Toyota predstavila viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže
Toyota Motor Europe nagoveštava planove za budućnost dajući prodavcima glavnu ulogu, kako bi kupcima preneli iskustvo koje pruža brend
Toyota Motor Europe predstavila je viziju budućnosti svoje evropske prodajne mreže na novoj lokaciji u Eragni-sur-Oise, u Francuskoj. Time je potvrđena ključna uloga Toyotinih prodavaca koji kupcima pružaju nenadmašno iskustvo brenda, čime sve više postaje kompanija za mobilnost.
Beyond Zero
Toyotin pristup u potpunosti je usaglašen s njenom
važnom misijom Beyond Zero, i tako pruži nezaboravna iskustva kupcima,
odgovarajući na sve njihove potrebe. Predstavljanje novog koncepta izložbenog
prostora oživljava novi vizuelni identitet brenda, s dizajnom enterijera
organizovanog oko „korisničkog središta“ – životnog prostora u kojem će kupci
komunicirati s brendom, kako digitalno, tako i neposredno sa stručnjacima za
prodaju.
Posebno osmišljeni prostori
Posebno osmišljeni prostori u okviru novog prodajnog
okruženja obuhvataju kompletan asortiman proizvoda i usluga kompanije, od novih
Toyotinih automobila, zatim Toyota Gazoo Racing proizvoda, električnih vozila s
baterijama brenda bZ, proverenih polovnih vozila, postprodajnih usluga, kao i
usluga Kinto Mobility. Niz različitih interaktivnih, digitalnih tačaka pruža
kupcima lično iskustvo u salonu omogućavajući im da istraže mnogobrojne
aspekte brenda i asortimana proizvoda, ali i rešenja za mobilnost.
Dodatni, personalizovani
savete i pomoć
Da bi upotpunili svoje digitalno iskustvo, kupci će
moći da se sastanu sa stručnim osobljem koje će im pružiti dodatne,
personalizovane savete i pomoć. Sve u svemu, novi koncept izložbenog prostora
omogućava prodavcu da lakše ispuni zahteve kupaca u skladu s njihovim
korisničkim iskustvom, kao i isporuku u skladu s posebnim zahtevima.
Didier Gambart
-Naš novi koncept izložbenog prostora označava važan
korak ka ostvarenju cilja da postanemo najelektrifikovaniji brend mobilnosti po
izboru naših kupaca. Novi dizajn prodajnih centara uključuje ne samo novo
iskustvo koje donosi brend, već i drugačiji način rada za naše prodavce. Sve
naše proizvode i usluge stavljamo pod jedan krov, s prodavcima koji će biti u
srcu novog korisničkog iskustva. U ovom prostoru kupci mogu da upotpune svoje
digitalno putovanje nezaboravnim iskustvom na licu mesta, u salonu u kome naši
prodavci pružaju i pravi ljudski kontakt - rekao je Didier Gambart,
potpredsednik, Sektora za marketing i korisničko iskustvo, Toyota Motor Europe.
Komentari(0)