Škoda Vision RS - Stvaranje sportske i održive budućnosti

Predstavljanjem modela Škoda Vision RS, češki brend kombinuje sportsku tradiciju i održivu budućnost

    foto: Škoda
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Na ovogodišnjem Paris Motor Show 2018, ovaj impresivni konceptualni automobil koji oslikava dinamičan dizajnerski jezik i efikasan plug-in hibridni pogon, pružio je prvi pogled u naredni evolucioni nivo Škoda RS sportskih modela i budući dizajn kompaktnih vozila. Ovaj proizvođač automobila, takođe želi da pokaže visok nivo ekološke svesti koristeći održive veganske materijale.

Škoda Vision RS plug-in hibrid pogon kombinuje 1.5 TSI motor izlazne snage 150 KS, a električni motor pruža snagu 102 KS. Oni zajedno isporučuju snagu od 245 KS, koja omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, a brzina od 80 do 120 km/h se postiže za odličnih 8,9 sekundi. Ono što je najinteresantnije je to da ovaj kompaktni sportski automobil emituje samo 33g CO2 po kilometru. Samo na bateriju, ovaj model može preći rastojanje do 70 kilometara obezbeđujući nultu emisiju. Litijum-jonska baterija kapaciteta 13 kWh se može puniti, a vreme koje je potrebno je 2.30 časova. Kao alternativa, Škoda Vision RS se može priključiti u bilo koju utičnicu u kući ili dok vozite kroz sistem obnove energije.

Prednji deo je precizno definisan. Sa svojim tankim svetlima, izgleda veoma dinamično. Zadnjim delom dominira difuzor i krovni spojler. Škoda Vision RS je dugačka 4,3 metra i široka 1,8, sa visinom od 1,4 i međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metara.

Izdužena instrument tabla je sa karbonskim elementima i simetričnim konturama i rešetkama hladnjaka. Dekor Vision RS modela se sastoji od ručno i posebne obrade kristalnog stakla iz Češke od proizvođača Lasvit. Instrument tabla ima dizajn animacije posebne RS i osvetljen je svetlosnim efektima koji međusobno komuniciraju sa ekranom osetljivim na dodir sa Infotainment sistemom.

Centralna konzola vizije RS u projektovanju prostor-rama sa integrisanim kablom DSG je u potpunosti izrađen od ugljenika. Takođe ima puno dekorativnih elemenata, visok kvalitet materijala za panele vrata i sedišta, ovaj visokotehnološki materijal stvara direktnu vezu sa svetom auto trka, unutrašnjost je u sportskom dizajnu sa Simply Clever idejama. Pored sportskog izgleda, održivost je drugi ključni element Škoda Vision RS modela. Na primer, karbonska vlakna se sastoje od 100% recikliranog poliestera, sa sedištima napravljenih od vegan Alcantara.

Brilijant bela boja i karbon stvaraju upečatljiv kontrast

Xirallic boja kristalnog sjaja čini briliant belu boju modela koda Vision RS sjajnijom sa diskretnim plavim efektom. Organske komponente u boji reflektuju toplotu, i tako smanjuju unutrašnju temperaturu. Mnogobroji elementi od karbona stvaraju kontrast sa belom bojom. Najsavremeniji materijali koji se koriste u moto sportu upotrebljeni su u redizajniranoj rešetki hladnjaka, prednjem i zadnjem spojleru, spoljašnjim retrovizorima, pragovima, otvorima za vazduh i zadnjem difuzoru.

Vegan materijali, održiva proizvodnja i posebne površine

Karbon napravljen od 100% recikliranog poliestera koristi se za gornji deo Alcantara presvlaka za sedišta koji imaju češke zastave na bočnim stranama slaveći tako stogodišnjicu od osnivanja Čehoslovačke. Još jedan primer održivosti su patosnice koje su napravljene od Pinatex materijala sa karbonskim tkanjem - materijal odlične izdržljivosti napravljen od vlakana izvučenih iz listova drveta ananasa.

Sportski volan sa prepoznatljivom centralnom oznakom sličan onim sa moto trka, ima centralnu pločicu sa istim prepoznatljivim trouglovima kojih ima i na drugim elementima enterijera, nosi Škoda DNK i u naredne modele.

Komentari(0)

sortiraj