Nova Škoda Octavia osvojila pet zvezdica na EURO NCAP testu
Najbolja ocena za novu Škoda Octaviu! Četvrta generacija Škodinog lepotana na četiri točka je jedan od najsigurnijih kompaktnih modela
Četvrta generacija Škoda bestselera je postigao maksimalnih pet zvezdica na testu od nezavisnog Evropskog programa za ocenjivanje novih automobila (Euro NCAP). Ovo čini da je nova Octavia jedan od najsigurnijih kompaktnih modela na tržištu. Njegovih 88% za dečiju bezbednost i zaštitu putnika ga stavlja među apsolutno najuspešnije medju svim testiranim vozilima do danas.
Nastavak tradicije
Njegov izuzetan opšti rezultat
nastavlja tradiciju maksimalnih rezultata za Škoda vozila kao što je crash test za sigurnost, pet zvezdica su imali SUV modeli
Kodiaq, Karoq, kompaktna Scala kao i novi gradski SUV Kamiq.
Christian Strube
-Mi smo veoma zadovoljni sa
rezultatima od pet zvezdica na Euro NCAP testu i rezultatima za novi model
Škoda Octavia. Radimo naporno da povećamo aktivnu i pasivnu bezednost naših
vozila na sve višim nivoima i da
učesnicima u saobraćaju obezbedimo maksimalnu zaštitu - rekao je
Christian Strube, iz odbora za tehnološki razvoj u kompaniji Škoda Auto
kompaniji i dodao:
-U poslednjih nekoliko godina, svi
naši novi modeli su nagrađeni sa maksimalnim rezultatima u ovom referentnom
testu za crash bezbednost. Prethodni model Škoda Scala i Kamiq, nova Octavia je
treći po redu Škoda model u ovoj godini. Sve obuhvatna sigurnosna oprema nova
generacije automobila je dopunjena brojnim sistemima za pomoć koji su uglavnom
rezervisane za višu klasu vozila.
Putnike štiti devet vazdušnih jastuka
Medju brojnim sistemima asistencije
po prvi put u Škodinim modelima se nalaze i Collision Avoidance Assist, Turn
Assist i Exit Warning. U gradskoj vožnji dobro će doći Front assist sa zaštitom
pešaka i biciklista. Bočni asistent obaveštava o automobilima koji dolaze od
pozadi i pomaže u vožnji na auto-putu, u slučaju neizbežnog sudara Crew protect
assist priprema vozilo za udarac. Do devet vazdušnih jastuka zaštitiće putnike
u slučaju nezgode. Nakon sudara system multi - collision brake zaustavlja
vozilo i ne dozvoljava da se nekontrolisano kreće.
Euro NCAP je osnovan 1997. godine
Euro NCAP je osnovan 1997. godine, a
pored sadašnjih članova, tu je bilo i dvanaest članova ministarstva saobraćaja,
automobilski klubovi, udruženje osiguranja i istraživački institute iz osam
Evropskih zemalja. Konzorcijum se nalazi u Belgijskom gradu Leuvenu.
On sprovodi testove sa trenutnim odelima i procenjuje njihovu aktivnu i pasivnu bezbednost. Tokom proteklih godina, ovi testovi su postal sve strožiji i sada sadrže niz različitih scenarija sudara. Iako je u početku bio zasnovan isključivo na rezultatima sudara, konačne ocene danas daju veću težinu procenama sigurnosnih sistema i dostupnih sistema pomoći vozaču.
Komentari(0)