Veran svojim korenima - Predstavljen novi Range Rover
Elegantni novi Range Rover definiše savremeni luksuz, pružajući više prefinjenosti, veći izbor za kupce i pruža više prostora za personalizaciju nego ikada ranije
Range Rover je originalni luksuzni SUV i već 50
godina vodi primer, kombinujući spokojnu udobnost i smirenost sa sposobnostima
osvajanja. Novi Range Rover je najpoželjniji do sada, spaja modernost i
estetsku gracioznost koja oduzima dah sa tehnološkom sofisticiranošću i
besprekornom konektivnošću. Sa paketom efikasnih blagih hibridnih i plug-in
hibridnih pogonskih agregata-i čisto električnim Range Roverom koji će se
pridružiti liniji 2024. godine-plus izborom enterijera sa četiri, pet ili sedam
sedišta dostupnih na standardnom i dugačkom međuosovinskom rastojanju
karoserije, novi Range Rover je kod kuće u svakom okruženju.
Thierry Bollore
-Novi Range Rover vrhunska je manifestacija naše
vizije o stvaranju najpoželjnijih luksuznih vozila na svetu, i namenjen je
najprobirljivijim kupcima. On piše sledeće poglavlje u jedinstvenoj priči o
pionirskim inovacijama koja je već više od 50 godina zaštitni znak Range
Rovera - kaže je Thierry Bollore, glavni izvršni direktor kompanije Jaguar Land
Rover.
Nova fleksibilna modularna uzdužna arhitektura Land
Rovera, MLA-Flek, podupire svaki aspekt ovog luksuznog SUV-a, od njegovih
neusporedivih mogućnosti i agilnog upravljanja do besprekorne prefinjenosti.
Kombinovanjem najsavremenijih inženjerskih tehnika sa novim nivoima virtuelnog
razvoja i inovativnim razvojnim programom Land Rovera, novi Range Rover će
isporučiti nove nivoe kvaliteta. Par inovativnih pogonskih agregata sa
proširenim dometom sa priključnim hibridnim električnim vozilom (PHEV) pruža
emisiju CO2 ispod 30 g/km, sa čisto električnim dometom vožnje do 100 kilometara,
isporučujući očekivani domet u realnom vremenu do 80 kilometara, dovoljno za
tipične kupce Range Rovera da završe do 75 posto putovanja koristeći samo
električnu energiju.
Novi luksuzni sportski terenac dostupan je u modelima SE, HSE i Autobiography. First Edition će biti dostupan tokom prve godine proizvodnje, biće suštinski zasnovan na modelu Autobiography i imaće jedinstvenu specifikaciju. Isključivo je dostupan u Sunset Gold Satin završnoj obradi, dok za eksterijer imate na raspolaganju pet boja karoserije. I standardno (SWB) kao i dugački međuosovinsko rastojanje (LWB) karoserije dostupni su sa pet sedišta, dok je novi Range Rover model sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem dostupan i kod trećeg reda sedište, za veću udobnost koja može da se pruži do sedam odraslih osoba. Novi Range Rover SV izvrsna je interpretacija luksuza i personalizacije Range Rovera od strane stručnjaka za specijalne operacije vozila. SV model je dostupan u SWB i LWB dizajnu karoserije (dakle sa standardnim ili dugačkim međuosovinskim rastojanjem), sa ekskluzivnim karakteristikama uključujući nove teme dizajna SV Sereniti i SV Intrepid i konfiguraciju SV Signature Suite sa četiri sedišta.
