Vrhunska usluga - Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Opelovi dileri su tu za svoje kupce! Možete ih kontaktirati telefonom ili e-poštom za prodaju novih ili polovnih automobila i ako je potrebna mobilnost u kratkom roku

    foto: OPEL
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Servis je takođe otvoren. Kupci mogu dogovoriti telefonom, e-poštom ili aplikacijom „myOpel“, provere, mali ili veliki servis, popravke ili procene oštećenja. Snabdevanje originalnim rezervnim delovima Opela je osigurano i određene kampanje se nastavljaju kako je planirano. Kupci mogu da dovezu svoje automobile većini ovlašćenih servisera na pregled posle zimskog perioda.

Informacije do najbližeg servisa

Neki servisi čak obavljaju i manje poslove. Informacije o radnom vremenu najbližeg ovlašćenog servisa koji radi, kao i zakazivanje dolaska, svi zainteresovani kupci mogu da obave preko linka: https://www.opel.rs/tools/opel-nadite-dilera.html#%3FsearchTerm=&searchType=latlong.

Ukoliko neko od kupaca nije u mogućnosti da u predviđenom roku dođe na servis, tolerisaće se 10% prekoračenja na osnovu pređene kilometraže, a u slučaju da vozilo zahteva raniju zamenu ulja, ograničenje iznosi 10% od do tada pređenih kilometara od prethodne zamene ulja. Prekoračenje će se tolerisati do ukidanja posebnih propisa vezanih za COVID-19.

Nenad Buha

-Opel je uvek tu za kupce - rekao je Nenad Buha, menadžer prodaje Opel Srbija. - Većina naših dilera radi, u skladu sa svim higijenskim zahtevima. Opel uvek održava svoje kupce mobilnim.


Opel je pokrenuo novu kampanju

Kako bi pokazali svojim kupcima da su uvek tu za njih Opel je pokrenuo novu kampanju pod #OpelOpen. “Otvoreni smo“ je glavna poruka nove kampanje koja naglašava da nemačka kompanija održava svoje usluge i kupce mobilnim tokom krize izazvane koronavirusom.

Nekonvencionalni dizajn i režija spota snimljenog za samo 72 sata, prilagođen je trenutnoj situaciji. Koristeći selfi video zapise Opelovih dilera i zaposlenih u kol-centrima na 14 tržišta, kompanija je poslala snažnu izjavu međusobne podrške i zajedničkog prkošenja novonastaloj krizi.

Komentari(0)

sortiraj