Honda Jazz - Dominantan i svestran
Nova generacija popularnog hečbeka B-segmenta vodeća je u klasi po pitanju komfora i prostora, i to dopunjuje izuzetnom EV voznom dinamikom, naprednom tehnologijom i bezbednosnim elementima
Honda Jazz je prvi put opremljena naprednom dvomotornom tehnologijom hibridnog pogonskog sklopa. Novi Jazz će uvesti efikasnost i performanse hibridnog pogona na masovno tržište i ubrzati Hondu da ispuni svoju ambiciju da svi njeni evropski modeli imaju elektrifikovane pogonske sklopove do 2022. godine. Jazz nove generacije biće prvi model u Hondinoj evropskoj liniji koji će nositi novi amblem pogonskog sklopa „e:HEV“. To je prvi primer za brending „Honda e:Technology“ koji će biti primenjen na sve buduće elektrifikovane proizvode.
Nova Crosstar varijanta
Još jedan dodatak ponudi Jazz modela je nova Crosstar
varijanta, dizajnirana da se dopadne onima koji tragaju za dizajnom koji je
više u crossover stilu. Dostupan sa istim hibridnim pogonskim sklopom i
elementima enterijera kao i standardni model, novi Crosstar donosi
povećanu visinu vožnje, jedinstveni dizajn rešetke, vodootporne presvlake i
integrisane krovne šine.
Novi minimalistički
čist dizajn
Hondina nova generacija hečbeka B-segmenta predstavlja
evoluciju momentalno prepoznatljive monovolumenske siluete modela Jazz.
Kontinuirana, čista filozofija dizajna koja će definisati buduće Honda modele
sledi ključne koncepte funkcije i lepote koji su prvi put viđeni u Honda e
varijanti. Zahvaljujući novim strukturnim tehnologijama, A-stub je
dvostruko manje širine u odnosu na prethodni model, što poboljšava
prednju horizontalnu vidljivost. Elegantan dizajn A-stuba omogućen je uveliko
poboljšanom torzijskom čvrstinom i novim strukturnim tehnologijama koje prenose
udarne sile prema prednjim elementima bočnih stubova.
Oštre linije pružaju se horizontalno po bokovima automobila,
sa svežom jednostavnošću forme. Vertikalnije linije ramena naglašavaju zadnji
branik i lukove točkova, ojačavajući širi stav vozila i utisak stabilnosti.
Dizajn zadnje strane automobila odjek je čistih linija spreda, sa elegantnom
novom horizontalnom grupom svetala i diskretnim krovnim spojlerom.
Izuzetne hibridne performance
- e:HEV
Prvi put u Evropi, Jazz je dostupan samo sa naprednim
dvomotornim hibridnim pogonskim sklopom, koji obezbeđuje izuzetnu mešavinu
jakih i napora lišenih performansi vožnje i impresivne ekonomičnosti goriva.
Sistem je novorazvijen za Jazz i pruža glatki, odgovarajući i direktan osećaj
vožnje.
Nova intuitivna
konektivnost
Intuitivna tehnologija informisanja i zabave sa kontinuiranom
konektivnošću unutar vozila i WiFi hotspotom obezbeđava putnicima da mogu
ostati konektovani sa svakodnevnim životom. Novi interfejs na LCD ekranu
osetljivom na dodir sadrži poznatu upotrebljivost u stilu smartfona, sa
kontrolama na pomicanje za razgledanje nedavno korišćenih aplikacija i
medijskih listi. Iscrpni skup ugrađenih aplikacija može se dopuniti nesmetanim
odrazom smartfona preko ugrađenih aplikacija Android Auto i Apple CarPlay, prvi
put dostupnih za putnike u Jazzu preko wireless veze.
Enterijer - kvalitet i
komfor
Kvalitet enterijera sasvim novog modela Jazz pruža nivoe
komfora i prostranost bez premca u B-segmentu. Savremeni raspored enterijera
odjek je čistog izgleda eksterijera, nadopunjen intrument tablom koja nije
pretrpana i laka je za korišćenje. Rukonaslon široke centralne konzole takođe
je odjek specifikacija enterijera za automobile iz višeg segmenta.
Nova šira prednja sedišta koja stabilizuju telo sadrže
mat-strukturnu podršku, zamenjujući prethodnu postavku opruga, kako bi
doprinela sprečavanju zamora na dužim putovanjima. Poboljšani dizajn zadnjeg
sedišta i deblji jastuk zadnjeg sedišta pružaju veći komfor i za
putnike. Dizajn uskog A-stuba poboljšava komfor horizontalne vidljivosti za
putnike, sa izobiljem prirodnog svetla kroz široki vetrobran i prednje
leptir-prozore za utisak prostranosti u kabini.
Pametno pakovanje
zadržava prostor bez premca
Sasvim nov model Jazz zadržava prostor enterijera vodeći u
klasi koji je bio odlika ranijih generacija kroz pametno pakovanje
komponenti hibridnog pogonskog sklopa u šasiji i unutar ležišta motora. Ključ
za maksimalizovanje prostora u kabini jeste postavljanje rezervoara za gorivo u
središte šasije ispod prednjih sedišta, što je jedinstveno u ovoj klasi. To
omogućava da Jazz zadrži izuzetno svestrana zadnja Magična sedišta koja nude i
„spusti i poravnaj“ ili „podigni“ fleksibilnost, zavisno pod potrebnog
utovarnog prostora.
Honda Sensing donosi
iscrpni bezbednosni paket
Da bi kompletirala jaki paket novog modela Jazz, Honda donosi
najiscrpniji skup naprednih bezbednosnih elemenata i pomagala za vozača u
njegovoj klasi. Opseg Sensing tehnologije brenda Honda pojačan je primenom nove
šire kamere više definicije, koja zamenjuje prethodnu kameru i radarsku
postavku. Ovo omogućava poboljšanu svest o okruženju vozila, uključujući
prepoznavanje rubova bez ivičnjaka ili oznaka kraj puta.
Kočioni sistem za ublažavanje sudara (CMBS) poboljšan je noćnom funkcijom za otkrivanje pešaka i bicklista kada nema uličnog osvetljenja, i sada primenjuje kočnice kada nailazeća vozila preseku ili skrenu na putanju automobila. Novi sistem kamera takođe omogućava Adaptivni tempomat (ACC) za praćenje saobraćaja pri malim brzinama u gužvama i primenjuje sistem pomoći za ostanak u kolovoznoj traci na gradskim i ruralnim putevima, kao i na autoputevima sa više kolovoznih traka za poboljšanu bezbednost u više situacija. Prodaja nove generacije modela Honda Jazz za evropska tržišta treba da počne sredinom ove godine.
Komentari(0)