Honda Pick up & Delivery usluga za klijente servisa

Ova usluga je dostupna na teritoriji Beograda i iznosi 1.800 dinara, a biće ponuđena klijentima prilikom zakazivanja redovnog servisa kao i preventivnog održavanja

    foto: DELTA AUTO
    Podeli




Ovlašćeni Honda servis - Delta Automoto, na Novom Beogradu, pruža Honda Pick up & Delivery uslugu kao standardnu opciju za svoje klijente, a koja podrazumeva dolazak po vozilo i njegovo vraćanje klijentu nakon servisiranja, bez potrebe da klijent lično dolazi do servisnog centra.

Ova usluga je dostupna na teritoriji Beograda i iznosi 1.800 dinara, a biće ponuđena klijentima prilikom zakazivanja redovnog servisa kao i preventivnog održavanja. Za pružanje ove usluge, zaposlenima u servisu je na raspolaganju posebno Honda Pick Up & Delivery vozilo.

Cilj kompanije Delta Automoto jeste maksimalno zadovoljstvo kijenata Honda servisa, ali ujedno i njihova sigurnost, zato se preduzimaju sve mere dezinfekcije i propisanog rastojanja. Kako navode u Delta Automoto, u servisnom odeljenju, svi članovi tima nose zaštitne maske i rukavice, zaposleni servisa posebno obraćaju pažnju na osetljiva mesta unutar vozila kao što su sedišta, volan, ručice na vratima i druge tvrde površine koje se posebno dezinfikuju nakon završenog servisa, volan i sedište klijentovog automobila se pokriva zaštitnom plastičnom folijom pre početka rada, test vozila se čiste i dezinfikuju nakon svake probne vožnje, u prodajnim salonima je značajno uvećan broj mesta za dezinfekciju ruku, sve prostorije i radna mesta se redovno čiste sanitarnim i dezinfekcionim proizvodima, a svi naši zaposleni poštuju propisanu distancu držeći se na udaljenosti od dva metra od klijenata i svojih kolega.

Komentari(0)

sortiraj