Savremenost koja oduzima dah
Luksuzni SUV pete generacije unapređuje Land Roverovu modernu filozofiju dizajna na viši nivo, sa savremenom interpretacijom profila njegove robne marke kako bi stvorio neverovatan dizajn. I dalje vodi, unoseći modernost, estetsku gracioznost i sofisticiranost u najnoviji perjanicu Land Rovera. Novi Range Rover je definisan sa tri linije koje mogu pratiti njihovo poreklo kroz generacije; padajuća linija krova, snažan struk i rastuća linija pragova. Ove karakteristike zaštitnog znaka kombinuju se sa karakteristično kratkim prednjim prepustom i karakterističnim zadnjim delom trupa- zajedno sa praktičnim podeljenim vratima prtljažnika - kako bi stvorili elegantan profil koji na drumu prenosi prisustvo Range Rovera bez premca. Neprekinuti struk pokazuje Land Roverovu pažnju na detaljima jer zaobljena ivica vrata spaja staklo u jednostavnoj, čistoj završnoj obradi zahvaljujući specijalno konstruisanom skrivenom završetku struka. Tehnologija koja omogućava dizajn kombinuje se sa zastakljenim plohama, skrivenim osvetljenjem i preciznim detaljima kako bi se stvorio utisak da je vozilo brušeno. Sofisticirane površine pružaju čist i savremeni izgled - i doprinose koeficijentu otpora vazduha od 0,30, čineći ovo vozilo aerodinamički najefikasnijim luksuznim SUV -om na svetu.
Luksuzni enterijer potkrepljen je modernim, intuitivnim i relevantnim tehnologijama, dizajniranim da harmonično rade sa najfinijim materijalima i inovacijama kako bi stvorile mirno utočište za sve putnike - pretvarajući svako putovanje u iskustvo za uživanje. Paleta boja eksterijera unapređuje elegantne proporcije i čiste površine novog Range Rovera, dok su opcije za uređenje enterijera održivije, odgovornije i progresivnije nego ikad. Kupci imaju širi izbor materijala i završnih obrada, uključujući inovativni tekstil i taktilne Ultrafabrics ™ uz nastavak pionirskog odnosa Land Rovera s Kvadrat ™ - vodećim evropskim proizvođačem vrhunskog tekstila. Ovaj materijal koriščen je zajedno sa Ultrafabrics kako bi se kreirala definitivnu opciju materijalnosti koja je lakša i proizvodi samo četvrtinu CO2 u odnosu na tradicionalni materijal izbora - kožu.
Besprekorna prefinjenost
Novi Range Rover čini da svako putovanje bude prilika
koju ćete pamtiti, koristi najsavremenije tehnologije u kombinaciji sa
savremenim luksuzom kako bi stvorio osećanje besprekorne prefinjenosti za
svakog okupanta, uključujući i putnike u trećem redu sedišta. Eliminišući
neželjenu buku, vibracije i distrakcije – i redukukcijom kognitivnog operećenja
po vozača i putnike – okupanti će stići na svoje destinacije sa osećajem
svežine, čak i pri dugotrajnim putovanjima.
Nick Collins
-Novi Range Rover preuzima lekcije naučene tokom 50
godina evolucije i kombinuje ih sa najsavremenijim tehnologijama kako bi pružio
vrhunsku prefinjenost, udobnost i blagostanje. To čini putem preventivnog ogibljenja
koje priprema vozilo za predstojeće zavoje, zatim koristeći sistem za
uklanjanja buke sledeće generacije sa novim zvučnicima ugrađenim u naslone za
glavu i tehnologijom čistog vazduha koja može pomoći u značajnom smanjenju
mirisa i virusa-stvarajući jedno od najtiših, najopuštajućih, modernih
luksuznih putovanja koja se mogu
zamisliti - objasnio je Nick Collins, Izvršni direktor za programe vozila
kompanije Jaguar Land Rover.
Napredna tehnologija zvučnika nadovezuje se na temeljno usavršavanje koje pruža MLA-Flex karoserijska arhitektura kako bi se obezbedila spokojna kabina-osiguravajući putnicima da uživaju u prvoklasnom iskustvu. Koristi zvučni sistem Meridian Signature od 1.600 V za kreiranje jednog od najtiših enterijera vozila na putu, sa dodatnih 20 V zvučnika u četiri glavna naslona za glavu za najupečatljiviji audio doživljaj. Treća generacija sistema Active Noise Cancellation8 prati vibracije točkova, buku pneumatika i zvukove motora koji se prenose u kabinu i generiše signal za poništavanje koji se reprodukuje kroz 35 zvučnika sistema. Ovo uključuje par zvučnika prečnika 60 mm u naslonima za glavu za svakog od četiri glavna putnika u kabini, koji stvaraju lične tihe zone slične efektu kada se koriste vrhunske slušalice. Novi Range Rover donosi nove nivoe blagostanja u sektor luksuznih SUV, dok sistem za pročišćavanje vazduha u kabini Cabin Air Purification Pro3 predstavlja vrhunac ove pionirske tehnologije. Kombinuje tehnologiju dual-nanoeTM X za smanjenje alergena i uklanjanje patogena, kako bi značajno smanjilo prisustvo neprijatnih mirisa i virusa, dok upravljanje CO2 i filtriranje kabine PM2.5 filterima poboljšavaju kvalitet vazduha. Napredna nanoeTM X tehnologija naučno dokazano značajno smanjuje viruse i bakterije, uključujući viruse SARS-CoV-23. Inovativna tehnologija je aktivna u vazduhu, pa čestice ne moraju da prolaze kroz filter da bi bile zarobljene i neutralisane. Drugi nanoeTM X uređaj u drugom redu sedišta optimizuje svoju efikasnost za sve putnike.
