U Novom Sadu prvi put od februara zabeležen rast noćenja domaćih turista
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, domaći turisti ostvarili su 4,1% više noćenja u oktobru ove godine u poređenju sa istim mesecom 2019. godine
Prvi put od februara meseca ove godine, zabeležen je rast noćenja u Novom Sadu! Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku, domaći turisti ostvarili su 4,1% više noćenja u oktobru ove godine u poređenju sa istim mesecom 2019. godine. Ako posmatramo samo podatke za Novi Sad, bez prigradskih naselja, rast je još veći (12,8%).
-Od početka pandemije u našoj zemlji,
Turistička organizacija Grada Novog Sada prilagodila se novim uslovima promocije
destinacije, i pokrenula brojne nove on-line promotivne kampanje na društvenim
mrežama Facebook i Instagram od marta do danas, kako bismo i dalje održali
zavidan nivo interesovanja za našu destinaciju, koliko god je to moguće, u
uslovima globalno proglašene pandemije COVID-19. Naše sponzorisane promotivne
kampanje imale su izuzetno veliko interesovanje i naša se komunikacija i dalje
svakodnevno odvija sa turistima koji žele da nas posete ili su nas već posetili
u periodu 2020. godine - kažu u Turističkoj
organizaciji Grada Novog Sada i dodaju:
-Veliki broj hotela nam se pridružio
u promotivnoj kampanji „Plati dve noći boravi tri“, koja inače još uvek traje,
a putem koje je omogućeno gostima da odsednu 3 noći, po ceni 2 noći. Paralelno
sa ovom kampanjom, realizujemo i online kampanju „52 vikenda u Novom Sadu“,
tokom koje se krajem svake radne nedelje dobije predlog kako se može provesti
slobodno vreme u Novom Sadu tokom nastupajućeg vikenda. Takođe, u proteklom
periodu smo poslali predloge kako bi mogao da se sadržajno upotpuni produženi
vikend u Novom Sadu na adrese oko 150 domaćih i regionalnih turističkih
agencija, a neke od njih su uspešno, uz naše sugestije, realizovale svoja
turistička putovanja.
Za TONS-u najvažnije je da Novi Sad,
kako navode, održe u fokusu interesovanja potencijalnih turista i to čine
svakodnevno putem on-line kampanja.
-U tome nam je pomogla i poslednja
objava u časopisu Forbes, koji je Srbiju preporučio kao destinaciju za
posetiti, naročito gradove, gde se Novi Sad izdvaja po svojoj raznovrsnoj i
kulturnoj ponudi, zbog čega i nosi naziv „Srpska Atina“ - objašnjavaju u TONS.
Takođe, u oktobru mesecu 2020.
godine, prema izvoru od strane novosadskih hotela, ostvareno je ukupno više
noćenja (18.705) nego u septembru ove godine (13.219) iako je broj dolazaka bio
isti u oba meseca (5.882 oktobar, 5.848 septembar). Dakle, ne samo da se
povećao broj noćenja, nego i dužina boravka turista. Prosečna dužina boravka u
septembru je iznosila 2,26 dana, dok je u oktobru iznosila 3,18 dana. Takođe je
zanimljivo da je oktobar mesec najjači po broju noćenja (18.705) na nivou
tekuće godine. Bolji je čak i od januara (16.530). Međutim, i dalje ne može da
se poredi sa noćenjima iz oktobra prošle godine (33.046).
U periodu januar - oktobar 2020. godine info centre
Turističke organizacije Grada Novog Sada posetilo je nešto veći broj stranih
turista, u odnosu na domaće turiste. Najveći broj stranih turista koji su ušli
u naše info centre u navedenom periodu, poreklom su iz Turske, zatim Rusije,
Izraela, SAD-a, Poljske, Nemačke, Španije, Francuske, Kine, Mađarske.
-Interesantno je napomenuti da je gotovo trećina posetilaca koja je ušla u naše info centre u oktobru mesecu bila iz Izraela (njih 30 od ukupno 95 posetilaca uključujući i domaće turiste). Na drugom mestu, po brojnosti u oktobru mesecu, su turisti iz SAD-a - rekli su iz TONS.
Komentari(0)