Toyotin crossover u GR Sport verziji - Najatraktivniji i najprestižniji C-HR do sada
Posle Corolle i C-HR dobija GR Sport karakter koji donosi više dinamičnosti i ekskluzivnosti
Predstavljanjem nove varijante GR Sport s novim bojama, i ponudom opreme u C-HIC paketu, Toyotina gama C-HR za 2021. godinu donosi više prestiža, eksluzivnosti, uz moderan dizajnerski izraz, kao i izvanredne dinamičke karakteristike koje su već donele uspeh ovom C-SUV automobilu s posebnim statusom u okviru Toyotine ponude. Prvi Toyotin C-HR imao je ogroman uticaj u klasi C-SUV vozila još od 2016. godine, kada se izdvojio kao crossover koji spaja izuzetan izgled s neprevaziđenom kontrolom upravljanja, uz to pružajući i najmanju štetnu emisiju u klasi.
Prve godine u Evropi prodat u
120.000 primeraka
Model C-HR je već prve godine u Evropi prodat u
120.000 primeraka, gotovo trenutno uzimajući 10% učešća na tržištu svoje klase.
Ta uspešna priča traje sve do danas, obogaćena ponudom hibrida koji su
jedinstveni u klasi - od 1,8 l (122 KS) i 2,0 l (184 KS). Zato više od 400.000
Evropljana vozi CH-R. Inspirisan Toyotinim GR modelima, zasnovanih na moćnim
performansama i živopisinim bojama Toyote Gazoo Racing programa, novi GR Sport
dobija još oštrije linije, uz dizajn kabine koja je u skladu s već poznatim,
upečatljivim stilom modela CH-R.
Sa još elegantnijim i ekskluzivnijim detaljima
namenjenim paketu C-HIC za 2021. godinu, dodatnim bojama vozila spolja i
unutra, kao i višim nivoom opremljenosti, sada su ponuđene i nove dvobojne
kombinacije, alumunijumski naplaci od 18” i dvobojne kožne presvlake. Istovremeno,
kompletna gama modela C-HR za 2021. godinu opremljena je poboljšanom verzijom
sistema TSS (Toyota Safety Sense) koji obuhvata brojna, aktivna rešenja za
bezbednost, čineći C-HR koliko zabavnim za vožnju, toliko i sigurnim.
C-HR GR Sport - Spoljašnjost
Dopadljive izmene na prednjem delu modela GR Sport
uključuju crnu pozadinu logotipa i kućišta farova, završni sloj Piano Black na
sredini branika i oko svetala za maglu, potom masku s tamno hromiranim
izgledom, i novi, još agresivniji dizajn prednjeg spojlera. Bočno, najviše
pažnje privlače zaštitinici u Piano Black boji, upotpunjeni dopadljivim
alumiijumskim naplacima od 19” koji su rezervisani samo za ovaj model. Od
detalja na zadnjoj strani izdvajaju se logotip na crnoj podlozi, crni spojler,
takođe sa Piano Black obradom na završetku krova, dopadljivi ukrasni detalji na
dnu branika, kao i oznaka GR Sport. GR Sport je dostupan u devet ekskluzivnih
dvobojnih šema, uključujući i novu kombinaciju Dynamic Grey završnu obradu s
crnim krovom, koja je namenjena samo za ovaj model.
C-HR GR Sport - Unutrašnjost
U unutrašnjosti, GR Sport odlikuje se novom zaršnom
obradom Cool Silver i mogućnošću izbora presvlaka od alkantare ili tekstila, u
oba slučaja ukrašene crvenim i sivim štepovima nadahnutim GR stilom. Ostali
privlačni detalji obuhvataju upravljač obložen perforiranom kožom, detalje
prošivene crvenim štepom kako na upravljaču, tako i na oblozi menjača, zatim
naglašenim GR - Sport logotipom, stop/start tasterom u GR stilu i početnu GR
animaciju naTFT ekranu ispred vozača.
C-HR GR Sport - Oprema
Podrazumevani spisak opreme za GR Sport verziju
obuhvata zatamnjena stakla, pametan ulazak u vozilo (bez korišćenja ključa),
duga svetla u LED tehnologiji i samosklopive bočne retrovizore, dok se na listi
opcija nalaze elektropodešavanje i grejanje prednjih sedišta, kao i izvanredni
JBL audio sistem.
C-HR GR Sport - Vozne
karakteristike
Točkovi i sistem oslanjanja, kao i dodatna podešavanje
upravljanja omogućavaju značajno bolje performanse GR Sport varijante, uz
zadržavanje visokog komfora već potvrđenog u drugim modelima iz game C-HR
modela. Prednje i zadnje opruge sistema oslanjanja su čvršće, napred za 15, a
nazad za 10 procenata. Amortizeri su prerađeni, što je pružilo snažniji otpor,
posebno prilikom prelaska talasaste podloge. Stabilizator većeg prečnika, sa
verzije 2,0 Hybrid sada je primenjen i na verziju Hybrid sa 1,8-litarskim
motorom, radi dobijanja veće čvrstine. Ovakvo rešenje poboljšava ponašanje
karoserije prilikoj uvijanja ili naginjanja, dok odlično prenosi sva
opterećenja točkova.
Da bi se istakla ekskluzivnost i elegancija paketa sa
C-HIC opremom, automobili će u zavisnosti od tržišta dobiti četiri nove
dvobojne kombinacije karoserije, uključujući i novu boju pod šifrom Oxide
Bronze. Novi naplaci prečnika 18”, sa 10 dvostrukih paoka, takođe su u ponudi.
U unutrašnjosti, mogu da se odaberu i dvobojna kombinacije kože u boji
Orchid/Black, sedišta s elektropodešavanjem i “nebo” u Grey opciji.
Unapređeni Toyota Safety
Sense sistem
Cela Toyotina gama C-HR za 2021. godinu opremljena je
najnovijom generacijom sistema Toyota Safety Sense - skupom aktivnih
bezbednosih tehnologija čiji je zadatak da preuduprede moguće sudare u
različitim saobraćajnim situacijama. Nekoliko novih rešenja je pridodato u
dosadašnji sistem za sprečavanje sudara (Pre-Collision System - PCS). To je
sistem za pomoć vozaču u slučaju iznenadne potrebe za korekcijom upravljanja
(Emergency Steering Assist - ESA), povezan sa detekcijom pešaka i asistencijom
prilikom skretanja. Pomoć prilikom skretanja u raskrsnici upozorava i aktivira
automatsko kočenje u slučaju kada vozač skreće levo ili desno, a nailazi na
vozilo iz suprotnog pravca, ili prilikom skretanja i prelaska pešaka preko
kolovoza iz suprotnog pravca.
Novi C-HR 2021 sada koristi i sistem za praćenje saobraćajne trake (Lane Trace Assist - LTA), koji pomaže vozaču da održi pravac po sredini svoje trake i procenjuje da li postoji opasnost od skretanja vozila s pravca. Ukoliko se to dogodi, sistem reaguje kako bi pomogao vozaču u sprečavanju napuštanja trake. Dodatnu pomoć vozaču pružiće novi adaptivni tempomat (Full Range Adaptive Cruise Control - ACC), uz sistem koji prepoznaje saobraćajne znakove (Road Sign Assist), integrisan u sistem inteligentnog tempomata. To omogućava lako i jednostavno usklađivanje brzine vožnje, u vezi sa saobraćajnom signalizacijom. Početak prodaje novog modela C-HR GR Sport počinje u januaru 2021. godine, dok će verzija C-HIC u salonima biti nešto ranije, u zavisnosti od tržišta.
Komentari(0)