Delta Automoto - Prilagođeno radno vreme salona i servisa

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto prilagodila je radno vreme salona i servisa

    foto: DELTA AUTOMOTO
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata.

Takođe, obezbeđene su sve mere predostrožnosti koje se odnose na važnost zdravlja i sigurnosti klijenata, zaposlenih i partnera. Svi zaposleni poštuju „društvenu distancu“ držeći se na udaljenosti od dva metra od klijenata i svojih kolega, redovno se čiste prostorije sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima, značajno je uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku u prodajnim salonima, u servisnom odeljenju, članovi tima nose rukavice, volan i sedište pokrivaju se plastičnom folijom odmah nakon predaje vozila na servis, tehnike čišćenja primenjuju se na test vozilima nakon svake test vožnje, zaposleni posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila, kao što su sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine, kao i sva vozila su nakon odrađenog servisa dezinfikovana, navode u Delta Automoto.

Komentari(0)

sortiraj