Toyota Motor Corporation i BMW Group jačaju saradnju na unapređenju društva vodonika

S ciljem da prošire liniju putničkih automobila na gorivne ćelije, Toyota i BMW zajedno razvijaju sistem gorivnih ćelija treće generacije i rade zajedno na stvaranju infrastrukture

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Toyota Motor Corporation i BMW Group potpisali su sporazum o jačanju saradnje u sektoru vodonika, s ciljem stvaranja vodoničnog društva i dostizanja ukupne neutralnosti ugljenika. Obe kompanije će zajedno raditi na razvoju sistema gorivnih ćelija i unapređenju infrastrukture. Dve kompanije su u decembru 2011. potpisale sporazum o uspostavljanju srednjoročne saradnje u oblasti zaštite životne sredine i zajedno su unapredile razvoj ekoloških tehnologija, uključujući gorivne ćelije i sportske automobile, više od jedne decenije. Deleći zajedničku viziju „ostvarivanja vodoničnog društva”, dve kompanije će nastaviti da ubrzano rade na tehnološkim inovacijama u sistemima gorivnih ćelija.

Dve kompanije će pružiti širi spektar opcija kupcima

Toyota i BMW sarađuju na razvoju sistema gorivnih ćelija treće generacije, koji će biti ugrađen u modele obe kompanije, kako bi kupcima pružili širi spektar električnih vozila s gorivnim ćelijama (FCEV). Kao prvi korak, BMW planira da lansira svoj prvi masovno proizvedeni FCEV model 2028. Obe kompanije će takođe raditi na stvaranju sinergije kroz saradnju u razvoju i nabavci, kao i na smanjenju troškova spajanjem pogonskih jedinica da bi se povećala potražnja za komercijalnim i putničkim vozilima. Time što će FCEV postati pristupačnija opcija, partnerstvo će doprineti stvaranju moćnijeg vodoničnog društva.

Uspostavljanje održivih mreža snabdevanja vodonikom

Obe kompanije veruju da je rad s partnerima istomišljenika od suštinskog značaja za realizaciju vodoničnog društva. S obzirom na potrebu za stvaranjem klastera potražnje za vodonikom u ranim fazama popularizacije, Toyota i BMW će podsticati održivo snabdevanje vodonikom stvaranjem potražnje i bliskom saradnjom s kompanijama za proizvodnju vodonika, kao i s objektima za distribuciju i punjenje goriva, kako bi se obezbedilo stabilno snabdevanje vodonikom i smanjili troškovi.

Pioniri vodonika

BMW Group i Toyota Motor Corporation podižu saradnju na viši nivo kako bi ponudili opcije električnih vozila s gorivnim ćelijama (FCEV) za putničke automobile

Koji Sato

-Drago nam je što je saradnja između BMW-a i Toyote ušla u novu fazu. U našoj dugoj istoriji partnerstva, potvrdili smo da BMW i Toyota dele istu strast prema automobilima i veru u „tehnološku otvorenost” i „višestruki pristup” neutralnosti ugljenika. Na osnovu ovih zajedničkih vrednosti, produbićemo našu saradnju u naporima kao što su zajednički razvoj sistema gorivnih ćelija sledeće generacije i proširenje infrastrukture, u cilju realizacije vodoničnog društva. Ubrzaćemo naše napore zajedno sa BMW-om i partnerima u različitim industrijama, kako bismo ostvarili budućnost u kojoj energija vodonika podržava društvo – kaže Koji Sato, predsednik Toyote.

Oliver Zipse

Ovo je prekretnica u istoriji automobilske industrije: prvo serijsko vozilo s gorivnim ćelijama koje će ponuditi globalni premium proizvođač. Pokretan vodonikom i vođen duhom naše saradnje, on će naglasiti kako tehnološki napredak oblikuje buduću mobilnost. I to će najaviti eru značajne potražnje za električnim vozilima s gorivnim ćelijama - rekao je Oliver Zipse, predsednik Upravnog odbora BMW AG.

Toyota je pozicionirala vodonik kao ključni izvor energije u svojim naporima da postigne neutralnost ugljenika, i unapređuje inicijative u saradnji s mnogim partnerima u oblastima „proizvodnje, transporta, skladištenja i korišćenja“ vodonika. Toyotin cilj je da postane “najbolja u gradu” sprovođenjem lokalno ukorenjenog menadžmenta koji odgovara tržišnim karakteristikama svakog regiona i potrebama kupaca svakog regiona. Idući dalje, Toyota nastavlja da se bavi potrebama kupaca u svakom regionu fokusirajući se na pristup s više putanja koji uključuje opcije FCEV, BEV, HEV i PHEV, a sve to uz konstantan rad na smanjenju emisije CO2.

Komentari(0)

sortiraj