klupe dobija se nešto više od 1.100 litara i time se onda stvara već ozbiljan “tovarni prostor”. Međuosovinsko rastojanje je 2,64 metra.

Testirani model ispod haube je imao benzinski agregat 2,0 koji raspolaže sa skoro 200 konjskih snaga – “prate” ga dva elektromotora na prednjoj i zadnjoj osovini (113 i 41 KS). Agregat je impresivan u svakom pogledu, i to od njegove startnosti, pa sve do odlične potrošnje goriva. Izolacija je odlično “ukrojena” pa tako rad motora u unutrašnjosti vozila se skoro i ne čuje. Agregat je uparen sa menjačem e-CVT, koji je više nego perfektno usaglašen sa motorom. Odlično je podešen, precizno i na vreme menja stepen prenosa. Sa kompaktnim motorom i snažnim visokonaponskim baterijama, nova Toyota CH-R 2,0 Hyibrid Electric pruža vodeći balans snage, efikasnosti i niske emisije izduvnih gasova u klasi. Sa 2,0 Hybrid Electric AWD-I, koji ima drugi elektromotor velike snage na zadnjoj osovini, energične performanse od skoro 200 KS kombinovane su sa sigurnom kontrolom pogona na svim točkovima. U kombinovanoj vožnji iz rezervoara ovaj automobil isteruje odličnih 6,3 litara benzina na pređenih 100 kilometara.

Do stotke stiže za osam sekundi

Maksimalnu brzinu razvija na odličnih 180 km/h! Do stotke stiže za osam sekundi. Kada stavite ruke na volan i pritisnete papučicu gasa, ovaj automobil će vam pokazati svu svoju lepotu vožnje. Izuzetno je precizan “na volanu”, u krivine ulazi jasno i bezbedno, dok je na pravcu maksimalno precizan. Kao i kada smo pisali o prethodnom modelu, i sada kod novog CH-R modela upravljanje je projektovano tako da bude linearno, sa što manje zakretanja volana, a to modelu C-HR daje izuzetnu preciznost za jedan krosover. Kada prolazite putevima koji nisu u najboljem stanju, ovaj četvorotočkaš se ponaša predvidivo i precizno, što doprinosi samopouzdanju vozača i uživanju u vožnji. Kod novog modela, dinamičke dorade uključuju obradu sistema oslanjanja, kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR.

Hibridi pružaju izuzetan užitak u vožnji

Kao i uvek kada pišemo o hibridnim verzijama Toyotinih vozila, moramo spomenuti to i sada. Hibridi pružaju izuzetan užitak u vožnji, neverovatno su lagani i vrlo osetljivi kada se vozite kroz grad, uživate u tišini potpuno električnog načina rada, štede gorivo i smanjuju emisije. Izuzetno su laki za upravljanje, kao i konvencionalni automobili. Garantuju uglađenu vožnju, bez vibracija.

Unutrašnjost vozila za desetku

Sirova emocija spoljašnjeg dizajna ogleda se u unutrašnjosti koja kombinuje sportski karakter i održivost sa nizom digitalnih tehnologija i izbora materijala. Ono što se ističe kod njega je svakako i atmosfera u vozilu koja je prestižna, moderna i kvalitetna na dodir. Kompletna kabina deluje moderno dizajnirana i definitivno je jedinstvena u klasi. Utisak kvaliteta u kabini poprima sasvim novu dimenziju zahvaljujući materijalima vrhunskog kvaliteta, mekim oblogama instrument table, umetaka u vratima i okvira središnje konzole kao i pomno dizajniranim elementima. Ističu se kako prednja tako i zadnje sedište. Besprekorno su udobna i odaju utisak kao da su specijalno pravljena za vas. Sedišta su udobna i ne preterano kruta, kako napred tako i na zadnjoj klupi. Njegova kabina je dizajnirana tako da obezbedi veliki prostor za noge i glave putnika. Komfora ima za četiri odrasle osobe. Panoramski stakleni krov vozilu daje poseban efekat svetlosti. Ukoliko vam svetlost trenutno smeta u svakom trenutku možete povući zaštitu jednim dodirom.

Treba reći da se za vozača svi prekidači i elementi rukovanja nalaze nadohvat ruke, a to je najbitnije kada ste koncentrisani na bezbednu vožnju pri velikim brzinama. Digitalni kokpit koji se nalazi iza volana, sa ekranom veličine 12,3 inča prikazaće vam sve važne informacije na jednom mestu. U Toyoti kažu za ovaj model da ima tehnologiju koja štiti putnike u vozilu! Bezbedonosni senzori u svakom trenutku nadgledaju okruženje tokom vožnje i u svakom momentu upozoravaju o rizicima koji vam dolaze u susret. Povezano sa sistemom pomoći za bezbedan izlazak, unutrašnje ambijentalno osvetljenje prelazi u intezivnu crvenu boju da bi upozorio na potencijalni sudar. I taj visoki nivo podrške za vozača je uvek tu kad god zatreba. Pri malim brzinama, monitor panoramskog prikaza nudi sliku automobila odozgo nalik dronu, prikazanu na ekranu od 12,3 inča, fino i precizno postavljen na središnji deo instrument table, za nesmetan pogled na vašu okolinu. Kao i ostalim Toyotinim vozilima, u novom CH-R modelu se nalazi najnovija multimedijalna tehnologija. Kontrolni panel koji je prilagođen evropskim ukusima sadrži i potpuno novu, multifunkcionalnu digitalnu instrument tablu dijagonale 12,3 inča za vozača. Digitalna instrument tabla dijagonale 12,3 inča sadrži potpuno novi hardver i softver. Najveća u segmentu, nudi maksimalan prostor za neophodan sadržaj, brojne podatke i opcije prilagođavanja ili personalizacije, kao što su potrošnja goriva, rad hibridnog sistema i navigacije.