Range Rover je bio prvi luksuzni sportski terenac koji je još davne 1992. godine koristio elektronsku suspenziju pneumatika, a novi Range Rover nastavlja ovaj pionirski pristup sa sistemom Dynamic Response Pro i preventivnim ogibljenjem koje koristi podatke eHorizon Navigation za čitanje puta ispred i ogibljenje suspenzije kako bi pneumatici dali savršene odgovore u odnosu na teren po kome se vozilo kreće. Inteligentna tehnologija takođe radi zajedno sa prilagodljivim tempomatom i sistemom pomoći pri upravljanju kako bi ublažila pokrete tela usled naglih promena brzine. Potpuno nezavisno oslanjanje podupire luksuznu vožnju i sadrži Land Rover-ovu prvu ikada zadnju osovinu sa pet karika, koja efikasnije nego ikada izoluje kabinu od površinskih nedostataka koristeći napredne vazdušne opruge. Novi Range Rover je takođe prvi Land Rover koji poseduje vrata sa servo upravljačem5 sa integrisanim detektovanjem opasnosti i sigurnosnim karakteristikama protiv priklještenja, koje poboljšavaju njegovu sposobnost zatvaranja mekih vrata i osiguravaju da svako putovanje započinje i završava bez napora. Sva četiri putnička vrata imaju električno napajanje-takođe kontrolisano preko ekrana Pivi Pro-za elegantan ulazak i izlazak u bilo kojoj situaciji, uključujući i pod uglovima do 10 stepeni dok ste van puta. Napredno otkrivanje opasnosti znači da se vrata mogu automatski zaustaviti dok se ne očisti brisanje vrata. Praktična dvodelna deljena vrata prtljažnika koja su zaštitni znak Range Rovera od 1970. godine ažurirana su za 2021. godinu, sa nizom novih tehnologija koje pružaju veću svestranost i praktičnost.
Unutra, novi svestrani pod za prtljažni prostor štiti
prtljag i povećava udobnost. Njegova pametna podna ploča može se podići prema
napred, po širini prostora za utovar oko sredine, formirajući pregradu koja
sadrži manje predmete i drži ih nadohvat ruke pri istovaru. Takođe se može okretati
unazad duž prednje ivice kako bi poslužila kao naslon kada se donja vrata
prtljažnika koriste kao sedište na otvorenom. Novi Tailgate Event Suite6 podiže
koncept svestranog podnog naslona prtljažnika na nove visine, kombinujući
dodatno osvetljenje, audio funkcije i prilagođene jastuke kako bi stvorio
savršeno mesto za opuštanje na otvorenom. Modeli sa pet sedišta debituju sa
novom automatskom preklopnom maskom za prtljažni prostor. Kombinujući
praktičnost krutog poklopca sa pogodnošću dizajna koji se uvlači, elegantno se
povlači kada se otvore gornja vrata prtljažnika kako bi se omogućio
neograničen pristup prtljažniku, bez otvaranja donjih vrata prtljažnika.
