Nastavak uspešnog partnerstva kompanije Heineken Srbija i AMSS-a
Poruke kampanje ”Kad ide tura, ne ide gas” doprinele širenju svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola kod više od milion vozača
Nakon uspešnih prošlogodišnjih rezultata, kompanija HEINEKEN Srbija i Auto-moto savez Srbije (AMSS) potpisali su sporazum o nastavku partnerstva. I ove godine, cilj zajedničke kampanje “Kad ide tura, ne ide gas“ je da se među vozačima širom naše zemlje nastavi sa podizanjem svesti o savesnom ponašanju i odgovornoj konzumaciji alkohola. Poznati srpski automobilista i najmlađi šampion Evrope na brdskim stazama, Nikola Miljković, koji je podržao ovogodišnju kampanju, biće ujedno i njeno zaštitno lice, najavljuju partneri.
Potpisujući
sporazum, Neda Đokić, direktorka kompanije Heineken Srbija, izjavila je da je
kampanja “Kad ide tura, ne ide gas“ prvo i jedinstveno partnerstvo između
lidera pivske industrije i nacionalnog saveza vozača.
-Ponosni
smo što drugu godinu zaredom nastavljamo saradnju sa našim partnerom Auto-moto
savezom Srbije. Spajaju nas ista misija i zajednički cilj - veća bezbednost u
saobraćaju i namera da kampanjom “Kad ide tura, ne ide gas“ doprinesemo širenju
svesti o važnosti odgovorne konzumacije kod svakog vozača u našoj zemlji.
Poruke naše kampanje u prvoj godini partnerstva stigle su do više od milion
vozača. Ovo nam daje podstrek i dodatnu motivaciju da u ovoj godini podignemo
lestvicu i utičemo na odgovornost kod duplo većeg broja učesnika u saobraćaju.
Naša ambicija je da u narednoj godini dopremo do svakog od ukupno preko tri
miliona vozača u Srbiji i da samim tim povećamo svest i stepen odgovornosti u
saobraćaju.”, izjavila je Đokić.
Pivo
je prirodan proizvod u kojem uživaju stotine miliona ljudi širom sveta, ali
samo odgovorna konzumacija ovog napitka sme da bude deo izbalansiranog životnog
stila. Upravo zato, Heineken Srbija godinama unazad preduzima brojne
aktivnosti, kako bi podigao svest svojih potrošača i svih ljubitelja piva o
ovoj izuzetno važnoj temi.
U
narednom periodu, poruke o odgovornoj konzumaciji biće prenete širokoj javnosti
kroz različite kanale komunikacije i ekskluzivne video sadržaje, a posebno
zanimljive biće inovativne aktivacije u auto-školama širom Srbije kao i
poslovnicama AMSS i "AMS Osiguranje" a.d.o. kojima su bezbednost svih
učesnika u saobraćaju prioritet poslovanja.
Generalni
sekretar AMSS-a, Milan Nikolić, izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima
prošlogodišnje kampanje, činjenicom da ona postaje tradicija, i pozvao sve
učesnike u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise, i da budu odgovorni prema
sebi i drugima.
-Ovo
je druga godina zaredom u kojoj potpisujemo jedan sjajan sporazum između lidera
u proizvodnji piva i Auto-moto saveza Srbije. Naš cilj jeste promovisanje
saobraćajne kulture i poštovanje propisa. Hvala Heineken-u i direktorki Nedi na
inicijativi. Prošle godine, kada smo potpisivali sporazum, izrazio sam nadu da
će se ova inicijativa nastaviti, da će prerasti u tradiciju, i drago mi je da
se to dešava. Drago mi je da imamo i veliku podršku Uprave saobraćajne policije
i Agencije za bezbednost saobraćaja, i da i jedni i drugi pozdravljaju ovu
akciju. Važno je da danas skrenemo pažnju da su u prvih pet meseci ove godine
vozači koji su bili pod dejstvom alkohola učestvovali u 21 saobraćajnoj nezgodi
sa stradalim licima, kao i u 491 nezgodi sa povređenim licima. Ovo nisu brojke,
ovo su ljudi koji su povređeni ili koji danas više nisu među nama. Čestitam
Heineken-u zato što ispred svog interesa stavlja društvenu odgovornost i
sugeriše svim učesnicima u saobraćaju da poštuju saobraćajne propise. Ne
zaboravite - alkohol i volan ne idu zajedno, jer kao što znate, “Kad ide tura, ne
ide gas“ - izjavio je Nikolić.
Svojim
kredibilitetom, stručnošću i prepoznatljivošću, poznati srpski automobilista, i
partner AMSS-a, Nikola Miljković, dodatno će doprineti širenju poruka kako bi
stigle do što većeg broja vozača.
-Veliko
mi je zadovoljstvo i čast što imam priliku da budem deo ovako važne društveno
odgovorne kampanje koju već drugu godinu zaredom sprovode HEINEKEN Srbija i
Auto moto savez Srbije. Tokom karijere sam upravljao automobilima od 55 do 550
konjskih snaga. Svi se oni voze na isti način, a povećanjem brzine vreme
reakcije se uveliko smanjuje. Zato je potrebno da je vozač uvek odmoran i
fokusiran, a poznato je da alkohol značajno smanjuje koncentraciju i produžava
vreme reakcije. U svemu što radim, u poslu, u životu, na stazi, za mene je
odgovornost najvažnija. Kao zaštitno lice ove važne kampanje moja misija je da
širim svest o tome koliko je važno da vozači ne konzumiraju alkohol, jer “Kad
ide tura, ne ide gas” - rekao je Miljković.
Budući da je u poslovanju, baš kao i u životu, neophodan pouzdan partner, jedinstvena saradnja kompanije Heineken Srbija sa AMSS-om, kao i kampanja ”Kad ide tura, ne ide gas”, predstavljaju korak napred u edukaciji svih vozača o odgovornoj upotrebi alkohola i savesnom ponašanju u saobraćaju.
|
Komentari(0)