Toyota započinje proizvodnju druge generacije modula gorivnih ćelija u Evropi
Toyota Motor Europe (TME) kreće u januaru s proizvodnjom druge generacije modula gorivnih ćelija u Briselu! Kompaktniji i lakši moduli dizajnirani su u dva različita oblika
Druga generacija modula
gorivnih ćelija
Da bi se olakšalo širenje tehnologije vodonika s
automobila na različite vrste primena, sistem gorivnih ćelija Toyote Mirai
prerađen je u kompaktne module. Od januara 2022. Toyota će započeti
proizvodnju modula druge generacije, zasnovanih na svom naprednom sistemu
gorivnih ćelija takođe druge generacije. Novi sistem koji je upakovan u
kompaktnije, lakše module, takođe obezbeđuje i veću gustinu energije. Moduli
su dostupni u dva oblika, u formi kocke, kao i ravnom, pravougaonom obliku kako
bi se omogućila veća fleksibilnost i lakša adaptacija za različite primene.
Proizvodnja u Evropi
Toyota je započela razvoj gorivnih ćelija još 1992.
godine i kompanija nastavlja da usavršava svoju tehnologiju vodonika. Nova,
druga generacija modula gorivnih ćelija takođe će se proizvoditi u Evropi, u
istraživačko-razvojnom centru Toyote Motor Europe pokraj Brisela (Zaventem).
Počevši od januara 2022. godine, u novom pogonu će se nalaziti probna linija za
montažu koja objedinjuje elemente napredne tehnologije s kvalitetnom montažom.
Toyota je donela odluku da sklapa module gorivnih
ćelija druge generacije u Evropi, imajući u vidu stalni rast potražnje u
regionu. U saradnji s preduzetnicima zainteresovanim za korišćenje Toyotine
tehnologije u svojim rešenjima, TME-ova poslovna jedinica za gorivne ćelije
će ponuditi neophodnu inženjersku podršku u primeni. Bliska saradnja s partnerima i mogućnost da pažljivo prati
nove poslovne prilike, omogućiće kompaniji da brzo poveća isporuku.
Klasteri vodonika
Jačanje evropske ekonomije vodonika biće ključni element u dostizanju cilja Zelenog plana o apsolutno nultim emisijama globalnog zagrevanja do 2050. Evropska unija je objavila da će industriji, da bi se suočila sa tim izazovima u ključnim industrijskim sektorima do 2030, biti potrebni „klimatski i resursni lideri” da bi se postigao napredak u komercijalnoj primeni ovih revolucionarnih tehnologija. Pojava vodoničnih klastera u Evropi omogućava spajanje različitih sektora koji će objediniti svoja znanja, tehnologije i rešenja koji su neophodni za različite namene, kao što su kamioni, autobusi, taksi vozni park i H2 infrastruktura. Time bi se stvorile održive mogućnosti poslovanja, omogućavajući napredak i nastajanje jezgra za još značajnije aktivnosti. Pošto se tehnologija vodonika primenjuje u velikom broju rešenja, Toyota podržava stvaranje vodoničnog okruženja, „žive oaze“, gde se ponuda i potražnja susreću da bi se nastavio dalji rast.
Komentari(0)