Napredni roboti za čišćenje podova u odabranim Delez prodavnicama
Očuvanje životne sredine i konstantan kvalitet čišćenja samo su neke od prednosti novog sistema
Delez Srbija je prvi maloprodajni lanac u Srbiji koji je implementirao autonomne robote za čišćenje u svoje prodavnice. Ova inovacija ne samo da garantuje konstantan kvalitet čišćenja, već doprinosi i očuvanju životne sredine. Za sada su roboti implementirani u 17 odabranih Delez prodavnica na teritoriji Beograda, a plan je da se do polovine septembra proširi na ukupno 26 prodavnica.
Koriste isključivo vodu
bez upotrebe hemikalija
U poređenju sa klasičnim metodama čišćenja, novi
roboti za čišćenje koriste isključivo vodu bez upotrebe hemikalija, a uz to
štede i do 2.000 litara vode mesečno. Dok ove karakteristike doprinose
održivosti, njihova sposobnost potpune autonomije osigurava još veću
efikasnost, unapređujući i sam kvalitet čišćenja. Uz integrisanu radnu stanicu
oni samostalno upravljaju procesom punjenja baterije, dopunjavaju čistu i prazne
upotrebljenu vodu. Integrisani softver omogućava samostalno pokretanje robota
na osnovu unapred definisanih mapa i
vremena čišćenja, bez potrebe za ljudskom intervencijom. Tokom jednog
sata, robot može da očisti približno 300 kvadrata.
Dragana Đurić
-Verujemo da će ova inovacija biti snažna podrška
našim kolegama u maloprodaji i da će im biti pravi i pouzdan partner u pružanju
besprekorne usluge i prijatnog mesta za kupovinu. Zahvaljujući snažnoj podršci
našeg partnera Secut One, koji je distributer ovih robota, uspeli smo da u
neverovatnom roku od dve nedelje pokrijemo prvu fazu implementacije u 17
odabranih radnji. Utisci koje dobijamo sa terena već su više nego pozitivni i
dok nam kolege hvale besprekornu higijenu, kupci su ovaj vid robotizacije servisa
prihvatili sa posebnim oduševljenjem - istakla je Dragana Đurić, rukovodilac u
operacijama kompanije Delez odgovorna za tehnologije i digitalizaciju procesa u
sistemu.
Uvođenjem još jedne inovacije na domaće tržište, Delez Srbija nastavlja da bude lider u tehnološkim dostignućima u retail sektoru, težeći da svojim kupcima pruži još bolje i kvalitetnije iskustvo kupovine, istovremeno pružajući doprinos očuvanju životne sredine.
Komentari(0)