Volkswagen biznis klasa - Svetska premijera novog modela Passat Variant
Volkswagen predstavlja novu generaciju moćnog aerodinamičnog dizajna, visoko kvalitetnih i novih izuzetno efikasnih pogona
Dva nova plug-in hibridna pogona omogućavaju autonomiju od oko 100 km na potpuno električni pogon i DC brzo punjenje po prvi put uz kapacitet za punjenje od maksimalno 50 kW! Kokpit sa velikim ekranima i intuitivna struktura menija je razvijena kao odgovor na povratne informacije Volkswagen kupaca. Odličan komfor tokom putovanja zahvaljujući velikom prostoru na raspolaganju, efektivnoj zvučnoj izolaciji, novim sedištima i opcionoj prilagodljivoj kontroli šasije DCC Pro.
Predstavljene
prvi slike
Na svetskoj premijeri, Volkswagen je predstavio prve slike i detalje o potpuno novom modelu Passat. Fokus je na moćnom aerodinamičnom dizajnu, novim visoko efikasnim pogonima, vrhunskom kvalitetu i mnogo novih tehnologija. Novi Passat Variant se na tržištima očekuje u prvom kvartalu 2024. godine. Sa preko 34 miliona primeraka prodatih širom sveta, Passat je najbolje prodavani Volkswagen model svih vremena nakon modela Golf i ispred Bube. Potpuno novi ali klasični Passat. Čist i snažan– dizajn je vrlo karakterističan za modele Passat, karakterističan za Volkswagen, ali ipak nov iz svake perspektive. Asortiman od tri nova plug-in i blago hibridna pogona i pet varijanti benzinskih i dizel motora sa turbo punjenjem okrenut je ka kupcima i karakteriše ga efikasnost. Tih i prostran Passat Variant nudi visok nivo udobnosti putovanja i biće opciono dostupan sa novom prilagodljivom kontrolom šasije (DCC Pro3) i novim ergoActive sedištima3 (sa pneumatskom masažom tačaka pritiska). Intuitivne karakteristike digitalizovanog pejzaža kokpita su potpuno nova karakteristika. Novi Passat takođe može opciono da se parkira nezavisno i da prelazi velike razdaljine u režimu potpomognute vožnje. Dva nova plug-in hibridna pogona.
Kai Grunitz
-Najnovija evoluciona faza modularne
poprečne matrice (MQB evo) čini visoko inovativnu tehničku osnovu devete
generacije modela Passat. Zahvaljujući značajnoj ekonomiji obima MQB evo,
Volkswagen je ponovo demokratizovao brojna visokotehnološka dostignuća i učinio
ih dostupnim stotinama hiljada vozača - rekao je Kai Grunitz, član Upravnog
odbora brenda odgovoran za tehnički razvoj.
Dva potpuno
nova plug-in hibridna pogona
Dva potpuno nova plug-in hibridna
pogona (eHibrid) sa izlaznom snagom od 150 kW (204 KS) i 200 kW (272 KS) su
savršen primer za to. U kombinaciji sa novom baterijom od 19,7 kWh (neto
energetski sadržaj), omogućavaju potpuno električni domet od oko 100 km. Ova
udaljenost pretvara novi Passat Variant u električno vozilo za svakodnevni
život – to je dodatno obezbeđeno kratkim vremenom punjenja jer se baterija sada
može puniti na tačkama punjenja naizmeničnom strujom sa 11 kW umesto prethodnih
3,6 kW. Passat Variant eHibrid se čak može puniti sa do 50 kW na DC stanicama
za brzo punjenje. Pored toga, kombinacija električnog pogonskog motora i novog
ekonomičnog benzinskog motora sa turbopunjačem (1.5 TSI evo2) obezbeđuje ukupne
domete od oko 1.000 kilometara.
