Škoda pravi iskorak u pogledu dizajna modela Enyaq iV
Škoda će u Pragu predstaviti svoje prvo potpuno električno SUV vozilo 1. septembra ove godine. Nudi veliku prostranost enterijera i zabavno iskustvo vožnje
Ovaj model naglašava početak nove ere za češkog proizvođača automobila, zbog čega brend pravi iskorak kada je dizajn modela Enyaq iV u pitanju. Emotivne linije i izbalansirane i dinamične proporcije kombinuju se u prvom Škoda vozilu koje je izgrađeno na MEB platformi Volkswagen Grupe. Nudi veliku prostranost enterijera i zabavno iskustvo vožnje. Karl Neuhold, rukovodilac sektora za dizajn eksterijera u Škoda Auto, objašnjava jedinstvenost karakteristika dizajna modela Enyaq iV u video intevjuu.
Enyaq iV je prvo Škoda vozilo bazirano na modularnoj električnoj
platformi. Kako se Škoda dizajnerski jezik razvijao sa ovim vozilom?
-Sa modelom Enyaq iV, opet smo radili
na razvoju emotivnog Škoda dizajnerskog jezika koji je karakterističan za
modele Scala, Kamiq i četvrtu generaciju modela Octavia. Enyaq iV takođe sadrži
karakteristične linije, čiste površine i kristalne elemente. Njegove
proporcije, svakako se razlikuju od prethodnih SUV modela. Enyaq iV ima kraći
prednji deo i izduženu liniju krova. To stvara dinamičan izgled i pretvara ga
doslovo u „spejs šatl“.
Kako biste u nekoliko reči opisali dizajn prvog Škoda vozila koje je od
samog početka razvijano kao potpuno električno?
-Dizajn modela Enyaq iV je
progresivan, uravnotežen i samouveren. Nove proporcije daju mu posebnu
dinamičnost i prostran enterijer. Veliki točkovi i klirens ostavljaju snažan
utisak SUV-a.
Šta, po Vašem mišljenju, predstavlja vrhunac dizajna kada je model Enyaq
iV u pitanju?
-Definitivno prednji deo. Svesno
ističemo karakterističnu Škoda rešetku na našim električnim vozilima, jer je
ovo prepoznatljiva karakteristika brenda. Na modelu Enyaq iV postavljena je
dalje napred i uspravnija je, što još više naglašava snažan izgled. Full-LED
matrix farovi i dnevna svetla takođe su posebno atraktivna.
Koje su najznačajnije razlike u spoljašnjem izgledu između električnih
automobila baziranih na MEB platformi i modela sa motorima s unutrašnjim
sagorevanjem?
-Razlike uključuju visinu vozila i
prednje i zadnje prepuste. Da biste uštedeli prostor, baterije MEBa ugrađene su
u pod, što karoseriju čini malo višom. Pojedine komponente električnog pogona
zauzimaju manje prostora od uobičajenog motora s unutrašnjim sagorevanjem,
omogućavajući kraće prepuste napred i pozadi. Telo modela Enyaq iV je takođe
izduženo i izuzetno aerodinamično, što ima pozitivan uticaj na domet. Cw
vrednost od 0,27 impresivna je za SUV ove veličine.
Po Vašem mišljenju, šta model Enyaq iV čini pravim Škoda modelom?
-Enyaq iV izražava sve Škoda vrline i prednosti u jednom vozilu i važan je korak prema održivoj budućnosti kompanije. Kombinuje prostranost, svestranost i pametne ideje i uključuje iznenađujuće, pametne funkcije. Prikladan je za porodice, ljude koji žive aktivno i vožnju na duže relacije, što ga čini savršenim pratiocem za svaki dan.
Komentari(0)