Urbani izgled i sportski duh
Dinamičan, siguran i maksimalno prlagodljiv, novi „reno megan’’ lako se usklađuje sa svim vozačevim željama, nameće se kvalitetom i jači je od svih svojih prethodnika
Stigao je vatreni i temperamentni „francuz’’ pod nazivom „reno megan“! Ovaj četvorotočkaš prvenstveno je moderan i impozantnog izgleda. Njegova dinamična linija sada je još moćnija i izražajnija. Na prvi pogled će vas oduševiti pravilnošću svojih linija i izuzetnim kvalitetom završne obrade.
Redakcija MAKINA.RS imala je
priliku da testira ovaj novi francuski četvorotočkaš u verziji 1.5 dCi sa
motorom snage od 110 KS. Poseban zadatak koji su francuski inženjeri postavili
sebi bio je podizanje svih njegovih prednosti na znatno viši nivo za razliku od
prethodnih modela. U tome su sa sigurnošću tvrdimo i uspeli. Dizajniran je za
mladu populaciju, a u njemu konfora ima za pet putnika. Ovaj četvorotočkaš je
veoma okretan na putu, siguran u krivinama i nudi neverovatan osećaj uživanja u
vožnji, a njegova prava snaga se ogleda u glatkoći rada motora.
Štedljiv i maksimalno startan
Tokom vožnje „megan’’ je maksimalno stabilan i
lako upravljiv zahvaljujući sportskoj liniji. Ovaj četvorotočkaš na otvorenom
putu potroši oko 4,7 litara, dok u gradskoj vožnji iz rezervoara istera svega
6,7 litara dizela. Šestostepeni manuelni menjač je odličan i u svoje pregrade
ulazi maksimalno precizno. Na gasu je izuzetno agilan i do stotke stiže za samo
devet sekundi, a maksimalnu brzinu na cajgeru isterali smo na 175 km/h. Sistem
elektronske stabilnosti obezbeđuje izvanrednu ravnotežu na svim tipovima podloge
i pri različitim vremenskim uslovima, dok kontrola održavanja konstantne brzine
vožnju na dužim putovanjima pretvara u pravo zadovoljstvo.
Pored odličnog motora, „megan’’ se može dičiti i
enterijerom. Sva ’’Renoova’’ oprema i inovacije pronašli su mesto u ovom
automobilu. Kabina je dizajnirana na način kako bi se olakšalo upravljanje.
Usavršen dizajn i tehnologija ne samo da su olakšali rukovanje, smanjili nivo
buke i povećali sigurnost već su
istovremeno poboljšali performanse i konfor. Oblikovana instrumet tabla
objedinjuje sve korisne funkcije i sve su nadohvat ruke. Njegova kabina ima sve
što je potrebno za prijatan i udoban „boravak’’. Jedna od odličnih karakteristika su i brojne
ostave i otvori za odlaganje sitnica po izvajanoj kabini. Novi materijali i
boje sedišta i tapacirung vrata su u skladu sa najnovijim trendovima, kao i
dekor instrument table.
Potpuno bezbedan
„Reno megan’’ sada nudi izuzetnu
sigurnost koja je bila predmet najstrožijih testiranja. Ima izvanrednu
karoseriju i opremu radi sigurne vožnje, i to komplet set vazdušnih jastuka u
kombinaciji sa ojačanom strukturom karoserije radi optimalne zaštite u slučaju
sudara. Njegova dužina sada iznosi 4,3, širina 1,8, a u visinu se proteže na
odličnih 1,5 metara. Povećane dimenzije kod ovog modela kao posledicu daju više
mesta u kabini i prtljažniku. Za kraj, treba reći da je nova francuska
perjanica od svih svojih prethodnika sada bolja za „dva koraka’’. Cena testiranog „megana’’ u „ful opremi’’ košta 21.160 evra.
Tekst
Dragan Stanimirović
Tabela
Zapremina
motora 1.5 dCi
Snaga 110
KS
Ubrzanje
0-100 9 sek.
Potrošnja
4,5-6,7 l
Cena 21.160 evra
Komentari(2)