Toyota u punom sastavu na Sajmu automobila u Beogradu
Toyota se na ovogodišnjem Sajmu automobila predstavlja kao nikada pre! Tri potpuno nova modela i sjajna sajamska ponuda za kompletan program Toyotinih vozila na srpskom tržištu
Direktno iz Ženeve stiže limuzina Camry s hibridnim pogonom od 2,5 litara i atraktivnom cenom za srpsko tržište - verzija Style, s veoma bogatom opremom, košta 32.400 evra, nova Corolla nastupa u tri izvedbe - Sedan, Hatchback i Touring Sports. U ponudi su benzinski motori 1,2T (114 KS) i 1,6 (132 KS), dok se hibridna gama uz poznatu verziju od 1,8 l (122 KS) proširuje sa 2,0 l (180 KS). Novi RAV4 ponuđen je s dve pogonske jedinice – benzinskom od dva litra (175 KS) i hibridnom od 2,5 l, maksimalne snage 218 (FWD) ili 222 KS (AWD). Iz bogate sajamske ponude izdvaja se i Aygo 1,0 X za 8990 evra, Yaris 1.5 Stella 11.990, Corolla 1.6 Terra 16.990, C-HR 1.2T Center Smart 19.990 i RAV4 2.0 Comfort za 27.900 evra! Definitivno, nikad više razloga, da se poseti izložbeni prostor Toyote u Hali 1 Beogradskog sajma, od 22. do 31. marta.
Toyota Camry
Povratak
na evropsko tržište, nakon 14 godina odsustva, obeležen je lansiranjem osme
generacije Toyote Camry koja u Beograd stiže neposredno nakon nastupa na Salonu
automobila u Ženevi. Poslovna limuzina stiže ekskluzivno u hibridnoj verziji
koju čine benzinski motor od 2,5 litara i elektro motor, zajedničkog učinka 160
kW (218 KS). Odlične performanse prati i veoma povoljna potrošnja goriva - samo
4,2 l/100 km, dok je štetna emisija svedena na 98 grama CO2 po kilometru.
Razvijen
na potpuno novoj TNGA K platformi, Camry s „mekfersonom“ u prednjem i
dvostrukim ramenima u zadnjem delu nudi vrhunsku upravljivost, udobnost i
bezbednost. Pored visokog nivoa komfora i velikog prostora u kabini, Camry
raspolaže i s respektabilnim prtljažnim prostorom od 524 litra koji je moguće
proširiti obaranjem naslona zadnje klupe.
Camry
već od bazne verzije nudi širok spektar Toyota Safety Sense sistema i opreme
aktivne i pasivne bezbednosti, kao što su detekcija pešaka i biciklista,
prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni kruz kontrol, asistencija u
slučaju neželjenog napuštanja saobraćajne trake, upozoravanje na vozila u
drugim trakama i opasnost od sudara.
Nova Corolla
Dvanaesta
generacija Corolle, najprodavanijeg modela svetske auto industrije, zaista
pomera granice. Razvijena na potpuno novoj TNGA C platformi, Corolla nastupa s
tri tipa karoserije. Tradicionalni Sedan dinamičniji je i atraktivniji nego
ikad, Hatchback se izdvaja sportskom siluetom, dok Touring Sports vešto spaja
praktičnost i dinamičan izgled.
Novi
sistem oslanjanja s „mekfersonom“ napred i multilink sistemom u zadnjem delu
nudi sjajnu upravljivost i stabilnost, a međuosovinsko rastojanje koje je kod
verzija Sedan i Touring Sports dostiglo čak 2,7 metara – izuzetan komoditet i
veliki prtljažni prostor od čak 598
litara.
Po
prvi put u ponudi za Corollu Sedan moguće je poručiti hibridni pogon od 1,8 l
(90 kW/122 KS), pored standardnog benzinskog motora od 1,6 l maksimalne snage
132 „konja“. Verzije Hatchback i Touring Sports u baznoj varijanti opremljene
su turbo motorom od 1,2 litra (85 kW/114 KS), a pored varijante 1,8 mogu biti
opremljene i potpuno novom hibridnom kombinacijom od 2,0 l najveće snage 132 kW
(180 KS).
Nova
Corolla izdvaja se i opremom, kakva se do sada mogla dobiti samo u premium
segmentu tržišta. Izdvajamo adaptivni sistem oslanjanja sa čak pet nivoa
podešavanja, čime se vozaču otvara prostor da vozilo maksimalno podesi
trenutnim potrebama i zahtevima. „Hed-ap“ displej od 10 inča u boji, najveći je
u klasi i prikazuje različite informacije vezane za vožnju i poruke upozorenja
na vetrobranskom staklu – u vidnom polju vozača. Adaptivna automatska duga
svetla koriste poseban LED sistem da maksimiziraju vreme korišćenja dugih
svetala i na taj način omoguće najbolju moguću preglednost. Sistem takođe
prilagođava širinu snopa dugih svetala u zavisnosti od brzine kretanja i po
potrebi aktivira opciju za krivine. Cena najjeftinije Corolle (Sedan 1.6 Terra)
je 16.990 evra.
