Honda HR-V Sport - U vrhunskoj formi

Honda HR-V Sport donosi osveženi stil eksterijera i poboljšanja u enterijeru u odnosu na standardni HR-V model iz 2019. godine. Dolazi sa benzinskim agregatom 1.5 VTEC Turbo od 182 KS

    foto: HONDA
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Novi HR-V Sport je u standardu dostupan sa manuelnim menjačem, dok je automatski menjač dostupan kao opcija. Obe verzije dolaze sa posebnim sistemom suspenzije i Performance Damper tehnologijom, kao i sa unapređenim sistemom servo upravljanja, i tako kreira još agilniji i naglašeno sportski doživljaj u vožnji. Prisutna su dinamična poboljšanja šasije i ogibljenja. Honda HR-V Sport donosi osveženi stil eksterijera i poboljšanja u enterijeru u odnosu na standardni HR-V model iz 2019. godine.

Agregat 1.5 sa 182 KS

VTEC Turbo motor od 1,5 litara u novom HR-V Sport modelu preuzet je iz najnovije generacije Honda modela. Ovaj snažan četvorocilindarski agregat pruža performanse i snagu od 182 KS pri 5.500 rpm sa šestobrzinskim manuelnim menjačem (6MT) i 6.000 rpm za automatski menjač. Šestostepeni manuelni menjač je dostupan kao standardna oprema i maksimalni obrtni moment od 240 Nm dobija se između 1.900 rpm i 5.000 rpm. Sa opcionalnim automatskim menjačem, 220 Nm se dobija između 1.700 rpm i 5.500 rpm.

Potrošnja od 5,8 litara

Manuelna verzija, u jedinstvenom zvaničnom postupku testiranja lakih vozila na potrošnju goriva i ciklus emisija ostvaruje ekonomičnu potrošnju goriva od 5,8 litara i emisiju CO2 od 131 g/km. Opcija sa automatskim menjačem ostvaruje 5,9 litara i CO2 emisiju od 134 g/km. Maksimalna brzina je 215 km/h, a od 0 do 100 km/h dostiže za 7.8 sekundi.

Dinamičnija vožnja

Honda je razvila HR-V Sport za klijente koji od ovog “subcompact” SUV modela traže dinamičniji doživljaj vožnje. Kao deo paketa koji teži da donese optimalnu ravnotežu krutosti karoserije, kontrole ogibljenja i volana, HR-V Sport je opremljen karakterističnom tehnologijom „Performance Damper“.

Sistem amortizera integrisan je u prednjem i zadnjem delu automobila i funkcioniše tako što se suprotstavlja relativnim bočnim i torzionim kretanjima kroz šasiju. Tako automobil ostaje “ravniji” prilikom skretanja, stabilniji u naglim promenama saobraćajne trake i ima smanjene vibracije na neravnim putevima.

Poseban pečat sportskoj verziji

Dizajn spoljašnjosti uključuje jedinstvene crne hromirane detalje visokog sjaja i crnu prednju rešetku, dodajući poseban pečat sportskoj verziji i prenoseći izgled crnog saća i na okvire maglenki. Poboljšanja elegantnog dizajna eksterijera obuhvataju i novu interpretaciju Hondine „Solid Wing Face“ grafike, sa panelom u crnom hromu visokog sjaja koji zamenjuje zatamnjeni hrom standardnog HR-V modela.

HR-V Sport sadrži dinamične stilske elemente, uključijući i uski prednji spliter, bočne obrube, kao i livene svodove točkova i agresivniji zadnji branik - sve u crnoj završnoj obradi. Sportska oprema obuhvata i crne kape ogledala na vratima, dvojne izduvne cevi i alu-točkove jedinstvenog dizajna od 18 inča.

LED farovi dolaze kao standard i sadrže duga i kratka svetla, LED pokazivače pravca i LED svetla za dnevnu vožnju. Pozadi, crni hromirani ukras odraz je onoga na prednjoj strani, dok su zadnja svetla pojačana tamnim „zadimljenim“ efektom i crnim unutrašnjim lajsnama kao i kod standardnog modela HR-V iz 2019. godine.

Nova sedišta

Unutra, nova sedišta za vozača i suvozača, preneta iz standardnog modela HR-V iz 2019. Godine, obezbeđuju poboljšanu potporu, dok se dinamična stilizacija nastavlja u enterijeru ekskluzivnim sedištima u crnoj i tamnocrvenoj boji kombinovanoj sa crnom oblogom krova kako bi se naglasio sportski šarm ovog modela.

Kao i kod ostalih HR-V modela, Honda SENSING tehnologija predstavlja standard i uključuje upozorenje na mogućnost sudara, upozorenje na napuštanje saobraćajne trake ili puta, sistem kočenja, adaptivni tempomat i sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova. Ovaj model poseduje i Honda CONNECT sistem sa GARMIN navigacijom, “touchscreen display” od 7 inča i mogućnost pristupa internetu.

Phil Webb

-HR-V Sport dodaje premijum i sportski karakter HR-V modelima - rekao je Phil Webb, Head of Car u Honda UK. - Ovaj sportski, subcompact SUV sa detaljima premijum dizajna omogućava našim klijentima veći izbor sa još boljim iskustvom u vožnji u poređenju sa zahtevnom konkurenciijom ovog segmenta na tržištu.

Cena od 29.990 do 31.290 evra

Honda Srbija je definisala cene, performanse i detaljne specifikacije za novi model HR-V Sport, koji je od maja meseca dostupan u Honda prodajnim salonima. Cena se kreće od 29.990 za varijantu sa manuelnim menjačem do 31.290 evra za automatskim menjačem.

Komentari(0)

sortiraj