Honda Forza 300 na Sajmu dvotočkaša

Jedan od aktuelnih modela koje možete videti na štandu Honda motocikala u Hali 2, nivo c - je Hondin skuter Forza 300 koji potpuno dominira u svojoj lakoj, kompaktnoj, sportskoj formi

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Najnoviji model Forza 300 ima čist, nov sportski izgled i mnogo čvršće, oštrije dimenzije u odnosu na dizajn prethodnika. Smanjeni su mu osovinski razmak i dužina, dok je ujedno uži, ali sa većom visinom sedišta radi bolje preglednosti. Čak i sa novim zadnjim točkom većeg prečnika, za 12 kilograma je lakši zahvaljujući revidiranoj šasiji i redizajniranom ramu koji pojačava ubrzanje, maksimalnu brzinu i efikasnost u potrošnji goriva.

Radikalno različit od svog prethodnika i njegov potpuno novi stil prelazi sa zaobljenijeg, krivudavog utiska na oštriji, dinamičniji izgled, u potpunosti prateći agilnost i performanse koje nude kompaktnije dimenzije. Srebrni akcenti oko nosa, prednje i bočne oplate, pružaju dodatnu eleganciju uz vrhunski osećaj.

Puno LED osvetljenje

Ovaj dvotočkaš ima napredne funkcije, električno podesivi ekran, puno LED osvetljenje i opcionalnu 45-litarsku, sa Smart Key sistemom, kao i povezanu gornju kutiju. On takođe ima sistem Honda Selectable Torque Control (HSTC), prvi put kod Honda skutera, i pametne nove instrumente. Lako prilagodljiv, novi električni vetrobran pruža maksimalnu zaštitu od vetra pri brzini ili ultimativnu slobodu u gradu. Pridodat je sistem Honda Selectable Torque Control (HSTC) i može se uključiti ili isključiti na levoj strani drške volana. HSTC otkriva razliku između brzine okretanja prednjeg i zadnjeg točka, izračunava odnos proklizavanja i potom kontroliše obrtni moment motora preko ubrizgavanja goriva kako bi ponovo uspostavio vuču zadnjeg točka.

Ispod sedišta se mogu smestiti dve kacige

Revidirani instrumenti pružaju dodatne informacije u digitalnom formatu kao podrška analognim brojčanicima, a sva svetla su u LED tehnologiji. Smart Key sistem nudi kontrolu nad opcionalnom gornjom kutijom od 45 litara. Ispod sedišta mogu se smestiti dve kacige, a moguće je i podeliti prostor za odlaganje prtljaga da se u njemu smesti kaciga i/ili oprema za kišu i manje torbe. Džep na prednjoj levoj oplati se može zaključati, a njegov unutrašnji prostor može se organizovati kako je vozaču zgodno, za telefon ili bocu vode, na primer.

Tamo su smeštena i dva utikača za punjenje od 12V. Sva svetla su u LED tehnologiji. Sistem Smart Key modela Forza 300, kao i kontrola nad glavnim prekidačem za paljenje i zaključavanje odeljka, sada takođe upravlja i opcionalnom gornjom kutijom od 45 litara koja se može skinuti, prvi put na jednom Honda skuteru. Sa sistemom Smart Key u vozačevom džepu, kutija se automatski zaključava kada se vozač udalji.

Analogni brzinometar

Revidirani instrumenti predstavljaju analogni brzinometar i brojač obrtaja oko digitalnog prikaza koji se može prebaciti u tri moda (kontrolisan prekidačem na levoj dršci upravljača) brojač kilometara, preostali domet i trenutna potrošnja, merač dužine putovanja, prosečna potrošnja i tajmer, ili termometar za ambijentalnu temperaturu i senzor akumulatora.

Nova šasija

Forza 300 ima potpuno novu šasiju, koja smanjuje težinu za 12 kilograma, na 182 kilograma. Osnova joj je ram od čeličnih cevi koji skraćuje osovinski razmak za 35 mm na 1510 mm. Ugao zatura je malo strmiji sa 26,5° (umesto 27°) sa predtragom od 89 mm, a hladnjak i akumulator su smešteni između rezervoara za gorivo i smeštajnog prostora ispod sedišta, fokusirajući tako masu na centar. U poređenju sa ranijim modelom, on je za 25 mm kraći što se ukupne dužine tiče, sa 2140 mm.

Visina sedišta povećana je za 62 mm do 780 mm i položaj vožnje je prirodno uspravan, tako da promoviše odličnu vidljivost u punom krugu. Širina upravljača je sada 755 mm (2mm uža od prethodnog dizajna) sa prednjom širinom od 580 mm i širinom ogledala od 860 mm, što su kompaktne dimenzije koje olakšavaju provlačenje kroz ulice zagušene saobraćajem. Izdržljive teleskopske viljuške od 33 mm imaju dvostruke zadnje amortizere, podesive kroz sedmofazno prethodno opterećenje opruge i kreću se kroz jednodelni aluminijumski osovinski krak.

Različita dodatna operma

Za model Forza 300 na raspolaganju je različita dodatna oprema - pametna gornja kutija od 45 litara, zadnji nosač (direktna montaža), unutrašnje torbe, grejanje ručica i alarm. Svi modeli Honda motocikala dostupni su po specijalnim sajamskim cenama, dok se cena modela Forza 300 sa koferom kreće od 6.300 evra.

Komentari(0)

sortiraj