Završen 44. Međunarodni sajam turizma
Direktorka Beogradskog sajma Danka Selić saopštila je da ove godine Sajam turizma i Sajam HORECA-OPREMA obišlo oko 40 hiljada aktera, izlagača, predstavnika NR Kine - zemlje partnera sajma
Nastavljajući dugogodišnju tradiciju okupljanja i promovisanja turističke privrede, respektabilna sajamska manifestacija 44. Međunarodni sajam turizma, održana od 23. do 26. februara ove godine, opravdala je epitet najvećeg turističkog događaja u regionu i pokazala zašto je Beogradski sajam lider u domenu svog poslovanja, značajna sajamska institucija, a Beograd i Srbija dostojan potencijalni domaćin svetske specijalizovane izložbe EXPO 2027.
Direktorka Beogradskog sajma Danka Selić saopštila je da ove
godine Sajam turizma i Sajam HORECA-OPREMA obišlo oko 40 hiljada
aktera, izlagača, predstavnika NR Kine – zemlje partnera sajma, gostiju i
posetilaca 44. Međunarodnog sajma turizma i 18. Međunarodnog sajma
hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA koji je održan u istom
terminu. Broj realizovanih B2B sastanaka i broj buyera, ocenjeni su kao najuspešniji
poslednjih 10-tak godina. Manifestaciju je pratilo oko 1000 akreditovanih
novinara iz dvadesetak zemalja.
Brojni izlagači, profesionalni kupci, posetioci i mediji izrazili su zadovoljstvo ovogodišnjom manifestacijom koja je napravila značajan iskorak u odnosu na prethodnu. Na 44. Sajmu turizma bili su izlagači i posetioci iz preko 30 zemalja i preko 40 tur-operatora iz zemlje i inostranstva. Prvi put na Sajmu turizma svoje turističke atrakcije, prirodne lepote i osobenosti predstavile su afričke zemlje: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.
Zemlja partner 44. Međunarodnog sajma turizma bila
je Narodna Republika Kina, sa kojom će Srbija nastaviti da
unapređuje izvanredne partnerske odnose u privredi, kulturi i drugim oblastima.
B2B poslovni program, realizovan u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i
Evropskom mrežom preduzetništva, i ove godine sproveden je uz aktivno
učešće velikog broja profesionalnih turističkih predstavnika iz zemalja
učesnica, kao i domaćih turističkih saveza, organizacija i agencija koje su
pokazale interesovanje da tokom sajma razviju svoje poslovanje i razmene
iskustva.
Tokom Sajma turizma organizovano je više od 500 B2B sastanaka održanih u posebno predviđenim prostorima B2B Meeting point i Business Lounge u hali 1 Beogradskog sajma. U poslovno-komercijalnoj dimenziji sajma doprinos je dalo učešće oko 80 profesionalnih kupaca (buyera) i međunarodnih i domaćih medijskih partnera.
Komentari(0)