Škoda pravi iskorak u pogledu dizajna modela Enyaq iV

Škoda će u Pragu predstaviti svoje prvo potpuno električno SUV vozilo 1. septembra ove godine. Nudi veliku prostranost enterijera i zabavno iskustvo vožnje

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Ovaj model naglašava početak nove ere za češkog proizvođača automobila, zbog čega brend pravi iskorak kada je dizajn modela Enyaq iV u pitanju. Emotivne linije i izbalansirane i dinamične proporcije kombinuju se u prvom Škoda vozilu koje je izgrađeno na MEB platformi Volkswagen Grupe. Nudi veliku prostranost enterijera i zabavno iskustvo vožnje. Karl Neuhold, rukovodilac sektora za dizajn eksterijera u Škoda Auto, objašnjava jedinstvenost karakteristika dizajna modela Enyaq iV u video intevjuu.

Enyaq iV je prvo Škoda vozilo bazirano na modularnoj električnoj platformi. Kako se Škoda dizajnerski jezik razvijao sa ovim vozilom?

-Sa modelom Enyaq iV, opet smo radili na razvoju emotivnog Škoda dizajnerskog jezika koji je karakterističan za modele Scala, Kamiq i četvrtu generaciju modela Octavia. Enyaq iV takođe sadrži karakteristične linije, čiste površine i kristalne elemente. Njegove proporcije, svakako se razlikuju od prethodnih SUV modela. Enyaq iV ima kraći prednji deo i izduženu liniju krova. To stvara dinamičan izgled i pretvara ga doslovo u „spejs šatl“.

Kako biste u nekoliko reči opisali dizajn prvog Škoda vozila koje je od samog početka razvijano kao potpuno električno?

-Dizajn modela Enyaq iV je progresivan, uravnotežen i samouveren. Nove proporcije daju mu posebnu dinamičnost i prostran enterijer. Veliki točkovi i klirens ostavljaju snažan utisak SUV-a.

Šta, po Vašem mišljenju, predstavlja vrhunac dizajna kada je model Enyaq iV u pitanju?

-Definitivno prednji deo. Svesno ističemo karakterističnu Škoda rešetku na našim električnim vozilima, jer je ovo prepoznatljiva karakteristika brenda. Na modelu Enyaq iV postavljena je dalje napred i uspravnija je, što još više naglašava snažan izgled. Full-LED matrix farovi i dnevna svetla takođe su posebno atraktivna.

Koje su najznačajnije razlike u spoljašnjem izgledu između električnih automobila baziranih na MEB platformi i modela sa motorima s unutrašnjim sagorevanjem?

-Razlike uključuju visinu vozila i prednje i zadnje prepuste. Da biste uštedeli prostor, baterije MEBa ugrađene su u pod, što karoseriju čini malo višom. Pojedine komponente električnog pogona zauzimaju manje prostora od uobičajenog motora s unutrašnjim sagorevanjem, omogućavajući kraće prepuste napred i pozadi. Telo modela Enyaq iV je takođe izduženo i izuzetno aerodinamično, što ima pozitivan uticaj na domet. Cw vrednost od 0,27 impresivna je za SUV ove veličine.

Po Vašem mišljenju, šta model Enyaq iV čini pravim Škoda modelom?

-Enyaq iV izražava sve Škoda vrline i prednosti u jednom vozilu i važan je korak prema održivoj budućnosti kompanije. Kombinuje prostranost, svestranost i pametne ideje i uključuje iznenađujuće, pametne funkcije. Prikladan je za porodice, ljude koji žive aktivno i vožnju na duže relacije, što ga čini savršenim pratiocem za svaki dan.

Komentari(0)

sortiraj