Škoda Kushaq - Stiže najnoviji član Škoda SUV porodice
Potpuno novi Škoda Kushaq prvi je serijski automobil u sklopu projekta INDIA 2.0. SUV srednje veličine zasnovan je na MQB-A0-IN, varijanti modularne MQB platforme
Pod glavnom odgovornošću Škoda Auto, Volkswagen grupa ulaže milijardu evra u produkt kampanju na indijskom potkontinentu kako bi dugoročno ojačala prisustvo brendova Škoda i Volkswagen. Model Kushaq bazira se na MQB-A0-IN, varijanti modularne MQB platforme koju je Škoda posebno prilagodila za indijsko tržište, a objedinjuje tradicionalne Škoda kvalitete sa zahtevima indijskih kupaca.
Moćni agregati ispod haube
Dostupan s izborom moćnih, ali efikasnih
TSI motora i može se pohvaliti upečatljivim dizajnom, modernim infotainment
sistemima, visokim nivoom udobnosti i mnoštvom sigurnosnih karakteristika, ovaj
potpuno novi SUV idealno je opremljen za uspešan početak produkt kampanje ove
grupe. Poručivanje ovog modela će biti moguće od juna, a prvi Kushaq automobili
će biti isporučeni u julu. Kao deo projekta INDIA 2.0, lansirana će biti ukupno
četiri nova vozila bazirana na MQB-A0-IN brendova Škoda i Volkswagen - SUV i
notchback za svaki brend, sva četiri u A0 segmentu.
Proizvodni pogon u Puni
Kako bi postigla najbolji mogući nivo
lokalizacije u Indiji, Škoda je postavila novu proizvodnu liniju MQB u svom
pogonu u Puni. Većina razvoja odvija se u novom tehnološkom centru, takođe u
Puni, koji je češki proizvođač automobila otvorio u januaru 2019. godine.
Thomas Schafer
-Danas je vrlo poseban dan za
brendove Škoda i Volkswagen. Svetskom premijerom modela Kushaq pokrećemo našu
produkt kampanju na indijskom tržištu i ispunjavamo mandat koji nam je dao
Volkswagen Group pre otprilike dve i po godine kada je od nas zatraženo da
preuzmemo odgovornost za indijsko tržište. Želim da se zahvalim Gurpratapu
Boparaiju i njegovom timu na onome što su postigli. Sada se fokusiramo na
lansiranje na tržište i uspešan start našeg novog modela, istovremeno
postavljajući kurs za naredne korake na indijskom potkontinentu. Uveren sam u
veliki potencijal rasta. A maksimalno ćemo to iskoristiti za brendove ŠKODA i
Volkswagen - rekao je Thomas Schafer, izvršni direktor Škoda Auto.
Gurpratap Boparai
-Otkrivanje modela Kushaq označava
početak nove ere za Škoda Auto i Volkswagen Group u Indiji. Najnoviji član
Škoda SUV porodici donosi zadivljujuću kombinaciju emotivnog dizajna,
nenadmašnih performansi, vrhunskog kvaliteta izrade, odličnu vrednost,
izvanrednu bezbednost i brojna Simply Clever rešenja. Prvi proizvod dizajniran
i razvijen u okviru projekta INDIA 2.0 i zasnovan na platformi MQB A0 IN, Škoda
Kushaq nadahnut je raznolikošću naše nacije, a odjekuje senzibilitetima
globalne publike. Sa modelom Kushaq spremni smo da iskoristimo rast potražnje
za SUV modelima srednje veličine, segment koji će se u narednih nekoliko godina
u Indiji višestruko povećati - objasnio je Gurpratap Boparai, generalni
direktor Škoda Auto Volkswagen India Private Limited.
Lokalni razvoj i lokalna proizvodnja
Škoda Auto odgovorna je za nastavak
projekta INDIA 2.0 u ime Volkswagen Grupe od juna 2018. godine, a takođe
organizuje aktivnosti brendova Volkswagen, Audi, Porsche i Lamborghini u
Indiji. Investicije u projekat iznose milijardu evra, uključujući 275 miliona
evra u istraživanje i razvoj novih SUV i notchback modela. Fokus projekta je
sveobuhvatna kampanja brendova Škoda i Volkswagen s vozilima prilagođenim
indijskom tržištu. U početku će biti lansirana dva SUV i dva notchback modela u
A0 segmentu. Svi će se bazirati na platformi MQB-A0-IN, koja je dizajnirana da
zadovolji najnovije, strožije sigurnosne i emisijske zahteve za Indiju. U
drugoj fazi, modeli proizvedeni u Indiji će se izvoziti u druge zemlje.
Škoda postavila novu proizvodnu liniju
Da bi postigao željeni nivo
lokalizacije od 95 posto u pogledu razvoja i proizvodnje u Indiji, Škoda je
postavila novu proizvodnu liniju MQB u svom pogonu u Puni. Veći deo razvoja
sprovodi se u novom tehnološkom centru, čije je sedište takođe u Puni, a
otvoren je u januaru 2019. Tamo, s mnoštvom stručnjaka i osećajem lokalnog
osoblja za indijske preferencije, Škoda može odgovoriti na promene potreba
kupaca na fleksibilniji i mnogo dinamičniji način. Ukupno 250 inženjera će
raditi u tehnološkom centru u Puni, već je angažovano više od 200 specijalista.
Škoda i Volkswagen nameravaju da ojačaju svoje prisustvo na indijskom tržištu
dugoročno i imaju za cilj da postignu kombinovani tržišni udeo od pet posto do
2025. Godine 2019. isporuke u Indiji, sa više od 1,3 milijarde stanovnika,
iznosile su oko tri miliona vozila.
Naziv iz indijskog jezika
Naziv SUV modela srednje veličine izveden je iz sanskrta, indijskog jezika starog hiljadama godina. Na „jeziku bogova“, koji se i danas koristi, reč „kushak“ označava kralja ili cara. Ovo upotpunjuje moćan izgled novog Škoda Kushaq do savršenstva. Slovo „K“ na početku i slovo „Q“ na kraju u skladu je s prepoznatljivom nomenklaturom za međunarodno uspešne SUV modele Škoda Kodiaq, Karoq i Kamiq.
Komentari(0)