Istorija znaka Škoda - Od Laurina & Klementa

Godine 1895. L&K su počeli da proizvode Slavia bicikle, a kasnije motocikle u Mladoj Boleslavi, a proizvodnja automobila je pokrenuta 1905. godine

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Znak Laurin & Klement krasio je automobile iz Mlade Boleslave do 1925. godine, kada ga je zamenio Škoda simbol krilate strele.

Logo Slavia (1895-1905)

Bicikli i motocikli su se proizvodili u Mladoj Boleslavi kao brend Slavia. Logo je postavljen na točak sa listovima. Imena osnivača kompanije Laurin & Klement su dodata i postala su glavni motiv novog znaka.

Logo L&K (1905-1925)

Izgled znaka L&K nastao je pod uticajem ranih 20-tih godina i umetničkog pravca Art Nouveau. Verovatno zbog igre sličnosti između imena Vaclav Laurin i lovorovog lista, inicijali dvojice osnivača su okružena lovorovim vencem kao simbolom pobede.

Škoda Logo (1926-1933)

Godine 1926. automobili u Mladoj Boleslavi počinju da se proizvode pod nazivom Škoda. Uprkos potpuno drugačijem imenu, novi dizajn znaka se dizajnerski nadovezuje na prethodni. Škoda logo ima novi ovalni oblik, ime brenda i lovorov list.

Škoda Logo (1926-1990)

Znak sa poznatom krilatom strelom prvi put je upotrebljen 1926. godine. Poreklo znaka je obavijeno misterijom iako postoji teorija da ima veze sa stilizovanom glavom Indijanca i tadašnjim komercijalnim direktorom Tomašom Maglićem.

Škoda Auto Logo (1999 - 2011)

Crno-zeleni logo, korišćen od 1999. godine i daje Škoda brendu veću dozu originalnosti. Crna boja simbolizuje stogodišnju tradiciju, a zelena ekološku proizvodnju.

Škoda Logo (2011 - 2016)

Pod sloganom The New Power of Škoda, 2011. godine Škoda prezentuje najvažije elemente svog novog imidža - svežinu i preciznost. Tradicionalna krilata strela je u novim bojama i izglada drugačije i jasnije nego ikada pre.

Škoda Logo (od 2016)

Novi znak Škoda se zasniva na sloganu Driven by Inventiveness. Clever Ideas - Since 1895, što predstavlja put Škode ka klijentu i njegovim potrebama uz očuvanje istorije i vrednosti. Redizajnirani znak koji je predstavljen u drugoj polovini 2016. godine je deo novog identiteta i ilustruje bliske veze sa VW Grupom. Jedina primetna razlika tiče se naziva koji se nalazi ispod znaka krilate strele u hromiranom krugu.

Komentari(0)

sortiraj