Besprekorna tehnologija
Novi Range Rover održava svoju bogatu krvnu liniju
pionirskih inovacija sa paketom tehnologija osmišljenih da bez napora povećaju
udobnost, efikasnost, prefinjenost i sigurnost. Najnovija Land Roverova
arhitektura električnih vozila (EVA 2.0) je glavni pokretač i uključuje
ažuriranje softvera preko vazduha (SOTA) za više od 70 elektronskih modula, što
znači da će se novi Range Rover stalno razvijati, poboljšavati i ostati u toku
do danas kako sazreva. Novi Range Rover iskustvo u automobilu čini
revolucionarnim sa besprekorno integrisanim sistemom Amazon Alexa2. Korišćenje
intuitivnih prirodnih glasovnih komandi ide korak dalje od ekrana osetljivog na
dodir ili interfejs tastera u smanjenju kognitivnog opterećenja, pružajući
osećaj modernog luksuza bez napora. Na ovaj način, Alexa omogućava
korisnicima da upravljaju svime, od omiljenih infotainment funkcija i odabira
muzičkih numera do navigacije ili telefonskih kontakata - sve dok drže ruke na
volanu i gledaju na put.
Alexa glasovna inteligencija ugrađena je u novi Range
Rover, tako da korisnici doživljavaju besprekornu interaktivnost i praktičnost
sledećeg nivoa. Alexa takođe omogućava klijentima da proveravaju vesti,
vremenske prilike i bilo koje zakazane sastanke koristeći jednostavne glasovne
komande. Sistem čak može da uključi vaša svetla kod kuće i da se poveže sa
drugim uređajima koji podržavaju Alexa asistent. Alexa radi pored sistema
Vireless Apple CarPlay® i Vireless Android Auto ™ i može se pokrenuti
izgovaranjem reči „Aleka“ ili pritiskom na Alexa dugme na centralnom ekranu
osetljivom na dodir9. Za rad nije potreban nikakav telefon ili spoljni uređaj -
samo detalji o korisnikovom Amazon nalogu i internet vezi - dok bežično
punjenje pametnih telefona Qi kompatibilnih održava uređaje napunjenim.
Nick Rogers
-Novi Range Rover kombinuje vrhunske sposobnosti na
putu i na svim terenima sa elektrificiranim pogonom i novim nivoima
povezanosti. U potrazi za udobnošću, bili smo opsednuti ljudskom naukom i
razumevanjem moždanih aktivnosti kako bismo smanjili kognitivni uticaj i
osigurali da ove napredne tehnologije rade u potpunoj harmoniji, stvarajući
zaista iskustvo vožnje bez napora. Dužnost je inženjera da poboljša živote
ljudi, a to je upravo ono što će novi Range Rover učiniti za vas - rekao je Nick
Rogers, izvršni direktor, Sektor za razvoj proizvoda kompanije Jaguar Land
Rover.
Novi Range Rover uzdiže Land Roverovu nagrađivanu
info-zabavnu tehnologiju Pivi Pro sa svojim najvećim ekranom osetljivim na
dodir ikada. Zakrivljeni, plutajući ekran od 13,1 inča oličava arhitektonsku
lakoću enterijera sa minimalističkim dizajnom okvira. Omogućava intuitivnu
kontrolu nad svim glavnim funkcijama vozila, koristeći najnoviju potrošačku
tehnologiju za isporučivanje interfejsa inspirisanog pametnim telefonom, u
kombinaciji sa zgodnim tvrdim prekidačima za kontrolu klime. Pivi Pro radi u
harmoniji sa elegantnim novim polu-plutajućim 13,7-inčnim interaktivnim
displejom upravljačkog programa, koji sadrži novu grafiku visoke definicije
zasnovanu na rasporedu od tri panela koji intuitivno odražava dizajn Pivi Pro
početnog ekrana. Korisnici mogu birati između različitih konfiguracija,
uključujući konvencionalni analogni raspored, pomoću komandi na volanu.
