

Kada je Toyota na ulice iznedrila novu Corollu okrenula je mnoge glave svojim originalnim i modernim dizajnom širom sveta. Definitivno diše i miriše luksuzom jedne moderne i jako lepe limuzine
Nova Toyotina limuzina Corolla snažnim izgledom i zadivljujućim komforom, kao i neprikosnovenom stabilnošću tokom vožnje, impresionira i spolja i iznutra, kako vozača tako i sve putnike u vozilu. Godine posvećene razvoju i testiranju donele su na svetske drumove novu generaciju ovog modela. Za nju kažemo da je besprekorna i izgleda više nego odlično. Ukoliko nas pitate, za ovaj automobil slobodno možemo reći da je pri izboru kupovine prvi ili drugi na listi, bez bilo kakvih skrivenih namera. Definitivno, malo je automobila koji mogu da imaju bolje preduslove za uspeh od Toyote Corolle, modela čija se oznaka našla na više vozila širom sveta od bilo koje druge.
Osvežena
i redizajnirana 12. generacija nove Toyote Corolle Sedan izgleda baš onako kako
se i očekuje od ovog proizvođača automobila - moderna, kvalitetna, udobna,
maksimalno komforna i pre svega lepa za oko. Kvalitet materijala i završna
obrada na novoj Corolli je definitvino za najveću moguću ocenu! Ovaj čuveni model postoji već više od pola
veka! Išla je uvek u korak s promenama u potrebama i sklonostima vozača. Taj
recept je omogućio svetski rekord u prodaji koji je rezultirao sa više od 50
miliona vozila u 12 generacija od 1966. godine.
Ispod haube motor 1.5 VVT-iW sa 125 KS
Na testu
nova Toyota Corolla ispod haube je imala benzinski trocilindarski motor u
verziji 1.5 VVT-iW sa maksimalnom snagom od 125 KS i paketom opreme Sol. Uparen sa elektronski kontrolisanim
kontinuelno varijabilnim menjačem e-CVT, koji je više nego perfektno usaglašen
sa motorom. Odlično je podešen, precizno i na vreme menja stepen prenosa. Daje
moćan osećaj ubrzanja, a ručica menjača je, reklo bi se, idealno postavljena za
vozača.
Do stotke za deset
sekundi
Do stotke ova momčina stiže za deset sekundi, dobrim delom
zahvaljujući automatskom menjaču. Ima vrhunsko upravljanje kako pri malim
tako i većim brzinama. Bezbednost je zagarantovana u svim segmentima vožnje.
Kod Corolle zvučna izolacija je dobro urađena, pa je motor u vozilu skoro i
nečujan. Bilo da je na pravcu, blažim ili oštrijim krivinama dominira u svakom
segmentu na putu. Maksimalnu brzinu na cajgeru isteruje na 190 km/h.
Potrošnja na zavidnom
nivou
Kada je u pitanju potrošnja goriva ona je zaista na zavidnom
nivou. U gradskim uslovima vožnje ona je bila 7,8 litara na pređenih 100
kilometara, dok je na otvorenom putu pravo osveženje i iz rezervoara isteruje finih
6,5 litara benzina, naravno, poštujući sve saobraćajne propise. Treba reći da
ukoliko ste jaki na gasu i volite "jaču" vožnju, potrošnja se penje
bar za jedan litar više.
Odlične dimenzije
vozila
Fine dimenzije ovog četvorotočkaša nameću, pored direktorske
limuzine, i kao kvalitetno porodično vozilo. Nova Toyota Corolla je
dugačka 4,63 metarara, široka je 1,78, a u visinu se proteže na 1,43 metara.
Međuosovinsko rastojanje je 2,7 metara, a 10,8 je radijus okretanja točkova.
Prostran prtljažni
prostor
Ono što svakako impresionira kod nove Toytorine limuzine jeste
velikodušna zapremina prtljažnika koja iznosi 471 litar, sa brojnim pomagalima za praktično
odlaganje prtljaga. U njega možete položiti i staviti dubinski od “igle do
lokomotive”, zahvaljujući podesivom dnu prtljažnika, praktičnim džepovima sa
strane i lako preklopivim zadnjim sedištima. Kada se obori zadnja klupa ona se penje
na fantastičnih 1.360 litara.
