Nova Toyota RAV4 stigla i na naše tržište

Veliko interesovanje kupaca za petu generaciju japanskog SUV-a, koji na startu prodaje mogu da biraju između benzinske verzije od 2,0 i hibridne od 2,5 litara

    foto: Toyota
    Podeli
  • params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?> params['siteURL'] . '/uploads/gallery-images/' . $articleGallery[$index] ?> mainImage->description ?>




Početno interesovanje za novim SUV modelom Toyote, prevazilazi sva očekivanja. Osim atraktivnog dizajna, bogate opreme i tradicionalnog kvaliteta, peta generacija RAV4 ističe se izuzetnim voznim karakteristikama, vrhunskom sigurnošću i ekonomičnošću, kakva se do nedavno nije mogla ni zamisliti u ovoj klasi.

Nova TNGA K platforma omogućila je uvećanje krutosti karoserije za čak 57 odsto, niže je i težište, a dostignut je i raspored mase između osovina od gotovo idealnih 51 prema 49 odsto. Sve skupa, omogućilo je sjajnu upravljivost i stabilnost, a samim tim i vrhunski nivo bezbednosti ali i uživanja u vožnji.

Prtljažni prostor od 580 litara

Uprkos karoseriji koja je kraća za 5 mm u odnosu na prethodnika (sada tačno 4600 mm), ponuđen je veći komoditet i tovarni kapacitet od prethodnika. Nova platforma, uvećano međuosovinsko rastojanje za 30 mm (sada 2690 mm), povećana širina za 10 mm (sada 1855 mm) i nanovo osmišljena „šema“ sistema oslanjanja (napred „mekferson“, nazad dvostruka ramena) ponudili su novi, znatno viši nivo komfora a sve skupa odrazilo se povoljno i na praktičnost. Osnovna zapremina prtljažnog prostora narasla je na respektabilnih 580 litara, što je 79 litara više od četvrte generacije. Kada je zadnja klupa sklopljena, RAV4 se pretvara u ozbiljan transporter jer je na raspolaganju čak 1690 litara.

Ekonomičan benzinski motor

Kako navodi proizvođač, potpuno novi dvolitarski benzinski motor, čija je maksimalna snaga 175 KS, a najveći obrtni moment 208 Nm, osim dobrih performansi nudi i izuzetnu ekonomičnost. S pogonom na prednje točkove i Direct Shift CVT transmisijom prosečna potrošnja je samo 5,6 litara na 100 kilometara pređenog puta, dok je s pogonom na sva četiri točka prosek veći za samo dva decilitra - 5,8 l/100 km.

Nova hibridna verzija, koju čine benzinac od 2,5 l i elektromotor čiji je zajednički učinak 218, odnosno 222 „konja“ (u zavisnosti od tipa pogona), još je ekonomičnija. Prosečna potrošnja verzije s elektronski kontrolisanim pogonom na sva četiri točka (AWD-i) iznosi šampionskih 4,4 litra na 100 kilometara pređenog puta, a sve to uz znatno uvećanje snage, bolji odziv i ubrzanja od prethodnika.

RAV4 2.0 VVT-iE Comfort za 27.900 evra

Uprkos činjenici da je RAV4 pete generacije potpuno nov u odnosu na prethodnika, da je najopremljeniji do sada i da su njegove vozne karakteristike i nivo sigurnosti najviši u klasi, cena po kojoj se prodaje nije značajnije menjana. Veoma dobro opremljeni RAV4 2.0 VVT-iE Comfort s manuelnim menjačem i pogonom na sva četiri točka košta 27.900 evra! Verzija s pogonom na sva četiri točka i paketom Limited vredi 31.900 evra, dok je najpovoljnija hibridna verzija 2.5 HSD Comfort FWD procenjena na 33.300 evra.

Komentari(0)

sortiraj