Po prvi put u Land Roveru, centralni ekran će pružiti haptičku povratnu informaciju kada korisnici dodirnu i pritisnu ekran. Omogućavajući korisnicima da osete pozitivnu potvrdu bez potrebe da bacaju pogled na ekran, smanjuje potrebu da skreću pogled sa puta i čini Pivi Pro još intuitivnijim. Putnici pozadi mogu uživati u novom sistemu za zabavu na zadnjim sedištima (RSE), koji pruža podesive 11,4-inčne HD ekrane osetljive na dodir postavljene na zadnjoj strani naslona prednjih sedišta. Njima se može upravljati nezavisno i podržavati povezivanje većine uređaja sa HDMI portom, dok korišćenje mogućnosti Vi-Fi hotspota znači da putnici na zadnjim sedištima mogu uživati u zabavi pametnog televizora u pokretu. Osmoinčni kontroler zadnjeg sedišta sa ekranom osetljivim na dodir10 montiran u središnji naslon za ruke stražnjih sedišta izvršne klase pruža brzu i intuitivnu kontrolu za savršen položaj sedenja, podižući luksuzno iskustvo zadnjih sedišta. Efikasno i snažno LED osvetljenje obezbeđeno je na svakom novom Range Roveru, sa novim digitalnim LED farovima visoke definicije koji pružaju domet snopa do 500 metara. Oni predstavljaju izuzetne detalje dizajna i sadrže dnevna potpisna svetla (DLR), animirane indikatore, tehnologiju prilagodljivog prednjeg osvetljenja i tehnologiju projektovanja slike pri pokretanju, čineći ih najnaprednijim farovima ikada ugrađenim u Land Rover.
Prilagodljivo prednje osvetljenje može zaseniti do 16 objekata na putu novog Range Rovera, osiguravajući da drugi učesnici u saobraćaju nisu zaslepljeni, a da pri tom održava optimalno osvetljenje za vozača. Prediktivna tehnologija dinamičkog savijanja svetlosti koristi navigacione informacije za aktivno prilagođavanje svetlosnog snopa za približavanje uglovima na putu. Nova svetla za manevrisanje pomažu vozačima da sa potpunom pouzdanošću završe manevre pri malim brzinama u slabo osvetljenom okruženju, stvarajući svetlosni tepih po obodu vozila. Ova finkcija radi zajedno sa sistemom 3D Surround kamere kako bi se obezbedilo lako upravljanje. Vozači mogu čak i da upravljaju novim Range Roverom izvan vozila pomoću paketa Remote Park Assist5, koji omogućava upravljanje pomoću aplikacije za pametni telefon11. Remote Parki asistent omogućava luksuznom SUV -u da manevrira na parking mestima i van njih, dok vozač prati napredak u blizini - savršen za ulazak ili izlazak iz uskih gradskih prostora ili za savladavanje ruralnih predela.
Nesagledivi kapacitet
Perjanica porodice Land Rover predstavlja vrhunac
usavršenih sposobnosti zahvaljujući naprednim hardverskim i softverskim
sistemima koji rade u potpunoj harmoniji, što je omogućeno novom arhitekturom
karoserije MLA-Flek. Ovom neprevaziđenom širinom dinamičkih sposobnosti
upravlja Land Rover-ova Integrisana kontrola šasije-jedinstveni sistem
upravljanja za skup naprednih tehnologija koje prilagođavaju dinamiku vozila
svakoj milji svakog putovanja, preventivno i reaktivno fino podešavajući vozne
karakteristike.
-Novi Range Rover kombinuje napredni
hardver sa pionirskim alatom digitalnih tehnologija i softvera, a sve to
omogućava naša napredna električna arhitektura - premeštanje Range Rovera iz
mehaničkog sveta u mehatronički ekosistem koji pruža intuitivnu vožnju. Naš
novi integrisani sistem upravljanja šasijom odličan je primer ove filozofije i
koordinira nizom tehnologija predviđanja i reaktivnosti, što ovaj Range Rover
čini najudobnijim i najagilnijim - kaže Rory O’Murchu, Direktor linije za proizvodnju
vozila kompanije Jaguar Land Rover.
