Škoda Octavia - Osvežen najprodavaniji model brenda
Škoda Auto je ažurirala hatchback i karavan verzije svog kultnog modela Octavia. S više od sedam miliona prodatih jedinica, to je daleko najprodavaniji model Brenda
Njegova četvrta moderna generacija sada je dobila osvežen izgled koji uključuje revidiranu Škoda rešetku i nova LED Matrix prednja svetla druge generacije. Sveobuhvatna standardna oprema nudi karakteristike poput dvozonskog sistema Climatronic ili 10-inčnog digitalnog ekrana (kasnije će biti dostupan). Pored toga, povećan je udeo održivih materijala u unutrašnjosti. Za još naprednije iskustvo u automobilu, chatbot ChatGPT pokretan veštačkom inteligencijom biće integrisan u glasovnu asistenciju Laura kasnije tokom 2024. Dodatni sistemi bezbednosti i pomoći poboljšavaju aktivnu i pasivnu bezbednost, a nova struktura asortimana pruža dodatne mogućnosti individualizacije.
Klaus Zellmer
-Naši kupci s pravom očekuju puno od modela Octavia i ovo
osveženje podiže naš najprodavaniji model na viši nivo. Inovacije kao što su
potpuno redizajniran infotainment sistem, novi sigurnosni sistemi, povećana
upotreba održivih materijala i snažnija prednja svetla čine ga još boljim za
svakodnevne istraživače. Uveren sam da će naša najnovija Octavia iznenaditi i
oduševiti svoje vozače i putnike, potvrđujući svoju poziciju našeg
najpopularnijeg automobila - kaže Klaus Zellmer, predsednik Upravnog odbora
Škoda Auto.
Martin Jahn
-Octavia je okosnica brenda Škoda. Nakon četiri moderne
generacije i više od 7,15 miliona prodatih jedinica, nadograđena Octavia će
nastaviti ovu uspešnu priču. S prefinjenim pogledom spreda, novi sistemi pomoći
i najsavremeniji infotainment, uključujući po prvi put 13-inčni centralni
ekran, naš ažurirani bestseler će zadržati svoju poziciju jednog od
najuspešnijih modela u Evropi. Uveren sam da će nastaviti da impresionira
svakodnevne istraživače – svojom svestranošću, atraktivnim dizajnom i izvrsnim
odnosom cene i kvaliteta - objasnio je Martin Jahn, član Upravnog odbora Škoda
Auto za prodaju i marketing.
Unapređeni dizajn
Osveženje četvrte moderne generacije modela Octavia uključuje
novi, unapređeni dizajn s obnovljenim prednjim i zadnjim branicima i ažuriranom
Škoda rešetkom. Novost su i druga generacija LED Matrix prednjih svetala,
revidirana LED zadnja svetla s animiranim indikatorima i novi dizajn
aluminijumskih felni. Nova struktura asortimana sastoji se od četiri nivoa
opreme – Essence, Selection, Sportline i RS – i nudi devet Design Selection
opcija za unutrašnjost.
Digitalni ekran od 10
inča dolazi kao standard
Uz nove i održive materijale za sedišta, instrument tablu i
panele vrata, 10-inčni digitalni ekran dolaziće kao standard na odabranim
varijantama modela. Poznati virtuelni kokpit od 10 inča s poboljšanom
funkcionalnošću i head-up prikaz ostaju dostupni. Obe verzije digitalne
instrument table imaju prerađenu grafiku, kao i infotainment ekrane.
Infotainment ekran od 13 inča dostupan je kao opcija po prvi put za model
Octavia, dok je infotainment ekran od 10 inča deo standardne opreme. Ažurirana
Octavia sada takođe ima Phone Box sa snažnijim punjenjem i ventilacijom od 15 W
i četiri USB-C priključka za brzo punjenje s izlaznom snagom od 45 W. Popularni
USB-C priključak od 15 W na zadnjoj strani unutrašnjeg retrovizora standard je
od Selection nivoa opreme. ChatGPT chatbot temeljen na veštačkoj inteligenciji
kasnije će biti standardno integrisan u glasovnu asistenciju Laura, uvodeći niz
novih mogućnosti koje daleko nadilaze prethodne glasovne naredbe. Intelligent
Park Assist i Remote Park Assist kasnije će takođe imati svoj debi u modelu
Octavia.
Odlični motori ispod
haube
Ponuda motora sastoji se od dva 1.5 TSI benzinska motora,
svaki takođe dostupan s blagom hibridnom tehnologijom, dva 2.0 TSI benzinska
motora s pojačanom snagom i dva 2.0 TDI dizel motora. Izlazna snaga se kreće od
85 kW (115 KS) do 195 kW (265 KS). Štaviše, Škoda Auto je dodatno proširila
svoj sveobuhvatni portfolio aktivnih i pasivnih bezbednosnih karakteristika:
novi Attention and Drowsiness Assist sada koristi širok raspon podataka i
parametara za procenu ponašanja vozača. Osim toga, ažurirana Octavia dolazi sa
do 10 vazdušnih jastuka.
Već 28 godina glavni
adut češkog proizvođača
Škoda Octavia glavni je adut češkog proizvođača automobila već 28 godina, od 1996. godine. Njene četiri generacije do danas privukle su više od sedam miliona kupaca na više od 60 tržišta svojom prostranošću, najsavremenijom tehnologijom, izvanrednom sigurnošću i odličnim odnosom cene i kvaliteta. Octavia Combi je favorit kupaca, čini 67,1% ukupne prodaje od 2020. Najpopularnije boje su Magic crna, Brilliant srebrna i Graphite siva. Octavia je takođe visoko cenjena u međunarodnim medijima. Na primer, četvrta generacija bila je finalista takmičenja za Evropski automobil godine 2021. i osvojila je nagradu čitalaca „Najbolji automobili“ za najbolji uvozni automobil 2024. koju je organizovao nemački automobilski časopis "auto motor und sport".
Komentari(0)