Spoljašnjost kao bezvremeni izgled
Jasne horizontalne linije spoljašnjosti čine da ovaj
četvorotočkaš izgleda još bolje u pogledu kvaliteta i stvaranju bezvremenog
izgleda. Na prvi pogled izgleda prepoznatljivo i u najmanju ruku privlačno!
Corolla je sada dobila prefinjeniji i savremeniji izgled, počevši od promene
rešetke prednje maske, izmenjenih okvira svetala za maglu i dizajna
aluminijumskih točkova. Savremena i dopadljiva spoljašnjost obogaćena je mnogim
jedinstvenim detaljima, uključujući LED svetla, rešetke prednje maske u crnoj
piano boji, dodacima od hroma i aluminijumskim naplacima od 18 inča u dve
nijanse boje. Pruža neosporan osećaj moći, sa istaknutim prefinjenim ivicama i
širokom, ali izduženom karoserijom.
Unutrašnjost - Visok
standard
Prelepa spoljašnjost prenosi se i u Corollinu unutrašnjost. Kabina
je napredna i inovativna, jedinstvena i kvalitetna. Skrojena je po visokom
standardu za koju većina proizvođača automobila u konkurenciji, što bi se
narodski reklo, samo mogla da zavidi. Ima dobar pregled kod vozača i veoma laku
kontrolnu tablu. Elegantna unutrašnjost sa kvalitetnom sigurnosnom opremom i
punim komforom je kao stvorena za uživanje na svim putevima. Svi prekidači i
elementi rukovanja se nalaze na dohvat ruke. Kvalitet je uočljiv u unutrašnjosti
zahvaljujući najmodernijim materijalima, novim udobnim sedištima i oblogama
vrata, kao i ambijentalnom osvetljenju. Poseban efekat elegancije je stvoren
centralnom konzolom i istaknutim delovima na instrument tabli koji su vizuelno
dopadljivi i prijatni na dodir.
Kada sednete u vozilo i pogledate ispred sebe videćete trodimenzionalnu
dubinu instrument table koja izgleda jednostavno, bez suvišnih elementa,
kvalitetno i lepo za oko. Na upravljaču, prekidači za vožnju, zabavu i audio
kontrole, omogućavaju da sve vreme držite ruke na volanu i u vozilu
atmosferu pravite kako vi želite. Veliki monitor koji se nalazi na centralnoj
konzoli je impozantan i izgleda “svetski”. Nova Corolla je bogatija i za
Toyotine najnovije digitalne i multimedijalne funkcije, predviđene za bolje
korisničko iskustvo, i unapred su spremne za budućnost, tako da se nova
rešenja i nadogradnje mogu uvesti uz besprekorna ažuriranja preko interneta.
Uvećani multimedijalni ekran od 10,5 inča prikazuje grafiku u visokoj
rezoluciji, ima ekran koji sprečava odsjaj i obezbeđuje odličnu vidljivost u
svim uslovima osvetljenja. Počevši od srednjeg paketa opreme, tabla sa
vozačevim instrumentima je doživela transformaciju ugradnjom kombimetra -
elektronske instrument table dijagonale 12,3 inča, koja se može prilagoditi
željama vozača za rad u četiri različita režima - Casual, Smart, Sport i Tough.
Odlična izolacija
Ono što se na “prvo uvo” izdvaja u vozilu tokom vožnje jeste
da su Toyotini inženjeri dobro odradili zvučnu izolaciju, pa se tako trocilindarski
agregat u kabini skoro i ne čuje pri velikim brzinama. U svakom trenutku možete
odabrati neku popularnu radio stanicu i slušati omiljene pesme bez naprezanja
bubnih opni, bez da se “davite” bukom motora, kako znaju da agregati sa tri cilindra
pokvare svojim zvukom unutrašnji ambijent.
Komforna zadnja klupa
Prostora kako napred tako i na zadnjoj klupi ima sasvim
dovoljno za putnike visoke do 190 centimetara. Ugodan osećaj na dužim
putovanjima omogućuje specijalno oblikovana sedišta sa izraženim stranama i snažnim
gornjim delom dizajniranim da spreče zamor u leđima. U ovom vozilu uz dobro iskorišćen
prostor za odlaganje, kao i vrhunsku završnu obradu, uživaćete u putovanju kao
i u krajnjem odredištu.
