Škoda - Električno, inovativno i emotivno u Ženevi
Škoda će predstaviti ceo spektar usluga mobilnosti na Salonu automobila u Ženevi od 5. do 17. marta
Vision iV koncept studija nudi konkretan uvid u to kako će izgledati prvo potpuno električno vozilo brenda Škoda koje se zasniva na MEB modularnoj električnoj platformi. Sa novim modelom KAMIQ, češki proizvođač proširuje svoju SUV porodicu u segmentu gradskih SUV vozila koji beleži sve veći rast, a Scala predstavlja potpuno redefinisanje segmenta kompaktnih automobila.
Poslednje unapređenje modela Škoda Fabia R5, najuspešnijeg
reli automobila u istoriji brenda, takođe će biti izloženo na štandu. Pored
toga, Škoda će predstaviti inovativno rešenje mobilnosti za grad - KLEMENT,
koncept električnog dvotočkaša. Ovo nas vraća na početak nastanka brenda, kada
su pre 124 godine utemeljivači brenda Vaclav Laurin i Vaclav Klement
proizvodili bicikle.
Na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, Škoda će se
predstaviti kao „Simply Clever company“ (Jednostavno pametna kompanija) za
inovativne usluge mobilnosti. Sa modelima Vision iV i KLEMENT, Škoda nudi
interesantna rešenja za električnu budućnost. Pored novog modela KAMIQ,
gradskog SUV modela i novog kompaktnog modela Scala, proizvođač će takođe
predstaviti pregled trenutnih modela u ponudi brenda.
Ova godina je posebna u 124 godine dugoj istoriji Brenda. Škoda ulazi u eMobility eru. U naredne četiri godine, kompanija će uložiti oko dve milijarde evra u alternativne pogonske sisteme i nove usluge mobilnosti - najveći investicioni program u istoriji brenda. Predstaviće deset električnih modela do kraja 2022. godine. I to nije sve, proizvođač će širiti ponudu novih usluga mobilnosti. Primeri za to su platforma za deljenje automobila „HoppyGo“ (car-sharing „HoppyGo“) i mobilne i društvene usluge „CareDriver“.
Visok nivo umrežavanja vozila, vozača i okruženje omogućavaju Škoda automobilima da budu integrisani u pametne mreže i kontrolisane od strane aplikacije Škoda Connect preko Amazonovg glasovnog asistenta Alexa. Multimedijalna podrška će pomoći posetiocima štanda u Ženevi da saznaju više o Škoda uslugama mobilnosti, a takođe će imati mogućnost da kreiraju svoj avatar u sektoru „User Experience Table“.
Komentari(0)