Dinamičan i emotivan - Škoda Slavia je sedmi studentski koncept automobil
Od prvog nacrta za izradu ovog jedinstvenog modela, studenti su svaki korak sami završili uz podršku svojih instruktora i stručnjaka iz Škoda sektora za dizajn, proizvodnju i tehnički razvoj
Sedmi Škoda studentski koncept automobil, koji je dizajnirao 31 student iz poznate strukovne Škoda škole, povezuje prošlost i sadašnjost. Beskompromisno otvorenog krova, Škoda Slavia odaje počast godišnjici Škoda Auto davanjem imena automobilu u znak sećanja na prve bicikle koje su proizvodili Vaclav Laurin i Vaclav Klement nakon osnivanja kompanije 1895. godine.
Odvažne i uzbudljive linije
Spider varijanta modela Škoda Scala
kombinuje odvažne i uzbudljive linije savremenog kompaktnog modela sa ustaljenim
dizajnerskim standardom iz najranijih dana kada je većina automobila bila
otvorenog tipa. Od prvog nacrta za izradu ovog jedinstvenog modela, studenti su
svaki korak sami završili uz podršku svojih instruktora i stručnjaka iz Škoda
sektora za dizajn, proizvodnju i tehnički razvoj. Ovaj sedmi Škoda studentski
automobil od 2014. godine, još jednom je pokazao visok standard obuke u
strukovnoj Škoda školi u Mlada Boleslav.
Alois Kauer
-Studentski automobil je najvažniji
projekat Škoda strukovne škole. Već sedmu godinu zaredom, naši studenti
pokazuju visok standard naše interne obuke planiranjem, dizajniranjem i izradom
impresivnog automobila. Omogućavamo im da dizajniraju svoj automobil iz snova,
radeći sa profesionalcima iz naših različitih sektora. Kao rezultat toga, obuka
ih upoznaje sa procesima koji će kasnije postati deo njihovih radnih navika,
kada završe školu i započnu karijeru u našoj kompaniji - rekao je Alois Kauer,
koji je u februaru ove godine preuzeo funkciju Direktora Škoda Akademije.
Automobil iz snova
Tvorci sedmog Škoda studentskog
automobila izabrali su model Škoda Scala kao osnovu za stvaranje svog
automobila iz snova, pretvarajući kompaktni „hatchback“ model u sportski „spider“.
Odabirom naziva Slavia obeležavan se godišnjica kompanije Škoda Auto. Ovo je
podsećanje na prve bicikle kompanije koje su proizvodili Vaclav Laurin i Vaclav
Klement. Kao i u proizvodnoj verziji modela Scala, karakterističan i uzbudljiv
dizajn automobila, definisan preciznim linijama i površinama, osigurava da i
„spider“ varijanta ima sportski i emotivno uzbudljiv izgled.
Pogonski agregat 1.5 TSI
Odgovarajuće dinamičke performanse
modela Škoda Slavia obezbeđuje već poznati 1.5 TSI benzinski pogonski agregat
izlazne snage 150 KS, i sedmostepeni DCT. Ostali prenosi iz proizvodnog modela
uključuju prednju i zadnju osovinu, upravljanje, kompletnu elektroniku,
uključujući kablove i sisteme asistencije. Instrument tabla, Virtual Cockpit i
infotainment sistem su takođe ostali nepromenjeni.
Slavia „spider“ inspirisan sportskim prototipom modela 1100 OHC
Dolazeći na ideju za model Slavia
„spider“, polaznici su inspiraciju preuzeli iz modela Škoda 1100 OHC. Ovaj
sportski prototip je predstavljen 1957. godine, a bio je trkački dvosed koji je
dizajnirala Škoda za reli trke. Ovaj automobil je imao veoma aerodinamično telo
izrađeno od plastike ojačane staklenim vlaknima i težio je samo 550 kilograma.
Škoda 1100 OHC je imao 1.1-litarski motor sa četiri cilindra izlazne snage od
92 KS i postizao je brzinu od 190 do 200 km/h. Ovaj trkački auto predstavlja
prekretnicu u Škoda istoriji motosporta dugoj 119 godina. Jedan od dva
prototipa je sada izložen u Škoda Muzeju u Mlada Boleslav.
MODELA ŠKODA SLAVIA
Tip vozila Spider, bez krova
Osnovni model Škoda Scala
Vrata/sedišta 2/2
Boja
White Crystal Blue sa detaljima u Magic crnoj boji
Poseban pigment za naglašene Škoda linije i logo
Telo
Dužina 4.362 mm
Širina 1.793 mm
Visina 1.410 mm
Međuosovinsko rastojanje 2.649 mm
Klirens 180 mm
Težina 1.210 kg
Pogon
1.5 TSI sa 150 KS
7-stepeni DSG, pogon na prednje točkove
Modifikovan izduvni sistem
Kočnice Disk/disk (iz modela
Škoda Octavia RS)
Točkovi
20“ Xtreme aluminijumske felne (iz modela Škoda Kodiaq RS) 235/30 ZR20
(Continental SportContact 6)
Unutrašnjost
Crne kožne presvlake (perforirana, glatka, karbon koža) sa belim ukrasnim
šavovima Sportska sedišta sa sigurnosnim pojasevima u četiri tačke
Karakteristike
Modifikovane prednje i zadnje pregrade
Integrisan spojler na poklopcu prtljažnika
MONTE CARLO pragovi vrata
Individualno kontrolisano LED osvetljenje
Osvetljen ŠKODA natpis sa funkcijom kočenja i vožnje unazad
Sistem zvučnika od 320 vati sa dodatnim subwoofer-om od 2.250 vati
Komentari(0)