Unapređena bezbednost i
sistemi za pomoć vozaču
Kada pričamo i pišemo o Corolli u bilo kojoj njenoj verziji
ne možemo a da ne spomenemo njenu bogatu tehnologiju i mnogobrojne inovativne bezbednosne
sisteme kroz njenu bogatu istoriju i današnjicu. Opremljena je tehnologijom
Toyota T-Mate, koja objedinjuje najnoviju generaciju Toyotinog Safety Sense
paketa s drugim aktivnim sistemima za pomoć u vožnji i parkiranju, što ne samo
da čine vožnju lakšom i bezbednijom, već pomaže u zaštiti svih putnika u
vozilu i drugih učesnika u saobraćaju. Poboljšanja u radu i funkcionalnosti
sistema uključuju prigušenje ubrzanja (Acceleration Suppression), koje reaguje
na iznenadno dodavanje gasa kada se vozi malom brzinom; zatim, tu je podrška za
izbegavanje sudara pri skretanju na raskrsnici, pomoć za upravljanje u hitnim
situacijama (Emergency Steering Assist) koja sada može da reaguje na vozila
koja dolaze iz suprotnog pravca, zatim izbegavanje bočnog sudara i smanjenje
brzine u krivini. Bežična ažuriranja softvera će održavati funkcije ažurnim i
omogućiti da se tokom životnog veka vozila dodaju nove čim postanu dostupne.
Toyotin T-Mate ima i sistem za pomoć pri bezbednom izlasku
iz automobila (Safe Exit Assist) koji će poslati upozorenje ako otkrije
otvaranje vrata na putanji drugog vozila ili bicikliste koji se približava sa
zadnje strane. Tu je i novi podsetnik na zadnja sedišta (Rear Seat Reminder)
koji upozorava vozača da će možda morati da proveri da li je nešto ostavio na
zadnjim sedištima pre nego što napusti automobil. Kao deo Toyotine posvećenosti
širenju napredne sigurnosne opreme, nova, druga generacija sistema Toyota
Safety Sense sada se standardno ugrađuje u sve varijante Corolle. Ovaj
sigurnosni paket uključuje predsudarnu zaštitu (Pre-Collision System - PCS) s
prepoznavanjem pešaka i biciklista, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise
Control - ACC), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (Lane Departure Alert -
LDA) sa zakretanjem upravljača, automatska duga svetla (Automatic High Beam -
AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist - RSA).
Maksimalnih pet
zvezdica za bezbednost
Nova Corolla ostvarila je najvišu ocenu i maksimalnih 5 zvezdica
u novom strožijem ispitivanju sigurnosti EURO NCAP 2019. godine zahvaljujući
novoj TNGA platformi i novom unapređenom Toyota Safety Sensesistemu
aktivne sigurnosti koji je dostupan u svim verzijama Corolle kao standardna
oprema. Toyota Safety Sense čini vas bezbrižnim u svim situacijama. Sada, uz
pridodata inteligentna rešenja, ova limuzina može da vam pomogne još više -
pružajući svim učesnicima u saobraćaju veći stepen bezbednosti.
Cena od 20.990 evra
Njena trajna privlačnost ogleda se u činjenici da je Corolla
osvojila najveći tržišni udeo u Evropi u svojoj istoriji i drugi je Toyotin
najprodavaniji model na kontinentu. Ovaj čuveni proizvođač automobila je sa
ovim modelom napravio pun pogodak, kako kvalitetom tako i cenom. Nova Toyota Corola
u Srbiji se prodaje od 20.990 do 39.390 evra u zavisnosti od paketa opreme, kao
i da li ispod haube ima benzinski motor ili je u hibridnoj verziji.
LIČNA KARTA
Zapremina 1.5 VVT-iW
Snaga 125 KS
Ubrzanje 10 sekundi
Potrošnja 6,5 – 7,8l
Maksimalna brzina 190
km/h
Cena od 20.990 do 39.390 evra
Komentari(0)