Škoda Slavia - Premijera drugog Škoda modela u projektu India 2.0
Nakon uspešnog lansiranja SUV modela Kushaq, nova limuzina je drugi model češkog proizvođača automobila razvijen posebno za tržište Indije
Predstavljanje modela Slavia označava početak sledeće faze kompanije Škoda Auto u projektu INDIA 2.0. Nakon uspešnog lansiranja SUV modela Kushaq, nova limuzina je drugi model češkog proizvođača automobila razvijen posebno za tržište Indije. Slavia se proizvodi u Indiji, sa nivoom lokalizacije od 95%. Pošto je limuzina zasnovana na platformi MQB-A0-IN - MQB varijanta koju je kompanija Škoda Auto posebno prilagodila indijskom tržištu, nudi sveobuhvatan spektar bezbednosnih funkcija i naprednih infotainment sistema. Snaga TSI motora dostupnih za model Slavia je 115 KS i 150 KS, a kao i druge Škoda modele, i ovaj model karakteriše emotivan dizajn. Njegovo ime je istovremeno priznanje počecima proizvođača automobila i simbol nove ere na indijskom tržištu.
Thomas Schafer
-Sa novim modelom Slavia pokrećemo sledeću fazu naše
proizvodne kampanje INDIA 2.0. Nakon uspešnog lansiranja modela Kushaq, sada
ulazimo u još jedan popularan segment sa našom potpuno novom limuzinom. Slavia je
savršeno prilagođena potrebama naših kupaca u Indiji i izgrađena je sa nivoom
lokalizacije do 95%. Uvereni smo da će nam i Kushaq i Slavia omogućiti da
iskoristimo pun potencijal na ovom obećavajućem, rastućem tržištu - kaže Thomas
Schafer, generalni direktor kompanije Škoda Auto.
Gurpratap Boparai
-Uspešan početak projekta INDIA 2.0 sa modelom Kushaq zaista
naglašava šta se može postići globalnom saradnjom ovde u Indiji. Pored sve
traženijih SUV automobila, segment premium limuzina nudi ogroman potencijal, a
to je teritorija koju smo sami napravili. Sofisticirana Slavia predstavlja prestiž
i stil. Takođe predstavlja novu oblast rasta za kompaniju Škoda Auto. Svojom
sofisticiranošću, sposobnim motorima i brojnim Simply Clever karakteristikama,
Slavia će se svideti zahtevnim kupcima u Indiji, a takođe će biti cenjena na
tržištima širom sveta. Uvereni smo da će Škoda Slavia nastaviti standarde koje
su postavili Octavia i Superb, i da će nam pomoći da dodatno ojačamo našu
dominaciju u segment - objasnio je Gurpratap Boparai, generalni direktor
kompanije Škoda Auto Volkswagen India Private Limited.
Omaž ocima osnivačima
Vaclavu Laurinu i Vaclavu Klementu
Godine 1895. osnivači Vaclav Laurin i Vaclav Klement započeli
su posao popravki bicikala u Mlada Boleslav. Ubrzo nakon toga, dizajnirali su
svoje bicikle i uspešno ih plasirali pod nazivom Slavia iz 1896. godine.
Bicikli su predstavljali pouzdanost, pristupačnost i inventivnost, kvalitete
koji i danas čine suštinu Škoda korporativne Simply Clever filozofije. „Slavia“
je brzo postala sinonim za kvalitet i inovaciju, a naziv je usvojen i za motocikle
koje su Laurin i Klement predstavili 1899. godine.
Lokalni razvoj i
lokalna proizvodnja
MQB-A0-IN, varijanta modularne poprečne matrice Volkswagen
grupe, pruža tehničku osnovu za nove modele. Kompanija Škoda Auto je
prilagodila ovu platformu posebno za indijsko tržište i za ispunjavanje novih,
strožih zahteva za bezbednost i emisiju izduvnih gasova u zemlji. Većina
razvojnih radova se obavlja lokalno, u bliskoj saradnji sa kolegama iz Češke
Republike, u tehnološkom centru u Puni, koji je otvoren početkom 2019. godine.
