Toyota predstavila viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže

Toyota Motor Europe nagoveštava planove za budućnost dajući prodavcima glavnu ulogu, kako bi kupcima preneli iskustvo koje pruža brend

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Toyota Motor Europe predstavila je viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže na novoj lokaciji u Eragni-sur-Oise, u Francuskoj. Time je potvrđena ključna uloga Toyotinih prodavaca koji kupcima pružaju nenadmašno iskustvo brenda, čime sve više postaje kompanija za mobilnost.

Beyond Zero

Toyotin pristup u potpunosti je usaglašen s njenom važnom misijom Beyond Zero, i tako pruži nezaboravna iskustva kupcima, odgovarajući na sve njihove potrebe. Predstavljanje novog koncepta izložbenog prostora oživljava novi vizuelni identitet brenda, s dizajnom enterijera organizovanog oko „korisničkog središta“ – životnog prostora u kojem će kupci komunicirati s brendom, kako digitalno, tako i neposredno sa stručnjacima za prodaju.

Posebno osmišljeni prostori

Posebno osmišljeni prostori u okviru novog prodajnog okruženja obuhvataju kompletan asortiman proizvoda i usluga kompanije, od novih Toyotinih automobila, zatim Toyota Gazoo Racing proizvoda, električnih vozila s baterijama brenda bZ, proverenih polovnih vozila, postprodajnih usluga, kao i usluga Kinto Mobility. Niz različitih interaktivnih, digitalnih tačaka pruža kupcima lično iskustvo u salonu omogućavajući im da istraže mnogobrojne aspekte brenda i asortimana proizvoda, ali i rešenja za mobilnost.

Dodatni, personalizovani savete i pomoć

Da bi upotpunili svoje digitalno iskustvo, kupci će moći da se sastanu sa stručnim osobljem koje će im pružiti dodatne, personalizovane savete i pomoć. Sve u svemu, novi koncept izložbenog prostora omogućava prodavcu da lakše ispuni zahteve kupaca u skladu s njihovim korisničkim iskustvom, kao i isporuku u skladu s posebnim zahtevima.

Didier Gambart

-Naš novi koncept izložbenog prostora označava važan korak ka ostvarenju cilja da postanemo najelektrifikovaniji brend mobilnosti po izboru naših kupaca. Novi dizajn prodajnih centara uključuje ne samo novo iskustvo koje donosi brend, već i drugačiji način rada za naše prodavce. Sve naše proizvode i usluge stavljamo pod jedan krov, s prodavcima koji će biti u srcu novog korisničkog iskustva. U ovom prostoru kupci mogu da upotpune svoje digitalno putovanje nezaboravnim iskustvom na licu mesta, u salonu u kome naši prodavci pružaju i pravi ljudski kontakt - rekao je Didier Gambart, potpredsednik, Sektora za marketing i korisničko iskustvo, Toyota Motor Europe.

Komentari(0)

sortiraj