Ichiban - Toyota nagradila najbolje evropske prodavce
Najboljih 47 prodavaca iz Evrope nagrađeno je priznanjem Ichiban za pružanje izuzetnog korisničkog iskustva, a šest i posebnom nagradom “Going Beyond”
U ovom probranom društvu, po deveti put, našla se srpska kompanija TAGO CAR iz Novog Sada! Reč „Ichiban” na japanskom znači „broj jedan”. To je istovremeno i naziv prestižne nagrade koju Toyota Motor Europe (TME) svake godine dodeljuje malom broju svojih najboljih prodavaca. Više od 2.500 evropskih dilera Toyote takmiči se svake godine za čast da postanu jedan od 47 pobednika Ichibana, pokazujući jedinstven pristup i posvećenost koji donose titulu „BEST RETAILER IN town“ (Najbolji prodavac u gradu). Ove godine tu cenjenu nagradu osvojilo je 47 prodavaca iz 32 evropske zemlje.
-Sa zadovoljstvom smo nagradili naše najbolje dilere u
Evropi, ne samo za njihov prodajni učinak i korisničko iskustvo, već i za
prevazilaženje granica u oblastima održivosti, usluga mobilnosti i doprinosa
društvu - ističu u Toyota Motor Europe.
Dodela nagrada organizovana je u mestu Schloss Elmau,
u ekskluzivnom zamku smeštenom u nemačkim Alpima, gde se održavaju i samiti
organizacije G7. Nagrađeni prodavci tokom skupa pozvani su da se pridruže
opštoj diskusiji, uz priliku da razgovaraju sa Toyotinim rukovodiocima, kao i
inspirativnim gostima koji su dobili ulogu govornika. Kao specijalni gosti,
neki govornici podelili su svoju strast i viziju budućnosti sa Toyotinim
Ichiban pobednicima. Viktorijen Erusar (Victorien Erussard), osnivač i kapetan
Energy Observera, objasnio je kako se njegov san o održivoj budućnosti i
ekološkoj tranziciji pretvorio u stvarnost s prvim brodom sa nultom emisijom na
vodonik. Natali Berg (Natalie Berg), stručnjak za prodaju, nadahnula je publiku
svojom vizijom budućnosti maloprodaje i evolucije ponašanja kupaca.
Tokom ceremonije, predsednik i izvršni direktor Toyota
Motor Europe, Matt Harrison, odao je priznanje svim prodavcima za njihova
izuzetna dostignuća, naglašavajući:
- Vi ste najbolji od najboljih! Zato ste primer kako
prevazići očekivanja kupaca, uzor u pružanju nezaboravnog korisničkog iskustva
i brzom prilagođavanju poslovanja promenljivim tržišnim uslovima. Čestitam
svima.
Didier Gambart, potpredsednik TME za prodaju,
marketing i korisničko iskustvo, takođe je prokomentarisao dostignuća
trgovaca:
-Posle dve godine virtuelnog Ichibana zbog pandemije
COVID-a, bila nam je čast da zajedničkim prisustvom proslavimo i nagradimo
najbolje prodavce u Evropi za njihov prodajni učinak i unapređenje korisničkog
iskustva. Posle dve godine virtuelnih susreta, postoji još više uzbuđenja što
ste sada ovde zajedno kao jedna porodica!
U Toyoti su veoma srećni zbog spremnosti i
preduzimljivosti njenih trgovaca u turbulentnim trenucima, odajući priznanje
njihovoj energiji da prevaziđu prepreke pronalazeći nove načine da se stalno
prilagođavaju u ovim nesigurnim vremenima. Preći više kilometara nikada nije
bilo lako, ali svi znamo da je vredno toga. Ovakvo dostignuće nije
jednostavno, a Toyotinim pobednicima upućene su brojne pohvale za trud i
zahvalnost.
Među 47 pobednika Ichibana, šest prodavaca dobilo je dodatnu, specijalnu nagradu „Going Beyond“ koja se dodeljuje za postizanje izvrsnih rezultata u pojedinim oblastima. To priznanje dodeljeno je Toyotinim prodavcima iz Francuske, Italije, Poljske, Rumunije, Španije i Turske. Novosadski TAGO CAR, po deveti put našao se u ovom zaista probranom Ichiban društvu i još jednom pokazao da kupci i vlasnici vozila ovog japanskog brenda u kontinuitetu mogu da računaju na vrhunsku uslugu i kvalitet kakav se s pravom očekuje od Toyote.
Komentari(0)