CITNow - Nova usluga u Delta Motorsu
Kompanija Delta Motors od nedavno je u svoj servis uvela, CITNow, poseban vid izveštavanja klijenata o radovima koje je potrebno izvršiti na njihovom vozilu nakon pregleda po dolasku u servis
Zahvaljujući ovom inovativnom projektu generalni uvoznik i distributer za BMW i MINI vozila omogućio je da klijent ima mogućnost da pogleda pregled vozila i procenu radova nakon prijema u servisu, i to na svom mobilnom telefonu. Zaposleni u servisu kreiraju kratak video snimak klijentovog vozila, u kome, uz video prikaz, izveštavaju o stanju vozila i daju sugestije o potrebnim popravkama.
Klijent dobija emejl ili sms poruku sa linkom
ka personalizovanom izveštaju o svom vozilu. Izveštaj sadrži video materijal,
kompletan izveštaj kao i prikaz očekivanih troškova i tako klijent bez ponovnog
dolaska u servis može da potvrdi radove, što dodatno olakšava i ubrzava proces
donošenja odluke.
CITNow usluga omogućava potpunu
transparentnost, jasno pokazuje koji su radovi na vozilu potrebni i dodatno
ubrzava proces servisiranja vozila. Ovo je samo jedna od inovacija koju BMW
uvodi na tržište Srbije kako bi svoju uslugu održao na najvišem nivou.
Komentari(0)