Svaki novi Range Rover model koristi upravljanje na sva četiri točka (AWD) kako bi obezbedio sigurnu vožnju čak kada se vozilo kreće u velikim brzinama, kao stabilnost neophodnu za manevrisanje pri niskim brzinama, potpuno vodeći računa da se vozilo jednako ponaša pri svim uslovima vožnje i stilovima terena. Zadnja osovina sa električnim pogonom pruža do sedam stepeni ugla upravljanja i pri malim brzinama isključuje fazu prednjih točkova, dajući novom Range Roveru krug okretanja manji od 11 m4 - najmanji od svih Land Rovera. Pri većim brzinama zadnja osovina se okreće u fazi sa prednjim točkovima radi veće stabilnosti i udobnosti. Novi Range Rover je takođe prvi Land Rover koji koristi sistem Dynamic Response Pro. Snažni novi aktivni 48-voltni elektronski sistem kontrole kotrljanja brže deluje i efikasniji je od hidrauličnog podešavanja, sa kapacitetom obrtnog momenta do 1400 Nm koji se ubacuje u šipke protiv kotrljanja kako bi se pokreti tela držali pod kontrolom. Potpuno nezavisno vazdušno vešanje izoluje kabinu od površinskih nedostataka efikasnije nego ikad, za spokojnu mirnoću u svakom trenutku. Kombinuje vodeće zapremine vazdušnih opruga u industriji sa amortizerima sa dva ventila, a sve to upravlja sopstvenim programom za upravljanje Adaptive Dynamics.
Inteligentnu transmisiju koja se oslanja na pogon na sva četiti točka (iAWD) kontroliše Land Roverov sistem za inteligentnu dinamiku pogona (Intelligent Driveline Dynamics , IDD), koji prati nivo prianjanja točkova za tlo zajedno sa inputima vozača, više od 100 puta u sekundi, kako bi prediktivno distribuirao obrtni momenat između prednje i zadnje osovine, a sve zarad postizanja optimalne trakcije na svim terenima. Svaki Range Rover ima i aktivni zadnji diferencijal sa aktivnim zaključavanjem. Ovo optimizuje vuču sa zadnje osovine tokom brzih zavoja, na klizavim površinama i tokom zglobnih okreta točkova pri terenskoj vožnji, pružajući poboljšane sposobnosti i dodatno samopouzdanje za vozača. Sva ova tehnologija ulazi u Land Rover-ov nagrađivani sistem Terrain Response 2, koji koristi različite sisteme šasije za automatsko pružanje savršenih postavki za okolinu, od izbora od šest načina vožnje, kako bi se smanjilo opterećenje vozača na svim terenima. Alternativno, vozač može ručno izabrati najprikladnije podešavanje ili koristiti Konfigurisani odziv terena za kreiranje prilagođenog podešavanja šasije.
Efikasnost elektropogona
Novi Range Rover održava svoju ubedljivu kombinaciju performansi bez napora i usavršavanja bez premca sa sveobuhvatnom linijom naprednih šesto- i osmocilindričnih pogonskih sistema. Predvodeći Land Rover-ovu strategiju Reimagine, potpuno električni model će se pridružiti porodici 2024. godine, donoseći nulte emisije izduvnih gasova. Novi Range Rover pruža elektrificirane performanse sa izborom novih pogonskih agregata sa proširenim dometom sa priključnim hibridnim električnim vozilom (PHEV), P440e i P510e i najnovijih blagih hibridnih (MHEV) P360 i P400 Ingenium benzinaca i D250, D300 i D350 dizel motora. Moćni novi benzinski motor - P530 Tvin Turbo V8 - donosi poboljšane performanse i 17 odsto je efikasniji od prethodnog Range Rovera V8. Novi PHEV-ovi proširenog opsega kombinuju inherentno usavršavanje Land Rover-ovog rednog šestocilindričnog Ingenium benzinskog motora sa litijum-jonskom baterijom od 38,2 kVh-korisnog kapaciteta 31,8 kVh-i elektromotorom od 105 kV koji je integrisan sa menjačem. Zajedno, pogonski sklop obezbeđuje do 100 km gotovo nečujne vožnje na električni pogon. Sa trenutnim električnim obrtnim momentom, novi P510e ubrzava od 0 do 100 km/h za 5,3 s (0-100 km/h za 5,6 s). Najsavremeniji PHEV motori mogu dostići brzinu do 140 km/h (87mph), što korisnicima omogućava da uživaju u novom Range Roveru kao modelu samo za EV za većinu putovanja po gradu i zemlji, sa ukupnom emisijom CO2 nižom od 30g/km.
