Toyota Corolla - Direktorska limuzina

Kada je Toyota na ulice iznedrila novu Corollu okrenula je mnoge glave svojim originalnim i modernim dizajnom širom sveta. Definitivno diše i miriše luksuzom jedne moderne i jako lepe limuzine

    foto: Gordana Nikolić
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Nova Toyotina limuzina Corolla snažnim izgledom i zadivljujućim komforom, kao i neprikosnovenom stabilnošću tokom vožnje, impresionira i spolja i iznutra, kako vozača tako i sve putnike u vozilu. Godine posvećene razvoju i testiranju donele su na svetske drumove novu generaciju ovog modela. Za nju kažemo da je besprekorna i izgleda više nego odlično. Ukoliko nas pitate, za ovaj automobil slobodno možemo reći da je pri izboru kupovine prvi ili drugi na listi, bez bilo kakvih skrivenih namera. Definitivno, malo je automobila koji mogu da imaju bolje preduslove za uspeh od Toyote Corolle, modela čija se oznaka našla na više vozila širom sveta od bilo koje druge.

Osvežena i redizajnirana 12. generacija nove Toyote Corolle Sedan izgleda baš onako kako se i očekuje od ovog proizvođača automobila - moderna, kvalitetna, udobna, maksimalno komforna i pre svega lepa za oko. Kvalitet materijala i završna obrada na novoj Corolli je definitvino za najveću moguću ocenu! Ovaj čuveni model postoji već više od pola veka! Išla je uvek u korak s promenama u potrebama i sklonostima vozača. Taj recept je omogućio svetski rekord u prodaji koji je rezultirao sa više od 50 miliona vozila u 12 generacija od 1966. godine.

Ispod haube motor 1.5 VVT-iW sa 125 KS

Na testu nova Toyota Corolla ispod haube je imala benzinski trocilindarski motor u verziji 1.5 VVT-iW sa maksimalnom snagom od 125 KS i paketom opreme Sol. Uparen sa elektronski kontrolisanim kontinuelno varijabilnim menjačem e-CVT, koji je više nego perfektno usaglašen sa motorom. Odlično je podešen, precizno i na vreme menja stepen prenosa. Daje moćan osećaj ubrzanja, a ručica menjača je, reklo bi se, idealno postavljena za vozača.

Do stotke za deset sekundi

Do stotke ova momčina stiže za deset sekundi, dobrim delom zahvaljujući automatskom menjaču. Ima vrhunsko upravljanje kako pri malim tako i većim brzinama. Bezbednost je zagarantovana u svim segmentima vožnje. Kod Corolle zvučna izolacija je dobro urađena, pa je motor u vozilu skoro i nečujan. Bilo da je na pravcu, blažim ili oštrijim krivinama dominira u svakom segmentu na putu. Maksimalnu brzinu na cajgeru isteruje na 190 km/h.

Potrošnja na zavidnom nivou

Kada je u pitanju potrošnja goriva ona je zaista na zavidnom nivou. U gradskim uslovima vožnje ona je bila 7,8 litara na pređenih 100 kilometara, dok je na otvorenom putu pravo osveženje i iz rezervoara isteruje finih 6,5 litara benzina, naravno, poštujući sve saobraćajne propise. Treba reći da ukoliko ste jaki na gasu i volite "jaču" vožnju, potrošnja se penje bar za jedan litar više.

Odlične dimenzije vozila

Fine dimenzije ovog četvorotočkaša nameću, pored direktorske limuzine, i kao kvalitetno porodično vozilo. Nova Toyota Corolla je dugačka 4,63 metarara, široka je 1,78, a u visinu se proteže na 1,43 metara. Međuosovinsko rastojanje je 2,7 metara, a 10,8 je radijus okretanja točkova.

Prostran prtljažni prostor

Ono što svakako impresionira kod nove Toytorine limuzine jeste velikodušna zapremina prtljažnika koja iznosi 471 litar, sa brojnim pomagalima za praktično odlaganje prtljaga. U njega možete položiti i staviti dubinski od “igle do lokomotive”, zahvaljujući podesivom dnu prtljažnika, praktičnim džepovima sa strane i lako preklopivim zadnjim sedištima. Kada se obori zadnja klupa ona se penje na fantastičnih 1.360 litara.

