Toyota Srbija - Bez gubitka garancije tokom vanrednog stanja
Vlasnici Toyotinih vozila u Srbiji neće izgubiti garanciju ukoliko ne obave redovan servis tokom vanrednog stanja zbog virusa korona
Da bi zadržali pravo na garanciju dovoljno je da to učine dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera, a jedini uslov je da ne pređu više od 1500 kilometara preko propisanog intervala. Garantni rok za Toyotina vozila jedan je od najprimamljivijih na tržištu. Traje pet godina i ne postoji ograničenje u broju pređenih kilometara, uz Eurocare asistenciju na putu koja pokriva kompletnu Evropu, kao i desetogodišnju garanciju za hibridnu bateriju.
Svesni da trenutna situacija čini sve zabrinutima iz mnogo
razloga, u Toyoti Srbija odlučili su da vlasnicima vozila te japanske marke,
kojima propisani servisni intervali dospevaju tokom vanrednog stanja, ponude
olakšice oko važenja garancije. Istovremeno upućen je apel da se svi
pridržavaju uputstava i mera koje je propisala Vlada Republike Srbije i da se ne
napuštaju domovi bez preke potrebe.
Zbog sigurnosti i zdravlja zaposlenih, ali i klijenata, ovlašćeni
Toyotini servisi rade u skladu sa merama koje je propisala Vlada Republike
Srbije ili su zatvoreni i na raspolaganju samo za hitne i neophodne popravke. Imajući
sve to u vidu, Toyota Srbija iskoristila je priliku da obavesti svoje klijente
da neće izgubiti garanciju na vozilo, pod uslovom da na redovan servis dođu u
roku od dva meseca nakon ukidanja vanrednih mera vezanih za virus korona,
ukoliko je vozilo u redovnoj garanciji, na redovan servis dođu do 31. maja
2020. godine (ovaj period će se po potrebi produžiti), ukoliko je vozilo u
produženoj garanciji, a termin za redovan servis vozila između 1. marta i 30.
aprila 2020. godine, ne pređu više od 1500 kilometara dodatno na propisani
servisni interval.
Datum početka standardnog rada servisa, kao i sva druga važna
obaveštenja, biće objavljeni na zvaničnoj web stranici Toyote Srbija. Ukoliko
tokom trajanja vanrednog stanja dođe do kvara ili oštećenja na vozilu,
vlasnicima se preporučuje da se obavezno jave ovlašćenom Toyota serviseru na
dežurne brojeve telefona, kako bi dobili dodatna uputstva za postupanje u toj
situaciji.
Brojevi za hitne slučajeve su Toyota Centar Beograd 011-3316-350, 065- 59-56-587, MAG Centar Novi Beograd 065-92-49-902, Toyota Novi Sad 062-680-035, Auto Turing Stanojević Beograd 060-34-10-244, Toyota Čačak 063-684-926, Toyota Niš 064-85-09-710, 065-44-11-311, Broker Bogatić 065-53-35-334, kao i Sanel Kragujevac 062-220-206. Vlasnici Toyotinih vozila mogu da se obrate i putem e-maila na adresu info@toyota.rs, postave pitanje na Live Chatu i društvenim mrežama ili direktno svom servisnom savetniku, kažu u Toyota Srbija.
Komentari(0)