Škoda slavi raznolikost brenda i kupaca kroz novu brend kampanju
Škoda najavljuje pokretanje nove globalne kampanje pod nazivom Za ono što Vas pokreće
Fokus kampanje je na filozofiji i vrednostima brenda da bude inovativan, iznenađujući i da čini život jednostavnijim.
Marc-Andreas Brinkman,
direktor marketinga Škoda Auto
-U našoj novoj globalnoj kampanji slavimo različitost naših
klijenata. Želimo da ih podstaknemo da razvijaju svoju unutrašnju motivaciju.
Mi u Škodi ne želimo da budemo samo auto brend, želimo da budemo partner,
prijatelj i član porodice. Pričanjem životnih priča i emocionalizovanjem brenda
Škoda, zbližavamo ljude više nego ikada pre. Svi mi imamo svoje lične želje i
ciljeve, ali vera u sebe je nešto što nam je svima zajedničko.
Za ono što Vas pokreće
Mali trenuci, veliki uticaj pod sloganom Za ono što Vas
pokreće, video snimci koji prate svakodnevne aktivnosti heroja, kreativaca,
ljudi slobodnih duhom, avanturista, radoznalih, istraživača i svih onih koje
svakodnevno inspiriše Škoda - bez obzira da li su oni na putu ka velikom uspehu
ili jednostavno uživaju u životu.
Sedam kratkih video priča fokusiranih na različite kvalitete
koji čine i vode kompaniju i njene klijente, uključuju različitost, strast,
određenost i motivaciju. Svaki od ovih videa nosi jednu od pomenutih
karakteristika koristeći primere osoba iza volana, objašnjavajući šta njih
svakodnevno motiviše. Škoda je jedna od najstarijih kompanija na svetu koja se
bavi proizvodnjom automobila.
Raznolikost brenda se ogleda i u širokom asortimanu proizvoda
- od najmanjeg modela Škoda Citigo do najprodavanijeg kompaktnog modela Škoda Octavia
i Kodiaq SUV modela, pa sve do modela Superb. Škoda trenutno ima u ponudi osam
automobila kako bi zadovoljila najrazličitije zahteve i ciljne grupe. Kao
karakteristika koja definiše brend, svi modeli nude prostranu unutrašnjost i
praktične „Simply Clever“ ideje, karakteristike koje privlače privatne i flotne
kupce.
Pored toga, Škoda podržava i sportska dešavanja. Dugi niz godina, podržava najvažnije sportske događaje širom sveta, kao što su Tour de France i Svetsko prvenstvo u hokeju na ledu, kao zvanični partner. Pored toga, brend beleži uspeh u moto sportu već 117 godina. Brend je toliko raznolik, baš kao i fanovi i kupci Škode. Oni takođe svakodnevno rade na tome da ostvare svoje ciljeve, od onih malih, pa sve do velikih otkrića.
Komentari(0)