Volkswagen Passat - Premijera na sajmu u Ženevi

Salon automobila u Ženevi dočekaće osveženog Volkswagen Passata. Premijerno u ovom modelu je novi Travel Assist koji omogućava delimično automatizovanu vožnju pri brzinama od 0 do 210 km/h

    foto: VOLKSWAGEN, Shuterstock
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Novi Volkswagenov model će na proleće probiti dosadašnju granicu od 30 miliona primeraka! Tako će postati najuspješniji model srednje klase na svetu. Jedno je jasno da 30-milioniti Passat će biti primerak progresivno usavršene 8. generacije ovog modela. Svoju premijeru novi Passat će proslaviti na Salonu automobila u Ženevi. Očekuje se da njegova pretprodaja krene u maju u određenim zemljama, a na tržište počeće da se uvodi u septembru, i to prvo u Nemačkoj.

Revolucionarni upravljač

Travel Assist slavi svoju svetsku premijeru u modelu Passat. Novi model će biti prvi Volkswagen koji će sa svojim novim sistemom IQ.DRIVE moći da ponudi delimično automatizovanu vožnju pri bilo kojoj brzini, od 0 do 210 km/h. Pri tome novi Passat će kao prvi model ove marke na svetu na tržište doći sa revolucionarnim upravljačem. On registruje dodir vozača i tako čini interaktivni interfejs prema sistemima kao što je Travel Assist.

Nova Led Matrix glavna svetla

Još jedan novitet u Passatu predstavlja Emergency Steering Assist. Ovaj sistem regulacijom kočenja povećava betbednost pri izbegavanju prepreka. Nova interaktivna IQ.LIGHT - LED Matrix glavna svetla pretvoriće noć u dan, inovativna tehnologija svetla koja je do sada bila dostupna samo za aktuelni model Touareg.

Uvek u dometu

Istovremeno sa novim modelom Passat uvodi se i treća generacija modularnog infotainment sistema (MIB3). App Connect - interfejs za integraciju aplikacija za smartphone - prvi put u Volkswagenu nudi bežičnu integraciju aplikacija za iPhone preko bežičnog sistema Apple CarPlay. Passat će pri tome od sada putem sistema MIB3 po želji biti neprestano online jer su novi infotainment sistemi serijski opremljeni integrisanom SIM karticom.

Osim poboljšanih navigacionih usluga sa informacijama u realnom vremenu, dostupne su i nove tehnologije, usluge streaminga muzike, internet radio, (online) upravljanje glasovnim komandama, neometana upotreba online usluga "Volkswagen We"… Takođe će biti moguće upotrebljavati pametne telefone kao "mobilne ključeve" za otvaranje i pokretanje Passata. Budući vlasnici ove limuzine mogu da biraju čak tri veličine ekrana osetljivog na dodir, i to od 6,5, 8 i 9,2 inča.

MIB3 i novi Digital Cockpit čine digitalno umreženu celinu. U odnosu na prethodni sistem (Active Info Display) digitalni instrumenti su dosledno unapređeni. Kako navodi proizvođač, grafički prikazi sada još kontrastnijeg prikaza jasni su i kvalitetni. Spektar funkcija podignut je na novi nivo. Pritom se tri različite konfiguracije prikaza sada mogu aktivirati pomoću samo jednog tastera preko novog multifunkcionalnog upravljača.

Unaprijeđena je i ponuda pogona. Passat GTE - plug-in hibridni model serije koji od sada dolazi sa znatno većim električnim dometom. On sada iznosi otprilike do 55 kilometara u novom WLTP ciklusum. Passat GTE sa svojom kombinacijom e-motora i efikasnog benzinskog turbomotora (snaga sistema od 218 KS) istovremeno nudi prednosti udobnog i sigurnog vozila za duge deonice. Passat GTE već sada postiže granične vrednosti norme za izduvne gasove Euro 6 koja će važiti tek od 2021. godine za nova vozila. Svi ostali TSI i TDI pogoni ispunjavaju normu za izduvne gasove Euro 6-TEMP. Pri tome je svaki novi Passat, bez obzira na to je li reč o benzinskom ili dizel motoru, opremljen filterom za čestice. TSI agregati dolaze sa 150, 190 i 272 KS, dok TDI motori stižu sa 120, 190 i 240 KS.

Komentari(0)

sortiraj