Škoda Auto poboljšava korisničko iskustvo integracijom ChatGPT u svoja vozila
Škoda Auto najavljuje integraciju ChatGPT chatbot-a baziranog na veštačkoj inteligenciji u svoju glasovnu asistenciju Laura
Ovaj važan korak će poboljšati iskustvo mnogih korisnika i olakšati svakodnevni život. Škoda modeli bazirani na MEB GP i MQB EVO platformama imaće koristi od ove nove karakteristike. Moći će da pristupe velikoj bazi podataka veštačke inteligencije i da im se sadržaj čita tokom vožnje. Ovu novu funkciju pokreće Cerence Chat Pro tehnološkog partnera Cerence Inc., koji nudi jedinstvenu integraciju ChatGPT-a za automobile. Lični podaci i podaci o vozilu zaštićeni su u svakom trenutku.
Klaus Zellmer
-Obogaćivanje Škoda glasovne asistencije veštačkom inteligencijom
čini naše automobile još boljim svakodnevnim saputnikom. Vozači i putnici će
imati jednostavan, verbalan pristup svetovima znanja dok putuju. Integracija
ChatGPT-a u našu glasovnu asistenciju Lauru samo je najnoviji način na koji
Škoda prilagođava naprednu tehnologiju za poboljšanje iskustva vožnje. Za
vozača sve ostaje hands-free, a bezbednost podataka je prioritet. Uveren sam da
će kupci ceniti ovu modernu novu karakteristiku - rekao je Klaus Zellmer,
predsednik Uprave Škoda Auto.
Nove funkcije za poboljšano
iskustvo u vozilu
Novi chatbot će biti ponuđen zajedno s najnovijom generacijom
infotainment sistema od sredine 2024. Biće dostupan u sledećim modelima koji se
baziraju na platformama MEB GP i MQB EVO: odabrane verzije modela Škoda Enyaq,
nova generacija modela Škoda Superb i Kodiaq i ažurirana Škoda Octavia.
Omogućena od strane Cerence Chat Pro, integracija ChatGPT-a u glasovnu
asistenciju Laura uvodi niz novih mogućnosti koje daleko prevazilaze prethodne
glasovne naredbe.
Glasovni asistent Laura može se koristiti, recimo, za
upravljanje infotainmentom, navigacijom i klima uređajem i odgovaranje na
pitanja na temu opšteg znanja. U budućnosti će AI pružati dodatne informacije
kao odgovore na pitanja koja prevazilaze ovo kao deo svojih stalno rastućih
mogućnosti. Ovo može biti od pomoći tokom putovanja automobilom: obogaćivanje
razgovora, razjašnjavanje nedoumica, interakcija na intuitivnom jeziku,
primanje informacija specifičnih za vozilo i još mnogo toga — koristi se
potpuno bez ruku za još veću sigurnost za vozača i putnike.
Zaštita podataka kao
glavni prioritet
Operacija ostaje jednostavna za vozača: glasovni asistent se aktivira sa „Ok, Laura“ ili pritiskom na odgovarajuće dugme na volanu. Ako Škoda sistem ne može da odgovori na zahtev, on se anonimno prosleđuje AI-u. ChatGPT ne pristupa podacima vozila ili ličnim podacima. Sve interakcije se odmah brišu nakon obrade kako bi se osigurao najviši standard zaštite podataka. Ova nova karakteristika takođe će biti dostupna u drugim modelima Volkswagen grupe.
Komentari(0)