Novi blagi
hibrid od 48 V
Nova dodatna opcija u modelu Passat
je blagi hibridni pogon od 48 V (eTSI sa 110 kW / 150 KS) koji pretvara
kinetičku energiju u električnu energiju i omogućava automobilu da „krstari“
bez upotrebe motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Dva benzinska turbo motora
(2.0 TSI) sa snagama od 150 kW (204 KS) i 195 kW (265 KS), kao i tri turbo
dizel motora (2.0 TDI) sa snagama od 90 kW (122 KS), 110 kW (150 KS) i 142
kW (193 KS) upotpunjuju ponudu pogona. Automatski menjač sa direktnim
prenosom (DSG) je uvek deo standardnog paketa. Modeli sa snagama od 195 kW i
142 kW dolaze sa inteligentno kontrolisanim 4MOTION pogonom na sve točkove u
okviru standardnog paketa; svi ostali modeli imaju pogon na prednje
točkove.
Novo
uređenje displeja
Volkswagen je potpuno redizajnirao
visokokvalitetni enterijer. Posebno upadljiv je pregledan, veliki dizajn
displeja - stilizovan, funkcionalan i napredan. MIB4 poslužio je kao njegova
tehnička platforma. Najnovija generacija „modularne matrice sistema za
informacije i zabavu“ omogućava intuitivno upravljanje koje je uvek prilagođeno
željama vozača Volkswagen vozila.
Pomoć pri
parkiranju
Novi Passat Variant će se lansirati
sa dodatno proširenim izborom najmodernijih sistema pomoći pri vožnji. Izbor
sistema pomoći pri parkiranju je nov. To uključuje opcione sisteme Park Assist
Plus3, Park Assist Pro3 i memoriju za Park Assist Pro3. Sa Park Assist Pro4,
novi Passat Variant može putem daljinskog upravljanja preko pametnog telefona
da uđe u, ili napusti parking mesto. Ako Passat ima ugrađenu memoriju za Park
Assist Pro4, sistem može zabeležiti i sačuvati poslednjih 50 metara putovanja
po zahtevu. Kada vozilo ponovo dođe do iste pozicije - na primer, ulaza u
nadstrešnicu kod kuće - nudi se da preuzme manevre parkiranja. Nezavisno
napuštanje parking prostora je takođe moguće.
Svetska
premijera DCC Pro Sistema
Adaptivna kontrola šasije DCC Pro3 predstavlja
novi nivo tehnologije vešanja. Njen odnos maksimalne dinamike i najvišeg
komfora postavlja standarde u klasi automobila srednje veličine. To je
omogućeno zahvaljujući tehnologiji sa dva ventila, koja se prvi put koristi u
Volkswagen modelu. ErgoActive Plus sedišta3 sa pneumatskom masažom sa 10
komora takođe pružaju visok nivo udobnosti tokom putovanja. Zahvaljujući
međuosovinskom rastojanju dužem za 50 mm, kao i dodatnih 50 mm prostora za noge
na zadnjem sedištu i zapremini prtljažnika do 1.920 litara, Passat Variant je idealno
vozilo za poslovne i slobodne aktivnosti.
Koncept
vozilo nadomak proizvodnje
Vozilo još uvek nije dostupno za
prodaju. Autonomija određena na testnom postolju za dinamičko ispitivanje u
skladu sa Svetskom harmonizovanom procedurom za testiranje lakih vozila (WLTP)
u najpovoljnijem paketu opreme modela Passat Variant sa neto sadržajem
energetskog kapaciteta baterije od 19,7 kWh. Stvarne vrednosti opsega prema
WLTP protokolu mogu se razlikovati u zavisnosti od opreme. Stvarni opseg
postignut u stvarnim uslovima varira u zavisnosti od stila vožnje, brzine,
korišćenja komfor funkcija ili dodatne opreme, spoljne temperature, broja
putnika/tereta i topografije.
Zavisno od
linije ili opcionalne opreme
Funkcija pomoći vozaču može se koristiti samo unutar granica sistema. Vozač mora biti spreman da u svakom trenutku preuzme kontrolu nad sistemom asistencije. Ovi sistemi ne oslobađaju vozače od odgovornosti da voze sa odgovarajućom pažnjom i marljivošću.
Komentari(0)