Nova generacija BMW iDrive sistema debituje u Neue Klasse vozilima
Sa novim BMW iDrive sistemom, BMW Grupa predstavlja novi koncept interakcije između vozila i vozača koji će biti implementiran u Neue Klasse vozilima od 2025. godine
Buduća generacija BMW iDrive sistema transformisaće vozilo u mesto koje pruža inovativno digitalno iskustvo. Sa BMW Panoramic Vision, novim multifunkcionalnim volanom, novim centralnim displejom i novim BMW 3D head-up displejem kao centralnim displejom i radnim elementima, suštinsko korisničko iskustvo BMW-a se reinterpretira u svim Neue Klasse modelima.
Progresivne tehnološke inovacije ići će u korak sa modernim
BMW dizajnom enterijera, sa fokusom na komande koje se zadaju dodirom ili
glasovnom interakcijom. BMW iDrive u Neue Klasse karakterišu četiri centralna
elementa. Novi BMW Panoramic Vision pruža novi pogled na suštinsku BMW
orijentaciju i sadržaj za sve putnike i zasnovan je na potpuno novoj
tehnologiji head-up displeja. On projektuje informacije na visini koja savršeno
odgovara vozaču po celoj širini vetrobranskog stakla.
BMW Panoramic Vision je dopunjen novim BMW 3D head-up
displejem za aktivne situacije u vožnji, koji prikazuje potrebne informacije.
Sa novim multifunkcionalnim volanom, sadržaj displeja BMW Panoramic Vision i
BMW 3D head-up displeja se može pojedinačno kontrolisati prema principu oči na
putu, ruke na volanu. BMW iDrive u Neue Klasse se fokusira na novi centralni
displej sa karakterističnim BMW stilom i intuitivnom funkcijom dodira.
Tehnologija matričnog pozadinskog osvetljenja novog centralnog ekrana obezbeđuje visoku rezoluciju za ekrane, žive boje i jak kontrast, bez obzira na specifične svetlosne uslove. Budući BMW iDrive će i dalje imati koncept QuickSelect predstavljen 2023. godine. Sistem u Neue Klasse je zasnovan na visoko integrisanoj softverskoj arhitekturi i koristi narednu generaciju BMW operativnog sistema. Pametna povezanost vozila sa BMW Cloud-om, kao i digitalni ekosistem korisnika stvara impresivno korisničko iskustvo i donosi novu dimenziju u interakciji čoveka i automobila.
Komentari(0)