Novi RAV4
Peta
generacija RAV4 ističe se izuzetnim voznim karakteristikama, vrhunskom
sigurnošću i ekonomičnošću. Nova TNGA K platforma omogućila je uvećanje
krutosti karoserije za čak 57 odsto, niže je i težište, a dostignut je i
raspored mase između osovina od gotovo idealnih 51 prema 49 odsto. Sve skupa,
omogućilo je sjajnu upravljivost i stabilnost, a samim tim i vrhunski nivo
bezbednosti ali i uživanja u vožnji.
Iako
je karoserija kraća za 5 mm u odnosu na četvrtu generaciju (sada tačno 4,6 metara),
ponuđen je veći komoditet i prtljažnik od prethodnika. Nova platforma, uvećano
međuosovinsko rastojanje za 30 mm (sada 2690 mm), povećana širina za 10 mm
(sada 1855 mm) i nanovo osmišljena „šema“ sistema oslanjanja (napred
„mekferson“, nazad dvostruka ramena) ponudili su novi, znatno viši nivo komfora
a sve skupa odrazilo se povoljno i na praktičnost. Osnovna zapremina
prtljažnika narasla je na respektabilnih 580 l (+79 l). Kada je zadnja klupa
sklopljena, novi RAV4 nudi tovarni proctor 1690 litara.
Potpuno
novi dvolitarski benzinski motor, čija je najveća snaga 129 kW (175 KS) a
maksimalni obrtni moment 208 Nm, osim dobrih performansi nudi i izuzetnu
ekonomičnost. S pogonom na prednje točkove i Direct Shift CVT transmisijom
prosečna potrošnja je samo 5,6 litara na 100 kilometara pređenog puta, dok je s
pogonom na sva četiri točka prosek veći za samo dva decilitra (5,8 l/100 km).
Nova
hibridna verzija, koju čine benzinac od 2,5 l i elektromotor čiji je zajednički
učinak 218, odnosno 222 „konja“ (u zavisnosti od tipa pogona), još je
ekonomičnija. Prosečna potrošnja verzije s elektronski kontrolisanim pogonom na
sva četiri točka (AWD-i) iznosi šampionskih 4,4 litra na 100 kilometara
pređenog puta, a sve to uz znatno uvećanje snage, bolji odziv i ubrzanja od prethodnika.
Uprkos
činjenici da je RAV4 pete generacije potpuno nov u odnosu na prethodnika, da je
najopremljeniji do sada i da su njegove vozne karakteristike i nivo sigurnosti
najviši u klasi, cena po kojoj se prodaje nije značajnije menjana. Veoma dobro
opremljeni RAV4 2.0 VVT-iE Comfort s manuelnim menjačem i pogonom na prednje
točkove košta 27.900 evra!
Sjajna sajamska ponuda
Toyota
Srbija, uz tri velike salonske premijere, ponudila je i odlične uslove za
nabavku svih modela iz ponude.
Toyota Aygo
Gradski
model Aygo u X paketu, koji uz bogatu sigurnosnu opremu nudi i servo-upravljač,
manuelni klima uređaj, daljinski kontrolisano centralno zaključavanje,
električne podizače prednjih prozora i HAC asistenciju za kretanje na uzbrdici,
tokom sajamske ponude koštaće samo 8990 evra.
Toyota Yaris
Yaris
1.5 Stella sa cenom od 11.990 evra, između ostalog, opremljen je kamerom za
vožnju unazad, kožom obloženim servo-upravljačem, sedmoinčnim Toyota Touch 2
ekranom, piano black detaljima, svetlima za maglu… Uz doplatu od samo 99 evra
moguće je dobiti i aluminijumske naplatke umesto standardnih čeličnih.
Toyota C-HR
Atraktivni krosover C-HR, opremljen turbo motorom od 1,2 litra čija je maksimalna snaga 116 KS, sada je dostupan za 19.990 evra. Ponuđeni paket opreme Center Smart podrazumeva pristup vozilu i start motora bez ključa, kameru za vožnju unazad, električno preklopive retrovizore, alu naplatke od 17 inča, dvozonski automatski klima uređaj, LED dnevna svetla i drugu atraktivnu opremu.
Komentari(0)