Hyundai u punoj brzini na Sajmu automobila
U Hali 1 Beogradskog sajma, kompanija Hyundai Srbija predstavila je sve one modele koje su kupci u Srbiji voleli i birali u 2018. godini
Posebno se ističu restilizovani modeli i10, i30 i Elantra kao i Tucson, najprodavaniji SUV već treću godinu za redom. Automobil koji je svojim performansama, dizajnom, prostorom, komforom, robusnošću osvojio ljubitelje četvorotočkaša je svakako Tucson, a odmah za njim praktičan i omiljen i30, kao i vozila iz SUV kategorije - nagrađena Kona i Santa Fe.
Hyundai u Srbiji 27
godina
Hyundai u Srbija već 27 godina ima stabilnu poziciju na
tržištu. Posvećen odnos prema kupcu rezultirao je četvrtom pozicijom po prodaji
fizičkim licima u Srbiji prošle godine, i prvim mestom u ovoj kategoriji
prodaje od početka 2019. godine.
-Napredovanje i pomeranje standarda u odnosu prema kupcu,
poštovanje njegovih novih potreba i zahteva, želja da se osluškuje društvo u
kome se posluje, vodili su nas iz godine u godinu ka boljim rezultatima i
stabilnijoj poziciji. A najkomfornija je ona pozicija kada imate poverenje
zajednice i zajedno sa njom radite na usvajanju novih dobrih navika, edukujete
i ulažete u bolji položaj porodice i sporta. Zato smo ponosni na sve naše
aktivnosti koje nas vode u ovom pravcu - rekao je Slavc Habič, generalni
direktor Hyundai Srbija.
Ponosni na i10, i30 i
Elantru
Hyundai je ove godine predstavio nove, restilizovane modele,
na koje je posebno ponosan - i10, i30 i Elantru. Upečatljiv i moderan dizajn
modela i10 i i30 je dodatno je naglašen restilizovanom kaskadnom rešetkom
hladnjaka i istaknutim LED dnevnim svetlima. Jedan od godinama najprodavanijih
modela u C segment u Srbiji, restilizovani i30 predstavlja se na sajmu sa
specijalnom cenom koja startuje od 13.990 eur. Restilizovana Elantra sedan 2019
svojim novim, naglašenim, dizajnom izaziva emocije i istovremeno pruža
doživljaj sofisticirane i unapređene vožnje primenom Hyundai SmartSense
tehnologije usmerene na najsavremenije sisteme bezbednosti.
Tucson najprodavaniji
Tucson, najprodavaniji model na srpskom tržištu u SUV
kategoriji treću godinu za redom, prema istraživanju kompanije Q-base, zauzima
posebno mesto u sajamskoj ponudi. Jedinstvena petogodišnja garancija bez
ograničenja broja pređenih kilometara produžena za dodatne dve godine, svedoči
o kvalitetu i pouzdanosti.
Hyundai te vodi u Rim
Pogodnosti, garancije i poklon akcije koje se otvoreno i jasno komuniciraju ka kupcu vode ka tome da Hyundai i ove godine bude jedan od najposećenijih štandova na Sajmu automobila, čemu doprinosi i atraktivan nagradni kviz “Hyundai te vodi u Rim”, a u kojem će pobednici otputovati na čuveni meč serije A Roma - Juventus, 12. maja. Promoter ove akcije kao i zvanični brend ambasador Hyundai - ja u Srbiji za ovu godinu je glumac Vojin Ćetković.
Komentari(0)