Spoljašnjost kao bezvremeni izgled

Jasne horizontalne linije spoljašnjosti čine da ovaj četvorotočkaš izgleda još bolje u pogledu kvaliteta i stvaranju bezvremenog izgleda. Na prvi pogled izgleda prepoznatljivo i u najmanju ruku privlačno! Corolla je sada dobila prefinjeniji i savremeniji izgled, počevši od promene rešetke prednje maske, izmenjenih okvira svetala za maglu i dizajna aluminijumskih točkova. Savremena i dopadljiva spoljašnjost obogaćena je mnogim jedinstvenim detaljima, uključujući LED svetla, rešetke prednje maske u crnoj piano boji, dodacima od hroma i aluminijumskim naplacima od 18 inča u dve nijanse boje. Pruža neosporan osećaj moći, sa istaknutim prefinjenim ivicama i širokom, ali izduženom karoserijom.

Unutrašnjost - Visok standard

Prelepa spoljašnjost prenosi se i u Corollinu unutrašnjost. Kabina je napredna i inovativna, jedinstvena i kvalitetna. Skrojena je po visokom standardu za koju većina proizvođača automobila u konkurenciji, što bi se narodski reklo, samo mogla da zavidi. Ima dobar pregled kod vozača i veoma laku kontrolnu tablu. Elegantna unutrašnjost sa kvalitetnom sigurnosnom opremom i punim komforom je kao stvorena za uživanje na svim putevima. Svi prekidači i elementi rukovanja se nalaze na dohvat ruke. Kvalitet je uočljiv u unutrašnjosti zahvaljujući najmodernijim materijalima, novim udobnim sedištima i oblogama vrata, kao i ambijentalnom osvetljenju. Poseban efekat elegancije je stvoren centralnom konzolom i istaknutim delovima na instrument tabli koji su vizuelno dopadljivi i prijatni na dodir.

Kada sednete u vozilo i pogledate ispred sebe videćete trodimenzionalnu dubinu instrument table koja izgleda jednostavno, bez suvišnih elementa, kvalitetno i lepo za oko. Na upravljaču, prekidači za vožnju, zabavu i audio kontrole, omogućavaju da sve vreme držite ruke na volanu i u vozilu atmosferu pravite kako vi želite. Veliki monitor koji se nalazi na centralnoj konzoli je impozantan i izgleda “svetski”. Nova Corolla je bogatija i za Toyotine najnovije digitalne i multimedijalne funkcije, predviđene za bolje korisničko iskustvo, i unapred su spremne za budućnost, tako da se nova rešenja i nadogradnje mogu uvesti uz besprekorna ažuriranja preko interneta. Uvećani multimedijalni ekran od 10,5 inča prikazuje grafiku u visokoj rezoluciji, ima ekran koji sprečava odsjaj i obezbeđuje odličnu vidljivost u svim uslovima osvetljenja. Počevši od srednjeg paketa opreme, tabla sa vozačevim instrumentima je doživela transformaciju ugradnjom kombimetra - elektronske instrument table dijagonale 12,3 inča, koja se može prilagoditi željama vozača za rad u četiri različita režima - Casual, Smart, Sport i Tough.

Odlična izolacija

Ono što se na “prvo uvo” izdvaja u vozilu tokom vožnje jeste da su Toyotini inženjeri dobro odradili zvučnu izolaciju, pa se tako trocilindarski agregat u kabini skoro i ne čuje pri velikim brzinama. U svakom trenutku možete odabrati neku popularnu radio stanicu i slušati omiljene pesme bez naprezanja bubnih opni, bez da se “davite” bukom motora, kako znaju da agregati sa tri cilindra pokvare svojim zvukom unutrašnji ambijent.

Komforna zadnja klupa

Prostora kako napred tako i na zadnjoj klupi ima sasvim dovoljno za putnike visoke do 190 centimetara. Ugodan osećaj na dužim putovanjima omogućuje specijalno oblikovana sedišta sa izraženim stranama i snažnim gornjim delom dizajniranim da spreče zamor u leđima. U ovom vozilu uz dobro iskorišćen prostor za odlaganje, kao i vrhunsku završnu obradu, uživaćete u putovanju kao i u krajnjem odredištu.

