Auto Čačak - 25 sjajnih razloga za slavlje
Kompanija Škoda Auto u junu 1996. godine potpisuje ugovor kojim Auto Čačak postaje uvoznik brenda Škoda za tadašnju Jugoslaviju
Danas Škoda prodajnu mrežu čini 16 prodajnih salona i 25 servisa na teritoriji Srbije i Crne Gore. Auto Čačak ima puno razloga za slavlje i zato u junu svakom kupcu Škoda automobila poklanja mali znak pažnje. Kompanija Auto Čačak osnovana je 1991. godine, a ubrzo po osnivanju postaje prva privatna firma sa ugovorom o prodaji i servisiranju za brend Zastava.
U narednim godinama su mnogi brendovi bili zainteresovani za
poslovnu saradnju sa kompanijom Auto Čačak. U toku dugogodišnje poslovne
karijere, vlasnik kompanije Milenko Kostić, uspešno je realizovao sve svoje
vizionarske ideje i razvio danas poznat poslovni sistem. Možda na prvi pogled
to izgleda lako, ali uložen je ogroman napor kako bi se postigli rezultati.
Jasno definisan plan poslovanja i istrajnost u njegovom sprovođenju je ključ
uspeha.
U proleće 1996. godine na Sajmu automobila u Beogradu, Auto Čačak
potpisuje probni ugovor koji je podrazumevao obaveznu prodaju od 500 automobila
za šest meseci. Očekivanja češkog proizvođača su premašena, a čak 1000
automobila je dobilo svoje vlasnike u tadašnjoj Jugoslaviji. Trend rasta se iz
godine u godinu nastavljao, a Škoda je jedan od najprodavanijih brendova u
Srbiji.
Danas Škoda mrežu na teritoriji Srbije i Crne Gore čini 16
prodajnih salona i 25 servisa. Svi Škoda objekti su uređeni po poslednjim
smernicama proizvođača. Pored bogate i razuđene prodajno-servisne mreže, Auto Čačak
se trudi da osposobi sve zaposlene da mogu da odgovore na zahteve i očekivanja
klijenata.
-Nakon četvrtine veka uspešnog poslovanja, nastavljamo saradnju sa brendom koji je na našem tržištu odlično prihvaćen. Prepoznati su odličan kvalitet, dizajn, tehnološka rešenja, predanost i zalaganje zaposlenih. Zato smo za sve kupce Škoda automobila u junu obezbedili poklone - kažu u Auto Čačku.
Komentari(0)