Toyota - Novi vizuelni identitet
Toyota Motor Europe predstavlja svoj novi logotip i dizajnerski izraz. Evropski početak primene počinje ove sedmice, uporedo s predstavljanjem novog modela Yaris
Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim rešenjem logotipa marke i tipografijom. Time se najavljuje nova era za Toyotu, kao nastavak razvoja od automobilske kompanije ka kompaniji mobilnosti. Razvijen na osnovu sve raznovrsnijih potreba kupaca koji se okreću Toyotinom brendu, radi sve većeg korišćenja proizvoda i usluga mobilnosti, novi jezik dizajna je primenljiv za sve digitalne i klasične potrebe.
Četiri ključna pravila
Novi vizuelni identitet zasniva se na
jednostavnosti i sledi četiri ključna pravila - predviđanje, spremnost za
mobilnost, naglašen premijum utisak i potpuna doslednost za primenu u svim
poslovnim jedinicama i povezanim brendovima. Novim rešenjem, Toyotin logotip
pretvoren je u jednostavan dvodimenzionalni znak, dok je ime Toyota uklonjeno,
s obzirom da je sam znak već vrlo poznat širom Evrope.
Dizajn nagoveštava jednostavnost,
prozračnost i savremenost, i savršeno je prilagođen kako digitalnom, tako i
fizičkom svetu oko nas. Novi logotip naći će primenu u svim komunikacionim
aktivnostima, dok će postojeći logotip i dalje biti korišćen na vozilima.
Dosadašnje označavanje prodajno-servisne mreže ostaje nepromenjeno i biće
razmatrano u sklopu strategije razvoja Toyota 2025.
Proširenje internet prodaje u Evropi
Za novi vizuelni identitet korišćena
je posebna tipografija, Toyota Type, višenamenski font pogodan za korišćenje
kako na mreži, tako i za druge namene, koji omogućava otvoren i angažovan
pristup korisnicima. Novi identitet označava i korak napred u digitalnoj
rešenosti kompanije da proširi internet prodaju u Evropi.
Novi logotip odlikuje se poboljšanom
jasnoćom i doslednošću u primeni za različite poslovne aktivnosti Toyote,
uključujući izmenu naziva - Toyota Insurance Management sada se zove Toyota
Insurance Services imajući u vidu širenje poslova i rast povezanih usluga, uz
nove mobilne proizvode. Što se tiče poslova s korišćenim automobilima, Toyota
Plus preimenovana je u Toyota Approved Used.
Didije Gambar
-Razvili smo novi vizuelni izgled brenda imajući na umu "sutrašnjicu". Naš cilj bio je da kupcima ponudimo još bolju povezanost, čineći ih bezbrižnim tokom Toyotinog ubrzanog širenja programa elektrifikacije vozila, mobilnih usluga i internet prodaje. Dizajn sada služi kako bismo se bolje povezali sa kupcima u mnogim oblastima, što i sami mogu da iskuse po prvi put povodom lansiranja novog modela Yaris Hybrid, našeg naprednog i potpuno novog gradskog automobila četvrte generacije - rekao je Didije Gambar, potpredsednik, Prodaja, Marketing & Korisničko iskustvo, Toyota Motor Europe.
Komentari(0)