Škoda Auto u Mlada Boleslav započela je serijsku proizvodnju modela Enyaq Coupe iV

U glavnom proizvodnom pogonu Škoda Auto u Mlada Boleslav započela je serijska proizvodnja novog Škoda Enyaq Coupe iV

    foto: Škoda
    Podeli




Poput uspešnog, potpuno električnog Enyaq iV, temelji se na MEB platformi Volkswagen grupe. Više od 120 primeraka elegantnog coupe-a proizvodiće se svakoga dana u glavnom pogonu pored serijskih modela Škoda Enyaq iV, Octavia i Octavia iV.

Michael Oeljeklaus

-Prošle godine smo proizveli 50.000 primeraka modela ŠKODA ENYAQ iV. Sada prelazimo na sledeći nivo pokretanjem proizvodnje novog ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV. Želeo bih da čestitam ekipi na uspešno završenoj pripremnoj fazi. Velika je čast za ceo tim što se coupé verzija našeg uspešnog električnog SUV-a takođe proizvodi u srcu brenda, u mestu Mladá Boleslav - rekao je Michael Oeljeklaus, član uprave Škoda Auto za proizvodnju i logistiku.

Dnevno na proizvodnoj liniji 120 jedinica modela

U budućnosti će 2000 zaposlenih sastavljati više od 120 jedinica modela Škoda Enyaq Coupe iV dnevno na istoj proizvodnoj liniji kao Enyaq iV i Octavia. Dve varijante Enyaq iV jedini su modeli koji se temelje na MEB platformi Volkswagen grupe koji su sišli s evropske montažne trake van Nemačke. Emotivan Škoda Enyaq Coupe iV kombinuje sportske linije s izdašnim prostorom i nudi kapacitet prtljažnika od 570 litara. Panoramski stakleni krov, koji dolazi kao standard, najveći je u Škoda portfoliju. Istovremeno je tanji od normalnog krova, što putnicima pruža dodatni prostor za glavu.

Poboljšan koeficijent otpora

Koeficijent otpora je poboljšan u odnosu na Škoda Enyaq iV. On iznosi cd 0,234 i doprinosi visokoj efikasnosti modela Škoda Enyaq Coupe iV. Zavisno od konfiguracije, maksimalni domet je do 545 kilometara u WLTP ciklusu, što ovaj model čini posebno prikladnim za duga putovanja. U sklopu svoje Next Levl - Škoda Strategy 2030, proizvođač automobila se obavezuje da elektrifikuje svoj portfolio modela do 2030. lansiraće još najmanje tri potpuno električna modela manja i jeftinija od modela Enyaq iV.

Cilj je povećanje udela brenda Škoda u potpuno električnim modelima koji se prodaju u Evropi na 50 do 70 procenata do 2030. godine, u zavisnosti od razvoja tržišta. Ovako kompanija namerava da smanji emisije svog voznog parka za više od 50 posto u odnosu na 2020. godinu. U isto vreme, Škoda Auto radi na razvoju Češke, u čvorište elektromobilnosti, E-komponente ili E-vozila proizvodiće se na sve tri češke Škoda Auto lokacije u Mlada Boleslav, Kvasiny i Vrchlabi do 2030. godine kako bi se očuvala radna mesta i otvorila nova.

Komentari(0)

sortiraj