Unapređena bezbednost i sistemi za pomoć vozaču

Kada pričamo i pišemo o Corolli u bilo kojoj njenoj verziji ne možemo a da ne spomenemo njenu bogatu tehnologiju i mnogobrojne inovativne bezbednosne sisteme kroz njenu bogatu istoriju i današnjicu. Opremljena je tehnologijom Toyota T-Mate, koja objedinjuje najnoviju generaciju Toyotinog Safety Sense paketa s drugim aktivnim sistemima za pomoć u vožnji i parkiranju, što ne samo da čine vožnju lakšom i bezbednijom, već pomaže u zaštiti svih putnika u vozilu i drugih učesnika u saobraćaju. Poboljšanja u radu i funkcionalnosti sistema uključuju prigušenje ubrzanja (Acceleration Suppression), koje reaguje na iznenadno dodavanje gasa kada se vozi malom brzinom; zatim, tu je podrška za izbegavanje sudara pri skretanju na raskrsnici, pomoć za upravljanje u hitnim situacijama (Emergency Steering Assist) koja sada može da reaguje na vozila koja dolaze iz suprotnog pravca, zatim izbegavanje bočnog sudara i smanjenje brzine u krivini. Bežična ažuriranja softvera će održavati funkcije ažurnim i omogućiti da se tokom životnog veka vozila dodaju nove čim postanu dostupne.

Toyotin T-Mate ima i sistem za pomoć pri bezbednom izlasku iz automobila (Safe Exit Assist) koji će poslati upozorenje ako otkrije otvaranje vrata na putanji drugog vozila ili bicikliste koji se približava sa zadnje strane. Tu je i novi podsetnik na zadnja sedišta (Rear Seat Reminder) koji upozorava vozača da će možda morati da proveri da li je nešto ostavio na zadnjim sedištima pre nego što napusti automobil. Kao deo Toyotine posvećenosti širenju napredne sigurnosne opreme, nova, druga generacija sistema Toyota Safety Sense sada se standardno ugrađuje u sve varijante Corolle. Ovaj sigurnosni paket uključuje predsudarnu zaštitu (Pre-Collision System - PCS) s prepoznavanjem pešaka i biciklista, prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC), upozorenje za nenamerno prestrojavanje (Lane Departure Alert - LDA) sa zakretanjem upravljača, automatska duga svetla (Automatic High Beam - AHB) i čitanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist - RSA).

Maksimalnih pet zvezdica za bezbednost

Nova Corolla ostvarila je najvišu ocenu i maksimalnih 5 zvezdica u novom strožijem ispitivanju sigurnosti EURO NCAP 2019. godine zahvaljujući novoj TNGA platformi i novom unapređenom Toyota Safety Sensesistemu aktivne sigurnosti koji je dostupan u svim verzijama Corolle kao standardna oprema. Toyota Safety Sense čini vas bezbrižnim u svim situacijama. Sada, uz pridodata inteligentna rešenja, ova limuzina može da vam pomogne još više - pružajući svim učesnicima u saobraćaju veći stepen bezbednosti.

Cena od 20.990 evra

Njena trajna privlačnost ogleda se u činjenici da je Corolla osvojila najveći tržišni udeo u Evropi u svojoj istoriji i drugi je Toyotin najprodavaniji model na kontinentu. Ovaj čuveni proizvođač automobila je sa ovim modelom napravio pun pogodak, kako kvalitetom tako i cenom. Nova Toyota Corola u Srbiji se prodaje od 20.990 do 39.390 evra u zavisnosti od paketa opreme, kao i da li ispod haube ima benzinski motor ili je u hibridnoj verziji.

LIČNA KARTA

Zapremina 1.5 VVT-iW

Snaga 125 KS

Ubrzanje 10 sekundi

Potrošnja 6,5 – 7,8l

Maksimalna brzina 190 km/h

Cena od 20.990 do 39.390 evra

Komentari(0)

sortiraj