Ogromna stručnost tima na licu mesta i razumevanje lokalnih preferencija znači
da Škoda može da odgovori na promenljive potrebe brzo i na fleksibilan način.
Proizvodnja vozila Škoda Auto u Indiji ima nivo lokalizacije do 95%. Proizvođač
automobila je postavio novu proizvodnu liniju MQB u svojoj fabrici u Puni kako
bi se to moglo postići. Srednjoročno, modeli proizvedeni u Indiji će se
izvoziti i u druge zemlje.
Nakon modela Kushaq, Slavia
je druga Škoda u kampanji INDIA 2.0
Slavia je druga nova Škoda projekta INDIA 2.0, nakon SUV
modela Kushaq, koji je lansiran u prvom kvartalu 2021. godine. Na čelu sa
kompanijom Škoda Auto, koja nadgleda sve aktivnosti Volkswagen grupe u Indiji,
kampanju podržava ulaganjem od milijardu evra za jačanje dugoročnog prisustva
brendova Škoda i Volkswagena na indijskom potkontinentu. Cilj je dostići
kombinovani tržišni udeo od 5% do 2025. godine. Modele Škoda Kushaq i Slavia
pratiće Volkswagen limuzina, već je lansiran Volkswagen SUV.
Pogonski agregati
Škoda nudi izbor između dva efikasna i moćna benzinska motora
za novi model Slavia. Oba ispunjavaju stroge standarde o emisiji BS6 u zemlji i
prenose svoju snagu na put preko šestostepenog manuelnog menjača kao standard.
Za 1.0 TSI sa snagom od 115 KS, šestostepeni automatski menjač je opcioni, dok
vrhunski 1.5 TSI koji isporučuje 150 KS takođe može biti opremljen sa
sedmostepenim DSG. Ovaj model može biti opremljena jednim od naprednih i
efikasnih TSI benzinskih motora sa direktnim ubrizgavanjem, koji nude odlične performanse
i nisku potrošnju goriva.
Čak i početni trocilindrični 1,0-litarski TSI generiše 115
KS. Njegov maksimalni obrtni moment je 175 Nm, snaga se prenosi na prednje
točkove preko manuelnog šestostepenog menjača kao standard. Šestostepeni
automatski menjač je opcioni. Sistem Stop/Start je još jedna standardna
karakteristika i doprinosi niskoj potrošnji goriva i emisiji CO₂. Motor
vrhunskog opsega iz EVO generacije sa tehnologijom aktivnih cilindara Vrhunski
motor nove Škoda Slavia je 1,5-litarski TSI sa izlaznom snagom od 150 KS i
maksimalnim obrtnim momentom od 250 Nm.
Ova jedinica se isporučuje sa šestostepenim manuelnim menjačem kao standardom, a opciono se može upariti sa sedmostepenim DSG-om, koji ima prenosne odnose koji nude i sportski osećaj i udobnost. Inovativne tehničke mere efikasno smanjuju potrošnju goriva ovog četvorocilindričnog motora EVO generacije. Turbopunjač ima promenljivu geometriju lopatica, na primer, koja proizvodi više obrtnog momenta pri širem opsegu brzina motora. Štaviše, obloge cilindara su obložene plazmom tankim slojem veličine samo 150 mm (0,15 mm). Ovo zamenjuje obloge od livenog gvožđa u kućištu cilindra, što smanjuje unutrašnje trenje, smanjujući potrošnju goriva i emisije. Kroz bolju distribuciju toplote u komori za sagorevanje, smanjuje se i toplotno opterećenje motora. 1.5 TSI je opremljen tehnologijom aktivnih cilindara (ACT). Kada je opterećenje motora malo, ovaj sistem automatski i praktično bez da vozač primeti gasi dva cilindra, dodatno smanjujući potrošnju goriva i emisiju CO₂.
Komentari(0)