Tipični korisnici Range Rovera moći će dovršiti do 75 posto putovanja samo na električnu energiju7 ako svako putovanje započnu s punim nabojem. Pametno pakovanje baterije, ispod vozila i unutar međuosovinskog razmaka, osigurava beskompromisnost prtljažnog prostora i sposobnosti na svim terenima. Korišćenje naprednih navigacionih podataka eHorizon -a takođe omogućava hibridnom sistemu da optimizuje potrošnju energije tokom putovanja, da obezbedi miran dolazak na odredište na električnu energiju, istovremeno optimizujući upotrebu EV za putovanja u zonama sa niskim emisijama. Šestocilindrični benzinski i dizel motori imaju najnoviju 48-voltnu MHEV tehnologiju koja prikuplja energiju koja se obično gubi usporavanjem i kočenjem kako bi se povećala efikasnost potrošnje goriva. Pametni starter motor integrisan u sistem osigurava brži i prefinjeniji rad sistema stop-start i pruža dodatnu pomoć motoru pri ubrzavanju.
Izuzetna personalizacija
Novi Range Rover SV će pružiti izvrsnu interpretaciju
luksuza i personalizacije Range Rovera, dajući kupcima još veći prostor za
stvaranje istinski individualnog vozila sa izborom ekskluzivnih dizajnerskih
tema, detalja i materijala. Ovaj ručno izrađen model biće prvo vozilo koje će
nositi novu keramičku SV okruglu i pojednostavljenu strategiju
imenovanja-poznatu jednostavno kao SV. SV roundel predstavlja destilaciju
dizajna i inženjerske strasti specijalnih operacija vozila za savremeni luksuz,
performanse i mogućnosti. SV roundel će identifikovati sva nova Land Rover
vozila koja će ubuduće lansirati Odeljenje za posebne operacije na vozilima.
Michael van der Sande
Dizajn karoserije i sa standardnim i sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem uključujući po prvi put konfiguraciju sa dugačkim međuosovinskim rastojanjem za petosed-dostupni su sa posebno uređenim temama dizajna SV Sereniti i SV Intrepid, koje unose dvobojne kontrastne boje u kolorit Range Rovera. Ekskluzivni materijali uključuju sjajne metale, glatku keramiku, mozaik i mekanu kožu od skoro anilina, kao i održive nekožne tkanine kao što je Ultrafabrics ™. Raskošna nova opcija SV Signature Suite na modelima LWB oličava povećani luksuz i veštinu Range Rovera SV, pružajući okruženje bez premca za njegove najprobirljivije kupce. Njegova jedinstvena sedišta imaju mogućnost podešavanja položaja u 24 režima, sa dostupnom funkcijom masaže dok se elegantni električni stočić Club teatralno uzdiže sa fiksne centralne konzole pune dužine na lepo dizajniranim nosačima kako bi pružio pogodan radni prostor kada je to potrebno. Range Rover SV će biti dostupan sa rafiniranim novim P530 V8 Tvin Turbo, P510e PLUIG-In motorom proširenog voznog opsega (na modelima sa standardnim međuosovinskim rastojanjem) i efikasnim D350 Ingenium dizel motorom.
Novi kvalitet zaštitnog znaka
Novi Range Rover je dizajniran, razvijen i konstruisan u Velikoj Britaniji, a tokom ovog procesa Land Rover je podneo čak 125 patenata koji pokrivaju sve, od pionirskih tehnologija šasije do PHEV baterije. Inženjeri Land Rovera koristili su simulacionu tehnologiju izvedenu iz sporta kako bi vozilo sveobuhvatnije i intenzivnije nego ikada prešli u virtuelni svet, završivši više od 140.000 sati računske analize pre fizičkog testiranja. Flota prototipova potom je krenula u globalni program testiranja i razvoja, uzimajući ekstremne temperature u rasponu od 45 stepeni Celzijusa vreline pustinje do -30C Arktika.
Proizvodnja u Velikoj Britaniji
Novi Range Rover će se proizvoditi isključivo u proizvodnom pogonu Solihull u Velikoj Britaniji, koristeći najsavremeniju proizvodnu liniju smeštenu u zgradi koja se koristila za proizvodnju Land Rovera prve serije. Istorijska zgrada je duhovni dom Land Rovera i njegova zamisao kao novi, ultramoderni centar za proizvodnju Range Rovera prikazuje način na koji kompanija štiti svoje nasleđe.
Komentari(0)