Spoljašnjost vozila - Jednostavna i upadljiva

Kod ovog Toyotinog modela spoljašnjost je glatka, sa jasnim linijama i izuzetno upadljiva “za oko”! Koliko je unutrašnjost ovog vozila jedinstvena, tako je i njegova spoljašnjost izuzetno fantastična. Jedostavno izgleda svetski! Toyotini inženjeri su stvari postavili precizno toliko da je svaka linija na njemu u svojoj “osi”! Jednostavno su otišli stepenicu više kada je u pitanju ovaj model. Toyota kod CH-R modela spaja elemente dizajna kupea i krosovera u orginalnu i prepoznatljivu siluetu. Izgleda kao ni jedan drugi automobil.

Precizne linje njegovog karaktera, uglađena prednja svetla i elegantna traka zadnjeg svetla, gde sve govori da je ovaj automobil uvek spreman da krene na put. Kako kažu u Toyoti, ovaj automobil ima trostruko dejstvo, kao i ambiciozan dzajn koji zahteva savršenstvo od svakog detalja. Upečatljiv dizajn kod ovog vozila spaja proizvod isprepletenih geometrijskih obilka, definisan je mišićavim oblinama i precizno isečenim linijama za dinamičan osećaj kretanja.

Mašinski sečeni 20-inčni naplaci u kombinaciji sa širokim I samouverenim stavom automobila, stvaraju neodoljiv vizuelni efekat. Ručke na vratima u ravnini, koje se prvi put javljaju kod Toyote, fundamentalni su za čistu, vajarsku estetiku. A Bi-tone+ dizajn, sa svojom snažnom kontrastnom crnom izvedbom, prati konture karoserije kako bi naglasio izražajne proporcije nove Toyote CH-R. Impozantna rešetka i prodorna LED prednja svetla su ukombinovani da formiraju prepoznatljivo lice nalik na glavu čekiće, stvaraju atletski dizajn kod ovog vozila.

Unapređeni aktivni sistemi za pomoć u vožnji i parkiranju

Model CH-R je opremljen tehnologijom Toyota T-Mate, koja objedinjuje najnoviju generaciju Toyotinog Safety Sense paketa s drugim aktivnim sistemima za pomoć u vožnji i parkiranju, što ne samo da čine vožnju lakšom i bezbednijom, već pomaže u zaštiti svih putnika u vozilu i drugih učesnika u saobraćaju. Poboljšanja u radu i funkcionalnosti sistema uključuju prigušenje ubrzanja (Acceleration Suppression), koje reaguje na iznenadno dodavanje gasa kada se vozi malom brzinom; zatim, tu je podrška za izbegavanje sudara pri skretanju na raskrsnici, pomoć za upravljanje u hitnim situacijama (Emergency Steering Assist) koja sada može da reaguje na vozila koja dolaze iz suprotnog pravca, zatim izbegavanje bočnog sudara i smanjenje brzine u krivini. Bežična ažuriranja softvera će održavati funkcije ažurnim i omogućiti da se tokom životnog veka vozila dodaju nove čim postanu dostupne.

Toyotin T-Mate ima i sistem za pomoć pri bezbednom izlasku iz automobila (Safe Exit Assist) koji će poslati upozorenje ako otkrije otvaranje vrata na putanji drugog vozila ili bicikliste koji se približava sa zadnje strane. Tu je i novi podsetnik na zadnja sedišta (Rear Seat Reminder) koji upozorava vozača da će možda morati da proveri da li je nešto ostavio na zadnjim sedištima pre nego što napusti automobil. Kao deo Toyotine posvećenosti širenju napredne sigurnosne opreme, nova, druga generacija sistema Toyota Safety Sense sada se standardno ugrađuje u sve varijante Corolle. Ovaj sigurnosni paket uključuje predsudarnu zaštitu (Pre-Collision System - PCS) s prepoznavanjem pešaka i biciklista, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (Lane Departure Alert - LDA) sa zakretanjem upravljača, automatska duga svetla (Automatic High Beam - AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist - RSA).

Cena od 29.990 evra

Za kraj treba reći da kod ovog novog Toyotinog automobila unutrašnjost pruža osećaj koji stvara jednu dinamičnu zonu, pre svega komfora, osećaj bezbednosti i kvaliteta. Spoljašnjost ima manekenski stav i jedinstven izgled na tržištu, dok motor i menjač pružaju perfekciju za jednog savršenog vozača koji želi tačnost, a pre svega preciznost! Ono što je bitno ovaj automobil u Srbiji se prodaje već od 29.990 evra.

LIČNA KARTA

Zapremina 2.0

Snaga 152 KS

Elektromotor 1 - 113 KS

Elektromotor 2 - 41 KS

Snaga sistema 198 KS

Ubrzanje 8 sekundi

Potrošnja 6,3l

Maksimalna brzina 180 km/h

Cena od 29.900 evra

Komentari(0)

sortiraj