Toyota otkrila novi GR86

Nestrpljivo očekivani, potpuno novi GR86 imao je svoj globalni debi na zajedničkoj online promociji Toyota Gazoo Racinga i Subaru Corporation

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Novi Toyotin sportista kompletira GR portfelj, pridružujući se sjajno prihvaćenim modelima GR Supra i GR Yaris, kao treći globalni GR model. Novi GR86 nasleđuje ključne fun-to-drive karakteristike originalnog GT86, lansiranog 2012. godine i prodatog u više od 200.000 primeraka širom sveta. Očekuje se da će to biti najlakši kupe sa četiri sedišta u segmentu, zahvaljujući širokom spektru inicijativa za uštedu mase, poput upotrebe aluminijuma za krov i panele karoserije.

Pokretan novim četvorocilindričnim “bokser” motorom lake konstrukcije, čija je radna zapremina povećana na 2,4 litra, performanse GR86 značajno su poboljšane u odnosu na prethodnika. Dimenzije novog GR86 gotovo su identične GT86, čime je omogućeno da novitet zadrži nisko težište kao bazu za unapređenja agilnosti. Torziona krutost takođe je uvećana za oko 50% u poređenju sa GT86, da bi se ostvarila još bolja upravljivost i kontrola vozila.

Funkcionalne aerodinamičke komponente, kao što su prednji vazdušni kanali i bočni naglašeni paneli, između ostalog razvijeni su kroz učešće modela u auto-sportu, pomažući GR86 da dostigne najbolje upravljanje u klasi i stabilnost. Potpuno novi GR86 biće predstavljen i u Evropi. Više detalja biće poznato kasnije tokom godine.

Lična karta

Dužina, širina, visina (mm) 4265/1775/1310

Međuosovinsko rastojanje (mm) 2575

Masa praznog vozila (kg) 1270

Motor četvorocilindrični „bokser“

DOHC, Toyota D-4S direct fuel injection i port injection sistem

Zapremina (ccm) 2387

Koncepcija motor napred, pogon nazad

Oslanjanje napred MacPherson, nazad dvostruka poprečna ramena

Kočnice ventilirajući diskovi, napred i nazad

Pneumatici 215/40 R18

Komentari(0)

sortiraj