Za pohvalu - Honda osvojila tri Red Dot nagrade
Potpuno nova, izuzetno hvaljena Honda-e dobila je nagradu Red Dot - Best of the Best 2020, najvišu počast među čuvenim Red Dot nagradama, za svoj revolucionarni dizajn proizvoda
Honda-e iz 2020. godine takođe je dobila priznanje u kategoriji Pametnog proizvoda, zajedno sa sasvim novim Hondinim CBR1000RR-R Fireblade SP. Ovo priznanje za „izuzetan dizajn“ najnovija je nagrada koja naglašava Hondinu predanost stvaranju divnih proizvoda koji su dizajnirani bez kompromisa.
Godišnje Red Dot nagrade odaju počast
izvrsnosti u dizajnu proizvoda, brenda i komunikacije od međunarodnih
kompanija, sa pobedničkim proizvodima izloženim u Red Dot Dizajn muzeju u
istorijskom Design Zentrum Nordrhein Westfalen u nemačkom gradu Esen.
Pobedničke proizvode proglašava žiri sačinjen od 40 međunarodnih stručnjaka
koji testiraju, procenjuju i razmatraju svakog kandidata.
Makoto Ivaki
-Ove prestižne nagrade dovode u
centar pažnje Hondine vizionarske i talentovane dizajnere - rekao je izvršni
kreativni direktor Honde-e Makoto Ivaki. - Kao jedan od najizuzetnijih primera
savremenog dizajna automobila u nekoliko proteklih godina, Honda e potpuno zaslužuje
priznanje Best of the Best (najbolji od najboljih).
Električni doživljaj vožnje
Honda-e je najnoviji model u ponudi
Honda Electrified Line, i pruža potpuno električni doživljaj vožnje za buduća
urbana okruženja. Od karakterističnih prednjih i zadnjih LED svetala,
postavljenih u jedinstvenim crnim, konkavnim panelima, do modernog staklenog
poklopca porta za punjenje, zelenih površina i brojnih elemenata koji
optimalizuju aerodinamičnu efikasnost i prefinjenost, Honda-e iznova osmišljava
identitet male Honde za urbanu mobilnost nastupajućeg doba.
Moderan stil
Moderan stil Honde-e privukao je
međunarodna priznanja otkad je najpre prikazan u Urban električnoj verziji na
frankfurtskom Salonu automobila 2017. godine. Koncept automobil kasnije je
proglašen Najboljim koncept automobilom, na čuvenoj dodeli nagrade Car Design. Honda-e
Prototip koncept koji je usledio, odmah posle svetske premijere na Salonu
automobila u Ženevi 2019, bio je centralni eksponat izložbe Honda doživljaj -
Casa Connessa Tortona u Milanskoj nedelji dizajna 2019. Ova izložba, kada je
brend prvi put bio značajno zastupljen na najvećem svetskom dizajnerskom
događaju, ponudila je posetiocima jedinstveni uvid u dizajnerski koncept Honda-e
Prototipa.
CBR1000RR-R Fireblade SP je najnovija
mašina sa oznakom Fireblade, koja je prvi put uvedena 1992. godine. To je
oduvek bio reper za način na koji supersportska mašina litarske klase treba da
se ponaša na javnim drumovima, ali za novi model iz 2020 - razvijen pod motom
Rođen za trke - nepokolebljivi fokus na performansama za trkačke staze ide ruku
pod ruku sa radikalno novim dizajnom.
Agresivni bočni paneli
Minimalistički prednji deo, agresivni
bočni paneli pod uglom i prošireni donji paneli, plus raznorazni otvori,
prorezi i oblici za kanalisanje vazduha, zajedno stvaraju koeficijent otpora
vazduha od 0,270 koji je najbolji u klasi. Aerodinamična „krilca“ kakva su
korišćena na trkačkoj mašini Honda’s Grand Prix (MotoGP) kombinuju privlačan
oblik sa beskompromisnom funkcionalnošću, izuzetno jačajući silu potiskivanja
naniže i stabilnost za krajnju kontrolu nad najmoćnijim rednim
četvorocilindarskim motorom koji je Honda ikad napravila.
Dizajniran sa inovativnim pristupom
Fireblade je dizajniran sa
inovativnim novim pristupom gde su Hondini stručnjaci za digitalnu simulaciju
koji rade na istraživanju i razvoju, modelari i dizajneri koji skiciraju
stilske elemente radili u petlji trajnih, gotovo momentalnih povratnih
informacija radi stvaranja maksimalnog efekta u najkraćem mogućem vremenu
razvoja. Takođe su imali korist od informacija specijalista za aerodinamičnost
među stručnjacima za trke unutar firme - Honda Racing Corporation - i
CBR1000RR-R Fireblade SP je ofarban u evokativnu kolornu crveno-belo-plavu
kombinaciju.
Satoši Kavava
-CBR1000RR-R Fireblade SP razvijen je
kako bi pobeđivao u trkama svih kategorija, od klupskog trkanja do međunarodnih
takmičenja. Njegov dizajn i stilizacija vođeni su tom filozofijom, sa svakim
delom i svakim detaljem dizajniranim sa brzinom, performansama i aerodinamičnom
efikasnošću na umu. Počastvovani smo time što je prepoznat dodelom toliko
prestižne nagrade - rekao je Satoši Kavava, generalni direktor odeljenja za
dizajn motocikala.
Duga istorija upeha
Honda ima dugu istoriju uspeha
auto-moto odeljenja na Red Dot nagradama, koje su među najprestižnijim i
najtraženijim nagradama na svetu. Drugi nedavni uspesi obuhvataju Hondu S2000
2001. i Civic 2006, za Red Dot - Best of the Best i European Accord Tourer
2008. godine te Insight 2009. za Red Dot.
Pod geslom U potrazi za dobrim dizajnom i kreativnošću, Red Dot nagrade za dizajn odaju počast vodećim delima i projektima u industriji od dizajnera, agencija i kompanija širom planete. Sa istaknutim žirijem koji čini više od 40 međunarodnih stručnjaka, godišnji događaj priznat je širom sveta kao jedna od najtraženijih nagrada za izuzetni dizajn.
Komentari(0)